0

معرفی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران

  • کد خبر : 7387
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
معرفی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران

بازاریابی شبکه‌ای در ایران رونق بسیاری گرفته است و امروزه شرکت‌های مختلفی در حال فعالیت در این زمینه هستند. شرکت‌های فعال بازاریابی شبکه‌ای تلاش می‌کنند با استفاده از تبلیغات گسترده، دریافت مجوزهای مختلف و کیفیت بالای محصولات، میزان فروش خود را بالا برده و درآمد‌های کلانی کسب کنند. فلذا در این بخش از مجله نتورک […]

بازاریابی شبکه‌ای در ایران رونق بسیاری گرفته است و امروزه شرکت‌های مختلفی در حال فعالیت در این زمینه هستند. شرکت‌های فعال بازاریابی شبکه‌ای تلاش می‌کنند با استفاده از تبلیغات گسترده، دریافت مجوزهای مختلف و کیفیت بالای محصولات، میزان فروش خود را بالا برده و درآمد‌های کلانی کسب کنند. فلذا در این بخش از مجله نتورک نیوز پرفروش‌ترین شرکت بازاریابی شبکه‌ای در ایران را به شما معرفی میکنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای با مجوز رسمی و قانونی

  • بازاریابان ایرانیان زمین
  • تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان
  • پارس نیوشا نیک
  • تلاش کاران سرمایه وزین ( تکسو )
  • راه سوم پارسیان
  • سیمرغ عصر تجارت
  • کار آفرینان پیشرو باورس
  • مروارید پنبه ریز
  • میراث نفیس دستها
  • نیک پوشان رادین
  • سفیران یگانه بازاریابی آسیا
  • سخت کوشان اریس

شرکت پارس نیوشا نیک

شرکت بازاریابی شبکه‌ای پارس نیوشا نیک یکی از بهترین‌ها در زمینه بازاریابی شبکه‌ای بوده که فعالیت خود را به طور رسمی در سال ۱۳۹۱ آغاز نمود. این شرکت با هدف جلب رضایت مشتری و افزایش درآمد، محصولات مختلفی را مانند چای، دمنوش و قهوه را با برند نیوشا نیک به بازار عرضه میکند.

محصولات باکیفیت این شرکت برای تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان سرما خوردگی، کاهش استرس و اضطراب و کاهش فشار خون مفید می‌باشد. دمنوش‌های پارس نیوشا نیک در طعم‌های مختلفی به خریداران عرضه می‌شود. دمنوش‌های ترکیبی نیز از پرفروش‌ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شوند. پارس نیوشا نیک پروانه کسب خود را تا آذر ماه سال ۱۴۰۴ دریافت کرد. با توجه به موفقیت پارس نیوشا نیک در زمینه فروش محصولات، این شرکت در لیست پرفروش‌ترین شرکت بازاریابی شبکه‌ای در ایران قرار می گیرد.

  • تاریخ تاسیس: ۲۷/۰۳/۱۳۹۱
  • مدیرعامل: احمد عیوضی
  • وضعیت شرکت: فعال
  • شماره ثبت: ۴۲۵۸۰۰
  • تاریخ صدور مجوز: ۰۵/۰۹/۱۳۹۹
  • شناسه صنفی: ۰۴۲۶۹۲۴۷۸۰
  • نام برند: نیوشاداریان، نیوشانیک، ندکس، کاژان
  • آدرس شرکت: تهران – جمالزاده شمالی- کوچه شیرزاد- پلاک ۲۵- طبقه همکف- واحد ۲
  • آدرس سایت:  newshanik.ir
  • تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۶۶۵۶۶۲۵۶

حوزه فعالیت:

در ادامه معرفی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، نیوشا شرکتی است که با استفاده از روش بازاریابی شبکه‌ای یا چند سطحی (MLM) از طریق اعضا و شبکه فروش خود، محصولات را عرضه و ارائه می‌کند. نیوشا برای همه افراد جامعه، فرصتی ایجاد کرده است تا بتوانند بی نیاز از سرمایه اولیه، تجارت مستقل خود را بسازند.

همچنین با تاسیس شرکت ندکس با هدف حمل و توزیع محصولات نیوشانیک، با گذشت زمان و افزایش تجارب و امکانات، دامنه فعالیت خود را گسترش داد و امروز به بخش زیادی از فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و اشخاصی که محصولات خود را آنلاین می‌فروشند، خدمات ارائه می‌دهد.

محصولات:

چای خالص، مخلوط چای‌های سیاه، مخلوط چای‌های سبز، دمنوش خالص، دمنوش ترکیبی، روغن‌ها، دانه‌ها، پودر قهوه و شکلات فوری، ملزومات تبلیغاتی، بسته کلکسیونی.

چگونه می‌توانم فعالیت خود را در شرکت نیوشانیک آغاز کنم؟

بهترین کار این است که با همان فردی که نیوشانیک و تجارت آن را به شما معرفی کرده است، تجارت خود را آغاز کنید.

چنانچه شخص خاصی معرف شما نبوده است، در صفحه ثبت نام سایت، روی گزینه «حامی ندارم» کلیک کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید. در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و یکی از مربیان مورد تأیید شرکت را به عنوان معرف به شما معرفی می‌کنند تا پس از معارفه و آشنایی با وی، در مجموعه او مشغول به کار شوید.

