2

آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین

  • کد خبر : 9262
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین به نقل از نتورک نیوز، علیرضا خزائلی از آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین خبر داد. وی در این باره افزود: تدوین این برنامه در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به گردشگران خارجی در دستور کار قرار گرفته است و قرار است تا […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین به نقل از نتورک نیوز، علیرضا خزائلی از آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین خبر داد. وی در این باره افزود: تدوین این برنامه در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان به گردشگران خارجی در دستور کار قرار گرفته است و قرار است تا نیمه اول امسال، تکمیل و سپس اجرایی شود. از اهداف این برنامه اجرایی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شناخت بازارهای هدف گردشگری
  • برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های گردشگری
  • تبیین نحوه حضور در نمایشگاه‌های بازار هدف
  • تعیین نوع و نحوه بازاریابی و تبلیغات در قالب انواع اقلام تبلیغاتی

آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین

برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های گردشگری در قزوین

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: از سال‌های گذشته تصمیم گرفته شد که جهت افزایش جذب گردشگران خارجی، بازارهای هدف به بهترین شکل شناسایی شوند. همین فرایند موجب شد تدوین و اجرایی شدن برنامه نام برده در دستور کار قرار گیرد.

خرائلی افزود: استان قزوین در حوزه گردشگری خارجی رشد قابل توجه‌ای را تجربه کرده است و این برنامه کمک می‌کند که چاپ و توزیع اقلام خارجی برای شهر و کشورهای مختلف به بهترین شکل صورت بگیرد. در تعطیلات نوروزی امسال، حدود ۱۲۰ گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند. شایان ذکر است که ۱۵۱۶ جاذبه طبیعی و تاریخی در استان قزوین ثبت ملی شده است که در نوع خود قابل توجه است.

گردشگران خارجی از کشورهای اروپایی، چین، روسیه و کشورهای آسیای شرقی و حوزه خلیج فارس به ایران آمده بودند. تمامی گردشگران در قالب تیم‌های تورگردی به ایران آمده و استان قزوین را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب نمودند. آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین کمک می‌کند ظرفیت‌های گردشگری استان به خوبی به گردشگران خارجی معرفی شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.