.بیشتر بخوانید:

نکاتی درخصوص لغو جایگاه بازاریابان

شرکت بازاریابی شبکه‌ ای پارس نیوشا نیک

مروارید پنبه ریز

شرکت مروارید پنبه ریز در سال ۱۳۸۸ با هدف ترویج فرهنگ تجارت الکترونیک اقدام به تاسیس شرکت خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز و فروش محصولات خود از طریق سایت اینترنتی نمود. این شرکت در سال ۱۳۹۰ موفق به دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای  از دولت جمهوری اسلامی ایران گردیده است و با اجرای درست و قانونی بازاریابی شبکه‌ای، زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه‌ای وزارت بازرگانی، امید دارد که گام بزرگی در ایجاد اشتغال و گسترش تولید در کشور بردارد.

تاریخ تاسیس: ۱۳۶۲/۱۲/۰۴

مدیرعامل: کریم دوست محمدی

وضعیت شرکت: فعال

شماره ثبت: ۳۵۲۳۰۶

تاریخ صدور مجوز: ۱۳۹۹/۱۱/۲۷

شناسه صنفی: ۰۴۶۷۴۱۳۷۳۰

برندها: دارای ۱۷ عدد ازجمله (پنبه ريز، نوار بهداشتي پنبه ريز، جونيور، گروه صنايع پنبه ريز ايران، گروه صنايع پنبه ريز بين الملل، ولورا، مونيكسا)

آدرس شرکت: تهران، خیابان سهروردی نرسیده به خرمشهر خیابان فیروزه پلاک ۷

آدرس وب سایت : http://www.pmlm.ir

تلفن : ۸۷۱۱۸

حوزه فعالیت:

تولیدی-بازرگانی

مروارید پنبه ریز اولین تولید کننده انواع پوشک کامل و نوار بالدار نازک در ایران همچنین تولید کننده ۷ نوع نوار بهداشتی بالدار و معمولی در اندازه‌های مختلف پوشک بچه معمولی و انواع دستمال کاغذی با نام تجاری پنبه ریز می‌باشد.

شرکت مروارید پنبه ریز با هدف ترویج فرهنگ تجارت الکترونیک اقدام به تاسیس شرکت بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز و فروش محصولات خود از طریق سایت اینترنتی نمود. این شرکت با اجرای درست و قانونی بازاریابی شبکه‌ای، زیر نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه‌ای وزارت بازرگانی، امید دارد که گام بزرگی در ایجاد اشتغال و گسترش تولید در کشور بردارد.

این شرکت با استفاده از الگوهای برتر بازاریابی شبکه‌ای و بهره گیری از مزیت‌های رقابتی (به خصوص نام تجاری، طیف گسترده مشتریان و محصولات با کیفیت)، با هدف ایجاد همکاری مشترک میان تامین‌کنندگان، بازاریابان و مشتریان، در سال ۱۳۹۰، موفق به دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای از دولت جمهوری اسلامی ایران شد و هم اکنون توانسته با اجرای درست و قانونی بازاریابی شبکه‌ای، تحت نظر کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه‌ای وزارت بازرگانی، گام‌های بزرگی در ایجاد کسب و کارهای نوین در کشور، بردارد تا منافع و رضایت کلیه ذینفعان خود را به صورت حداکثری و متوازن تامین نماید.

محصولات:

تولید پوشک کامل بچه، پوشک معمولی، نوار بهداشتی بالدار نازک، نوار بهداشتی بالدار و دستمال کاغذی.

چگونه می‌توانم فعالیت خود را در شرکت مروارید پنبه ریز آغاز کنم؟

مراحل ثبت نام به شرح زیر می‌باشد:

۱-ثبت نام در سایت شرکت و تکمیل فرم.

نکته۱: هر فرد برای ثبت نام (برای خرید و بازاریابی) نیاز به کد معرف دارد. (که می‌توانید جهت دریافت کد با شماره ۰۹۱۳۲۸۲۲۴۵۰ تماس بگیرید)

نکته۲: مرحله اول ثبت نام برای مشتری است. یعنی فردی که قصد بازاریابی ندارد و فقط از محصولات شرکت بدلیل تخفیف ۱۰ درصدی و ارسال رایگان خریداری می‌کند.

۲-در خواست نمایندگی فروش.

برای بازاریابی در شرکت پنبه ریز باید از شرکت درخواست نمایندگی کنید. بعد از ثبت نام مرحله اول وارد حساب کاربری خود شده و بر روی دکمه درخواست نمایندگی کلیک کنید.

زمانی که شما درخواست نمایندگی کرده باشید می‌توانید با شناسه خود اقدام به فروش و معرفی زیرشاخه کنید.

موارد مورد نیاز برای درخواست نمایندگی:

۱ – تصویر مدرک شناسائی

۲ – شماره حساب بانک ملت.

تذکر: برای درخواست نمایندگی در مرحله دوم، شما باید یک حساب بانکی به نام خودتان در بانک ملت داشته باشید. قبل از  درخواست نمایندگی از کارت ملی خود اسکن تهیه کنید.

۳-خرید محصول

ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده سپس خریداری کنید.

توجه: برای خرید آنلاین شما به یک کارت بانک عضو شبکه شتاب و رمز دوم و کد CVV2  و تاریخ انقضای آن نیاز دارید.

نحوه پرداخت مبلغ خرید شما به این صورت است که زمانی که محصولات خود را انتخاب نمودید با کلیک بر روی گزینه پرداخت، سامانه اینترنتی بانک ملت که طرف قرارداد با شرکت است باز خواهد شد. شما با داشتن هر کارت بانک عضو شبکه شتاب و با وارد کردن شماره کارت و کدCVV2 و تاریخ انقضاء کارت که روی کارت درج شده و همچنین وارد کردن رمز دوم  کارت و کلیک کردن روی گزینه پرداخت، مبلغ خرید از حساب شما کسر و به حساب شرکت مروارید پنبه ریز نزد بانک ملت واریز خواهد شد. بلافاصله یک فاکتور خرید و یک شماره یا کد رهگیری نیز برای شما صادر می‌گردد که با داشتن این کد رهگیری پرداخت پول شما تضمین خواهد شد.

۴- آموزش بازاریابی شبکه‌ای:

 در این مرحله معرف و حامی شما به شما روش‌های انجام اصولی کار را آموزش می‌دهد.

۵- ابزار کار:

کاتالوگ، بروشور، کارت ویزیت، جزوه آموزشی، پاورپوینت و … در حساب کاربری هر نماینده وجود دارد. برای استفاده باید آن‌ها را دانلود کنید.

شرکت تلاش‌کاران سرمایه وزین (تکسو)

شرکت تکسو با نام کامل تلاش‌کاران سرمایه وزین، یکی از بهترین‌ها و پیشگامان حوزه بازاریابی شبکه‌ای در ایران است. این شرکت تمامی مجوزهای بازاریابی شبکه‌ای را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است. شرکت تکسو از استاندارد‌های جهانی برای تولید محصولات خود استفاده میکند تا محصولاتی با بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. محصولات این شرکت شامل انواع محصولات مراقبتی پوست، پاک کننده ها، شوینده‌های صورت، ترمیم کننده و تقویت کننده پوست، کرم و روغن‌های طبیعی میباشد.

دمنوش‌های این شرکت نیز از نظر طعم بسیار متنوع بوده و فروش بالایی دارند. این شرکت انواع دمنوش ترکیبی و خالص را به بازار عرضه کرده است که عبارتند از:

  • دم نوش بابونه
  • گزنه و آویشن
  • چای سبز و چای کوهی

انواع ادویه جات مانند هل، زردچوبه، فلفل قرمز، وانیل خالص، پودر زنجبیل، چوب دارچین، پودر سماق و… از جمله محصولاتی هستند که تکسو با کیفیت بالا به دست خریداران میرساند. کیفیت بالای محصولات و روش فروش مستقیم باعث شده، شرکت تکسو در لیست پرفروش‌ترین شرکت بازاریابی شبکه‌ای در ایران قرار بگیرد.

در حال حاضر شرکت تلاش‌کاران سرمایه وزین یا همان تکسو فعال بوده و پروانه کسب خود را تا مهر ماه سال ۱۴۰۴ دریافت کرده است. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و متنوع تلاش کرده سلامتی افراد را حفظ کند و همین موضوع باعث شده یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی ایران به شمار بیاید.

  • تاریخ تاسیس: ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
  • مدیرعامل : محمد رویائی
  • وضعیت شرکت: فعال
  • شماره ثبت: ۴۱۳۵۸۷
  • تاریخ صدور مجوز : ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
  • شناسه صنفی : ۱۴۰۲۱۸۹۷۲۲
  • نام برندها: تکسو، پاگاني، ماسکانی، هازن
  • آدرس شرکت: استان تهران، شهرستان تهران، بخش مرکزی، شهر تهران، محله نارمک، خیابان ۳۴ غربی، خیابان هنگام، پلاک ۲۱۱، طبقه همکف
  • آدرس وب سایت: http://www.taksoo.ir
  • تلفن پشتیبانی : ۴۹۲۱۲۰۰۰

حوزه فعالیت:

هر فرآیند تولید محصولات تکسو، مطابق با استانداردهای جهانی پیاده‌سازی و با رعایت تمامی قوانین بهداشتی و مجوزهای قانونی در بازار عرضه می‌شود. رسالت محوری تکسو در تولید ارائه بالاترین کیفیت و در اختیار قرار دادن بهترین خدمات است. این مهم جز با تلاشی بی‌وقفه و کسب دانش و تخصص در هر جا که باشد، میسر نخواهد شد.

 محصولات:

مواد غذایی- لوازم آرایشی و بهداشتی- فرش و تابلو فرش- محصولات چرمی و محصولات لوکس و هنری- محصولات مراقبت‌های پوست- مراقبت‌های بدن- مراقبت‌های مو- چای و دمنوش- قهوه- عسل- ادویه و عطر و ادوکلن.

 چگونه می‌توانم فعالیت خود را در شرکت تکسو آغاز کنم؟

  • برای شروع در قسمت بالا و سمت چپ سایت، روی گزینه “ثبت‌نام” کلیک کنید.
  • دو گزینه به نمایش درمی‌آید: برای ثبت‌نام به‌عنوان مشتری بر روی گزینه “به‌عنوان مشتری ثبت‌نام می‌کنم” و برای ثبت‌نام به‌عنوان مشاور بر روی گزینه ” به‌عنوان مشاور ثبت‌نام می‌کنم ” کلیک کنید.
  • کد معرف یا TAK را وارد نمایید ( در صورت نداشتن نام کاربری یا کد معرف با شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان پشتیبانی شما را راهنمایی کنند).
  • روی گزینه “بررسی در دسترس بودن” کلیک کنید تا کد معرف بررسی و تأیید شود. (دقت کنید در صورت تأیید کد معرف، نام معرف برای شما نشان داده خواهد شد)
  • اطلاعات خود را وارد کنید.
  • سپس آدرس و کدپستی خود را وارد کنید.
  • در قسمت “رمز عبور شما” رمز عبور دلخواه خود را وارد و سپس همان رمز را مجدداً وارد نمایید.
  • دقت کنید حتماً قوانین و مقررات سایت را مطالعه کنید و پس از مطالعه کامل توافق‌نامه، گزینه “تمامی قوانین و مقررات را مطالعه کردم و می‌پذیرم” را تیک بزنید و سپس با کلیک روی “مطالعه شرایط” متن سیاست حفظ حریم خصوصی را مطالعه کرده و سپس گزینه “من تمامی قوانین و مقررات را قبول دارم” را تیک بزنید و در انتها روی گزینه “ثبت‌نام” کلیک کنید.
  • در این قسمت پیغام “ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد” نشان داده می‌شود. اطلاعات مربوط به ثبت‌نام و TAK خود را در این قسمت مشاهده می‌‎کنید.
  • با زدن گزینه ادامه به سایت تکسو هدایت می‌شوید.
  • در قسمت بالای صفحه روی گزینه “دفتر کار” کلیک کرده تا وارد دفتر کاری اختصاصی خود شوید.

تلاش کاران سرمایه وزین ( تکسو )

شرکت بازاریابان ایران زمین (بیز)

یکی دیگر از پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران، شرکت بیز بوده که با هدف ایجاد اشتغال، ارائه محصولات باکیفیت به مشتریان و جلب رضایت آن‌ها، فعالیت خود را در حوزه بازاریابی شبکه‌ای آغاز نمود. چنانچه میتوانید مشتریان بسیاری را جذب کنید و یا نمایندگی فروش جدیدی ایجاد نمایید، این امکان برای شما فراهم است که در بیز ثبت نام کنید.

محصولات شرکت بازاریابان ایران زمین عمدتاً در دسته‌بندی مواد غذایی، لوازم آرایشی بهداشتی، منسوجات، لوازم آشپزخانه و محصولات فرهنگی قرار میگیرند. برخی از مهم ترین محصولات این شرکت عبارتند از:

  • انواع غذاهای آماده
  • نوشابه‌های ورزشی
  • کلوچه و شیرینی
  • غلات صبحانه
  • ادویه جات
  • قهوه‌های گانودرما
  • محصولات آرایشی بهداشتی
  • تقویت کننده پوست

در حال حاضر این شرکت فعال بوده و پروانه کسب و مجوزهای مربوط به بازاریابی شبکه‌ای را دریافت کرده است. شما با فعالیت و تلاش بسیار در این شرکت میتوانید به یک مدیر فروش موفق تبدیل شوید.

  • تاریخ تاسیس: ۲۶/۰۶/۱۳۹۰
  • مدیر عامل: آقای مجتبی عطاران
  • وضعیت شرکت: فعال
  • تاریخ پروانه کسب بازاریابی شبکه‌ای: ۱۳۹۹
  • شماره پروانه کسب بازاریابی شبکه‌ای: ۰۴۶۷۰۲۳۷۴۵
  • شماره ثبت: ۴۱۴۰۲۶
  • برندها: دارای ۳۷ عدد مانند (دکتر بیز،بیز،گانو كافي،سلامتكده بيز،آكادمي بيز،مورينگا دكتر بيز و….)
  • آدرس شرکت: استان تهران – منطقه ۱۵ ، شهرستان تهران ، بخش مرکزی ، شهر تهران، محله عباس آباد-اندیشه ، خیابان شهید خلیل حسینی ، کوچه تهمتن ، پلاک ۸ ، طبقه دوم ، واحد ۶
  • تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۸۸۷۵۰۷۴۲
  •  آدرس سایت: bizmlm.ir

حوزه فعالیت شرکت بیز:

با توجه به اساسنامه در مورد شرکت بیز وجود دارد، بازاریابی شبکه‌ای ( mlm ) در امر توزیع کالا می‌باشد. در واقع فرایند کار در شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا همان شرکت بیز با ثبت نام فردی که قادر به جذب مشتریان و نمایندگان فروش جدید می‌باشد شروع می‌شود.

اما در این شرکت هر یک از نمایندگان حق این انتخاب را دارد که خود را تبدیل به مدیر فروش کند، آن هم با حذب افراد در تیم فروش خود. در شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا همان شرکت بیز ( bizmlm ) شرکت در واقع کمیسیون پرداخت می‌نماید و نه حقوق ثابت مانند سایر شرکت‌ها. بنابراین در این روش یعنی بازاریابی شبکه‌ای ، شرکت محدودیتی برای جذب افراد و تبدیل آن‌ها به نمایندگان فروش ندارد.

محصولات:

انواع قهوه گانودرما، انواع چای و دمنوش و محصولات ارگانیک، انواع محصولات نانو تمیز کننده، جلا دهنده و ضدعفونی کننده منزل، محصولات ویتابلا ایتالیا مخصوص مراقبت از پوست و مو، محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات لینکس(شامل محصولات پاک کننده برای ماشین و منزل)، محصولات گاتیو …

اولین شرکت در لیست معرفی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، شرکت بازاریابان ایرانیان زمین است که به اختصار با نماد شرکت بیز ( biz ) شناخته می‌شود. این شرکت ماموریت خود را آموزش و عرضه تجربه مطلوب بازاریابی شبکه‌ای به میلیون‌ها نفر انسان در سراسر ایران و ایجاد فرصتی برای رسیدن اهداف اقتصادی از طریق اشتغال زایی نسل جوان کشور به همراه همکاران تجاری قرار داده است.

چگونه می توانم فعالیت خود را در شرکت بیز آغاز کنم؟

  • شما جهت عضویت و ثبت نام در سایت بیز نیاز به کد و نام کاربری معرف خود دارید که می‌توانید این موارد را از معرف خود دریافت کنید، همچنین می‌بایست با استفاده از سامانه امتا به این سایت اجازه تایید اطلاعات هویتی خود را بدهید.
  • پس از اتمام مراحل ثبت نام باید دو نسخه از قرار داد بازاریابی را پرینت گرفته و پس از تکمیل و امضا به نشانی دفتر مرکزی شرکت ارسال نمایید.
  • کلیه مشخصات شما می‌بایست منطبق بر اطلاعات کارت ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای باشد.
  • جهت عضویت و فعالیت در شرکت بیز هیچ مبلغی تحت هر عنوانی از متقاضی اخذ نخواهد شد و عضویت در بیز رایگان می‌باشد.
  • به هیچ عنوان شما جهت ثبت نام و فعالیت و خرید در شرکت بیز اجباری ندارید و در صورت مشاهده این موارد را به شرکت اطلاع دهید.
  • هر فرد تنها می‌تواند در یکی از شرکت‌های فروش مستقیم کار کند، لذا در صورتی که در سایر شرکت‌ها فعالیت نموده‌اید باید انصراف خود را به آن شرکت اعلام و با استفاده از امکان لغو جایگاه تجاری در دفاتر کاری از فعالیت در آن شرکت انصراف دهید.

بازاریابان ایرانیان زمین (بیز)

شرکت سیمرغ عصر تجارت

مدیران و بنیان گذاران شرکت سیمرغ عصر تجارت با داشتن بیش از ۳۳ سال سابقه درخشان در زمینه‌های متنوع مدیریتی از جمله: مدیریت کلان مالی، مدیریت کلان پروژه‌های عمرانی، ساختمان سازی و مدیریت کلان نظامی، سعی برآن دارند با توجه به چالش‌های پیش روی این تجارت و نوین بودن شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای نسبت به بازآموزی و تدوین اصول صحیح آن اقدام نمایند.

تاریخ تاسیس: ۱۳۹۱/۰۸/۱۵

مدیرعامل : بهادر بشردوست

وضعیت شرکت: فعال

شماره ثبت: ۴۳۱۳۴۷

تاریخ صدور مجوز : ۱۴۰۰/۰۷/۱۸

شناسه صنفی : ۰۴۶۷۷۱۳۸۸۲

برند: پک، جوپار، باتینوک، استویا

آدرس شرکت: استان تهران، شهرستان تهران، بخش مرکزی، شهر تهران، محله امانیه، خیابان لادن، خیابان همایون شهنواز (گلستان)، پلاک ۴۴، طبقه اول، واحد ۲

آدرس وب سایت: http://www.simorghmlm.ir

تلفن : ۷۷۸۰۷۸۴۳

حوزه فعالیت:

از اهداف شرکت سیمرغ می‌توان به ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه‌ای، معرفی هرچه نمایان‌تر توانمندی‌های تولیدی و آثار هنری ایران به جهان و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش میزان صادرات بخش خصوصی اشاره نمود.

باتوجه به محدود بودن شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، مسئولیت اجتماعی شرکت بسیار خطیر می‌باشد. به همین جهت شرکت سیمرغ  ماموریت خود را ترویج فرهنگ صحیح بازاریابی شبکه‌ای قرار داده است. با توجه به نوپا بودن این صنعت و کمبود منابع و آموزش‌های لازم و نیز پیشینه شرکت‌های هرمی و سرپوش محصولی در جامعه، این هدف بسیار جامع بوده و دستیابی به آن جز با تلاش فراوان و تدوین و اجرای اصول صحیح بازاریابی شبکه ای میسر نمی باشد.

محصولات:

شامل انواع صنایع دستی، محصولات آرایشی بهداشتی، سلولزی، موادغذایی، محصولات چرم و محصولات فرهنگی می‌باشد.

چگونه می‌توانم فعالیت خود را در شرکت سیمرغ عصر تجارت آغاز کنم؟

  • از تمایل به ثبت نام شما در شرکت سیمرغ بسیار متشکریم. لطفا قبل از عضویت موارد زیر را مطالعه نمایید.
  • شما جهت عضویت و ثبت نام در سایت سیمرغ نیاز به کد و نام کاربری معرف خود دارید که می‌توانید این موارد را از معرف خود دریافت کنید، همچنین می‌بایست با استفاده از سامانه امتا به این سایت اجازه تایید اطلاعات هویتی خود را بدهید.
  • جهت عضویت و فعالیت در شرکت سیمرغ هیچ مبلغی تحت هر عنوانی از متقاضی اخذ نخواهد شد و عضویت در سیمرغ رایگان می‌باشد.
  • کلیه مشخصات شما باید منطبق بر اطلاعات کارت ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای باشد. مسئولیت درج اطلاعات شخصی و بانکی اشتباه و یا ناقص به عهده متقاضی بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی نسبت به ورود اطلاعات غلط و ناقص حتی به صورت سهوی را نخواهد داشت.

شرکت سپاروک پخش پایدار

این شرکت با دریافت مجوزهای مربوطه توانسته یکی از پرفروش ترین‌ها در زمینه بازاریابی شبکه‌ای باشد. هدف شرکت بازاریابی شبکه‌ای سپاروک پخش پایدار فروش مستقیم کالاهای موردنیاز مردم است که توانسته با حذف واسطه و تبلیغات در این زمینه بسیار موفق عمل کند. این شرکت دز حوزه های زیر فعالیت دارد: 

  • محصولات آرایشی بهداشتی
  • لوسیون
  • عطر
  • ضد عفونی کننده الکلی و غیرالکلی
  • ژل شستشو
  • محصولات مراقبتی مو
  • نوشیدنی

از پرفروش‌ترین دسته محصولات شرکت سپاروک پخش پایدار میتوانیم به دمنوش به، گل محمدی، سیب، هل، دارچین و همچنین انواع قهوه فوری لاته، هات چاکلت، کاپوچینو، کافی میکس و موکاچینو اشاره کنیم. این شرکت تمامی مجوزهای مربوط به بازاریابی شبکه‌ای و پروانه کسب را دارا می‌باشد. سپاروک پخش پایدار با توجه به استقبال مشتریان و بازاریابان توانسته به یکی از پرفروش ترین‌ها در این زمینه تبدیل شود و به هدف خود، یعنی تامین نیاز‌های مردم با محصولات باکیفیت با قدرت ادامه دهد. در نتیجه میتوانیم شرکت سپاروک پخش پایدار را در لیست پرفروش‌ترین شرکت بازاریابی شبکه‌ای در ایران قرار دهیم.

سپاروک پخش پایدار

شرکت سخت کوشان اریس

شرکت بازاریابی شبکه‌ای سخت کوشان اریس با بیش از ده سال فعالیت و با ارائه محصولات باکیفیت و بهره گیری از استراتژی قیمت گذاری موثر به یکی از پرفروش ترین‌ها در این حوزه تبدیل شده است. تمامی محصولات این شرکت کاملاً گیاهی است و از بهترین مواد اولیه برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود. دسته‌بندی آرایشی بهداشتی حوزه فعالیتی این شرکت است، اما به تازگی سخت کوشان اریس در زمینه عرضه میوه خشک نیز فعالیت میکند.

این شرکت انواع ادکلن و عطر را نیز به بازار عرضه کرده است که کیفیت بی‌نظیری دارند. در حال حاضر شرکت سخت کوشان اریس فعال بوده و دارای پروانه کسب و مجوزهای مربوط به بازاریابی شبکه‌ای است. سابقه کاری مفید و عالی این شرکت مدیون کادر مدیریتی مجرب خود است. سخت کوشان اریس محصولات خود را به طور مستقیم و با حذف واسطه‌ها به دست مشتریان میرساند؛ در نتیجه تمامی کالاها با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه عرضه میشوند.

.بیشتر بخوانید:

تمديد مجوز بازاريابي شبكه اي هلدينگ تجارت قرن بيست و يكم ايرانيان

سخت کوشان اریس

هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان

هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان با برند وست ویژن توانسته محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کند. هدف این مجموعه توجه و توسعه به سلامت جامعه میباشد. وست ویژن با ارائه محصولات بر پایه فراورده‌های زنبور عسل و ژل رویال توانسته تا حد زیادی به این هدف دست پیدا کند.

محصولات این برند بر پایه فراورده‌های ژل رویال بوده که فواید بسیاری برای بدن دارد. با توجه به فواید این دسته از محصولات، بسیاری از افراد که به سلامتی خود اهمیت میدهند مایلند از آن‌ها استفاده کنند. همین موضوع باعث شده محصولات ژل رویال به یکی از پرفروش‌ترین محصولات در این زمینه تبدیل شود.

در حال حاضر این شرکت فعال بوده و محصولات خود را به بهترین کیفیت به بازار عرضه میکند. هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان پروانه کسب خود را تا بهمن ماه سال ۱۴۰۶ دریافت کرده است. هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان توانسته با ارائه محصولات خود با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه، تمامی افراد را از فواید ژل رویال بهره‌مند سازد.

  • تاریخ تاسیس: ۰۶/۱۰/۱۳۹۴
  • مدیر عامل: دکتر مهدي آنت
  • وضعیت شرکت: فعال
  • شماره ثبت: ۴۸۴۷۰۵
  • دریافت مجوز رسمی بازاریابی شبکه‌ای: ۱۴۰۱
  • شماره پروانه کسب بازاریابی شبکه‌ای: ۰۴۶۸۳۶۹۹۶۵
  • نام برند: وست ویژن
  • آدرس شرکت: تهران-خیابان آیت اله کاشانی، خیابان سلیمی جهرمی، کوچه نسترن شرقی-پلاک ۱۰، واحد همکف.
  •  آدرس سایت: royalynet.com
  • تلفن پشتیبانی: ۰۲۱۹۱۰۳۰۷۴۹

حوزه فعالیت:

هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم در زمینه تولید و ساخت محصولات ارگانیک سلامت محور برپایه ژل رویال فعالیت می‌کند. این شرکت هدف خود را بالا بردن سطح سلامت و نیز اشتغال زایی برای افراد جامعه قرار داده است و در مسیر این هدف از هیچ تلاشی دست برنداشته است.

.درباره وست ویژن بیشتر بخوانید!

محصولات و خدمات:

فراورده‌های زنبور عسل و ژل رویال، انواع چای و دمنوش و محصولات ارگانیک، انواع شامپو، انواع کرم.

در فهرست معرفی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم یکی از شرکت‌های بزرگ با زمینه فعالیتی گسترده است. وست ویژن با استفاده از تجارب و فناوری‌های مدرن در کنار ایجاد انگیزه برای استفاده از محصولات ارگانیک و گیاهی به دنبال شرایطی برای افزایش بازار جهانی و فروش بیشتر محصولات در بین استفاده کنندگان خود و همچنین ایجاد سود آوری بیشتر برای شرکت و شرکای تجاری خود (تمامی همکاران و بازاریابان) می‌باشد.

وضعیت فعالیت هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان در سال 1402

شرکت بادران گستران

بادران از قدیمی‌ترین‌ها در این حوزه است که در بازه‌ای از زمان آنقدر با رشد و پیشرفت مواجه شد که حتی یک تیم فوتبال هم تاسیس کرد و در برخی از شهرستان‌های کوچک کشور بیش از دو شعبه همزمان داشت!

این موضوعات نشانگر قدرتمندی بادران و موفقیت آن است. در این میان اما طی مدت گذشته و با نزول کلی جریان بازاریابی شبکه‌ای، بادران هم کمی با نزول مواجه شده است.

محصولات شرکت بادران

-محصولات آرایشی

-عطر

-مراقبت از مو

-مراقبت از پوست

-سلولزی

-بهداشت شخصی

-انواع شوینده‌ها

مزایای شرکت بادران گستران

همانطور که در ابتدا هم گفتیم، بادران از شبکه قدرتمند و پرتعدادی از شعب در سراسر کشور بهره‌مند است که کار فروش را برایش آسان کرده است.

.محصولات با کیفیت راضی کننده

.تدارک آموزش‌های خوب برای بازاریابان

معایب شرکت بادران گستران

-یکی از معایب شاید گران بودن برخی کالاها به نسبت نمونه‌های موجود در بازار باشد.

-بسیاری از محصولات موجود نیستند و تامین موجودی با تاخیر صورت می‌گیرد.

شرکت میراث نفیس دست‌ها

یکی دیگر از بهترین و پرفروش‌ترین شرکت بازاریابی شبکه‌ای در ایران، شرکت میراث نفیس دست‌ها بوده که حدود ۲۰۰ محصول با هفت برند مختلف را به بازار عرضه کرده است. محصولات این شرکت با توجه به استانداردهای بین المللی و داخلی تولید می‌شود و عمدتاً در دسته آرایشی بهداشتی قرار می‌گیرد.

شرکت میراث نفیس دست‌ها تمامی مجوزهای مربوط به بازاریابی شبکه‌ای را دارا می‌باشد و پروانه کسب آن تا آبان ماه سال ۱۴۰۴ اعتبار دارد. میراث نفیس دست‌ها پاداش مشاوران فروش خود را تامین می‌کند. همچنین با ایجاد فرهنگ حمایت از تمامی اعضا شرکت و فراهم سازی کسب درآمد عادلانه، توانسته گام مهمی در شایسته سالاری افراد در بازاریابی شبکه‌ای بردارد.

میراث نفیس دست ها

شرکت بازاریابی توکا

شرکت توسعه کشت و صنعت آدینه در سال ۱۳۹۳ با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه اقدام به تولید نوشابه‌های پروبیوتیک نمود. این محصول دارای ثبت اختراع در داخل کشور می‌باشد. نوشابه‌های پروبیوتیک مضرات نوشابه‌های معمولی را در حد قابل توجهی کم کرده و علاوه بر آن مزایا و سودمندی‌هایی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است.

مجموعه‌ی توسعه کشت و صنعت آدینه در روزهای نخستین سال ۱۳۹۶ در راستای ارتقای سطح درآمد و کیفیت زندگی هموطنان و به دنبال راه نجاتی برای کمک به کم شدن معضلات ناشی از بیکاری و در جهت به روز کردن روش‌های فروش و استفاده از تکنولوژی در راستای رساندن محصول تولیدی خود، تصمیم به اخذ مجوزهای لازم برای ورود به بازاریابی شبکه‌ای نمود. و پس از یک سال موفق به ثبت شرکت بازاریابی شبکه ای توکا نمود. هم اکنون این شرکت تحت قوانین واحد نظارت بر بازاریابی شبکه وزارت صنعت و معدن و تجارت مشغول به فعالیت می‌باشد.

شرکت جانسو تجارت

یکی دیگر از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران، شرکت جانسو تجارت بوده که پروانه کسب خود را در سال ۱۳۹۴ دریافت نمود و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این شرکت عمدتاً در زمینه مواد غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی و پوشاک فعالیت میکند. پرفروش‌ترین محصولات این شرکت بیشتر در دسته موادغذایی قرار میگیرند.

انواع لوسیون، کرم پودر، کرم ضد جوش، شامپو، دستمال کاغذی و… از جمله محصولات جانسو تجارت هستند که در دسته‌بندی آرایشی بهداشتی قرار میگیرند. غلات صبحانه، چای و دمنوش از محصولاتی هستند که در دسته مواد غذایی این شرکت هستند.

متاسفانه باید به این نکته اشاره کنیم که در حال حاضر به دلیل مسدود بودن حساب بانکی و تعهدات مالی شرکت جانسو تجارت، مجوز فعالیت این شرکت به حالت تعلیق درآمده است.

شرکت جانسو تجارت در این قسمت از مقایسه شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای، به بررسی محصولات و ویژگی‌های شرکت جانسو تجارت می‌پردازیم. این شرکت از سابقه‌ای طولانی در زمینه تجارت برخوردار است. کمپانی جانسو با مدیریت سرکار خانم مجتهدی، پروانه کسب خود را در سال ۱۳۹۴ دریافت نمود و فعالیت رسمی آن در همین سال آغاز شد و به خانواده شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در ایران پیوست.

شرکت تجارت وینا کران

این شرکت با توجه به استاندارد‌هایی که در محصولات خود رعایت کرد، توانست به یکی از پرفروش‌ترین شرکت بازاریابی شبکه‌ای در ایران تبدیل شود. شرکت تجارت وینا کران انواع محصولات خود را در زمینه مراقبت پوست و محصولات آرایشی بهداشتی به بازار عرضه کرده است. تمامی محصولات بر پایه ترکیبات خالص گیاهی و معدنی بوده که کمترین عوارض را برای پوست بروز میدهد. متاسفانه باید به این نکته اشاره کنیم که مجوز این شرکت نیز به تازگی باطل شده و فعالیت آن متوقف شده است.

شرکت تجارت وینا کران

 

بیشتر بخوانید:

بازار هدف target market چیست؟

راه سوم پارسیان

تاریخ تاسیس:۲۸/۰۷/۱۳۸۳

مدیرعامل : زهره باقری

وضعیت شرکت: فعال

شماره ثبت: ۲۳۲۴۰۸

تاریخ صدور مجوز: ۱۳۹۹/۰۹/۰۹

شناسه صنفی: ۰۴۲۳۶۶۵۳۵۲

برندها: دارای ۶ عدد از جمله (هپيكس، پرشین وی و ..)

آدرس شرکت: استان تهران، شهرستان شمیرانات، بخش مرکزی، شهر تجریش، محله حصار بوعلی، کوچه فرهنگ سرا، خیابان پاسداران، پلاک ۸۰۰، مجتمع تجاری اداری اطلس مال، طبقه هفتم، واحد ۷۱۰

آدرس سایت:  http://www.persianway.ir

تلفن پشتیبانی:۹۰۰۰۱۴۴۴

حوزه فعالیت:

 شرکت راه پارسیان “پرشین وی”، به عنوان یکی از دارندگان مجوز رسمی و در فهرست معرفی شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای است که در حوزه جدید تجارت الکترونیکی، در راستای کارآفرینی و نه تنها ایجاد اشتغال در کشور راهی را پیش روی متقاضیان کار که از هر صنف، سن و طبقه‌ای در جامعه می‌باشند قرار دهد. چرا که آن‌ها که ایجاد اشتغال می‌کنند تنها شغلی را به متقاضیان پیشنهاد می‌دهند که عمر آن کار با پایان عمر شرکت، پایان می‌پذیرد. در بندی از آیین نامه اجرایی شرکت به این نکته اشاره شده است که در صورت عدم توانایی بازاریاب در فروش کالای خریداری شده از شرکت، قابلیت باز خرید کالا وجود دارد.

محصولات:

محصولات خوراکی سلامت محور و مکملهای غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مراقبتی پوست و مو مانند لوسیون بدن، شامپو، دئودرانت، کرم تغذیه کننده پوست شب، کرم مولتی ویتامین دست و صورت اسپری موی سر دو فاز آلوئه ورا، محلول تونر آکنه و…

چگونه می‌توانم فعالیت خود را در شرکت راه سوم پارسیان آغاز کنم؟

  • شما جهت عضویت و ثبت نام در سایت شرکت پرشین وی نیاز به کد ملی معرف خود دارید که می‌توانید از معرف خود دریافت کنید.
  • جهت عضویت و فعالیت در شرکت پرشین وی هیچ مبلغی تحت هر عنوانی از متقاضی اخذ نخواهد شد و عضویت در شرکت پرشین وی رایگان می‌باشد.
  • کلیه مشخصات شما می‌بایست منطبق بر اطلاعات کارت ملی و اطلاعات شناسنامه‌ای باشد. مسئولیت درج اطلاعات شخصی و بانکی اشتباه و یا ناقص به عهده متقاضی بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی نسبت به ورود اطلاعات غلط و ناقص حتی به صورت سهوی را نخواهد داشت.
  • برای عضویت وارد سایت می‌شوید و با ورود به عضویت و شروع ثبت نام اطلاعات خود را وارد می‌کنید.

سخن پایانی

شرکت های بسیاری در حوزه بازاریابی شبکه ای در حال فعالیت هستند که محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می کنند. شما می توانید با ثبت نام در شرکت های نامبرده به درآمد خوبی برسید. کافی است چشم انداز و تلاش و پشکار خوبی از خود نشان دهید. با اطلاع از روش های نوین بازاریابی شبکه ای، می توانید زیرمجموعه های بسیاری را جذب نموده و با فروش بیشتر محصولات، سود خوبی کسب کنید.

مجله بازاریابی نتورک نیوز می تواند در این زمینه به شما کمک کند. با مراجعه به وب سایت نتورک نیوز می توانید از آخرین خبرها درباره شرکت های بازاریابی و همچنین از آخرین آموزش ها در این زمینه اطلاع یابید. شما در این وب سایت می توانید با آخرین تکنیک ها و استراتژی قیمت گذاری آشنا شوید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. ممنون از گروه نتورک نیوز بایت مقاله بسیار خوبشون! به نتورکر های تازه کار مطالعه این قسم مقالات رو پیشنهاد می کنم.

  2. شرکت میاث نفیس دستهابرای فعالیت معتبره؟

    • تمامی شرکت ها باید مجوز بازاریابی شبکه ای را داشته باشند که در مقالات مربوطه لیست شرکت های دارای مجوز آورده شده است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.