3

فاست به چه معناست؟

  • کد خبر : 1006
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
فاست به چه معناست؟

فاست به چه معناست؟ | آیا راهی وجود دارد که بتوان از آن بیت کوین رایگان به دست آورد؟ این سوالی است که شاید هر فرد تازه وارد در این حوزه و حتی افراد با تجربه هم از خود بپرسند. اما بله؛ با استفاده از فاست‌ (Faucet) می‌توان بیت کوین یا ارز دیجیتال رایگان گرفت. توجه: فراموش نکنید که […]

فاست به چه معناست؟ | آیا راهی وجود دارد که بتوان از آن بیت کوین رایگان به دست آورد؟ این سوالی است که شاید هر فرد تازه وارد در این حوزه و حتی افراد با تجربه هم از خود بپرسند. اما بله؛ با استفاده از فاست‌ (Faucet) می‌توان بیت کوین یا ارز دیجیتال رایگان گرفت.

توجه: فراموش نکنید که اغلب فاست‌های امروزی کلاهبردار هستند و همچنین مقدار دریافتی از فاست به حدی ناچیز است که به نوعی فقط وقتتان را تلف می‌کند.

فاست چیست؟

فاست (Faucet) در حوزه ارزهای دیجیتال سایت‌هایی هستند که به گفته خودشان در صورت بازدید از آن‌ها، هر چند ثانیه یا چند دقیقه یکبار می‌توانید مقداری بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر دریافت کنید. البته حداقل میزان برداشت از این سایت‌ها بسیار بالاست و میزان ارز دیجیتال دریافتی بسیار ناچیز است. به همین دلیل در اغلب موارد نمی‌توانید از این سایت‌ها برداشتی داشته باشید و در واقع سایت‌های فاست با دریافت بازدید خیلی زیاد، سود واقعی را می‌برند.

فاست در زبان انگلیسی یعنی شیر آبی که چکه می‌کند که می‌توان معنای «درآمد قطره‌ای» را از آن برداشت کرد.

آشنایی با فاست های بیت کوین

فاست‌های بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری نوعی از سیستم‌های پاداشی هستند که پاداش آن‌ها به شکل کسرهای کوچکی از بیت کوین (یا ارزهای دیجیتال دیگر) به بازدیدکنندگان تعلق می‌گیرد. این پاداش‌ها در بازه‌های زمانی خاصی برای کاربران آزاد می‌شوند. به عبارت دیگر فاست‌ها امکان برداشت آنی را برای کاربران خود مهیا نمی‌کنند.

این پاداش‌ها برای جلب بازدیدکننده به وب‌سایت فاست‌ در نظر گرفته می‌شوند و معمولاً این سایت‌ها حاوی تبلیغات زیادی نیز هستند. شرکت‌های تبلیغاتی به ازای نشان دادن این تبلیغات مبلغی را به صاحب فاست پرداخت می‌کنند. هزینه‌های این تبلیغات بر اساس پرداخت به ازای هر هزار بازدید (CPM) محاسبه خواهد شد.

یعنی اگر این سایت‌ها بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند و این بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در سایت بگذرانند، صاحب سایت به ازای نمایش این آگهی‌ها پول بیشتری به دست خواهد آورد. این پاداش‌ها باعث جلب بازدیدکنندگانی می‌شود که برای کسب جایزه خود بازهم به سایت مراجعه خواهند کرد و معمولاً زمان بیشتری را در سایت می‌گذرانند.

در واقع، مراجعات مکرر بازدیدکنندگان به سایت باعث خواهد که آگهی‌دهندگان پول بیشتری را به صاحب فاست پرداخت کنند.

چنانچه با بیت کوین کمی آشنا باشید خیلی سریع متوجه می‌شوید که ارزش واحدهای بیت کوینی که توسط فاست‌ها به شما تعلق می‌گیرد، بسیار ناچیز است و وقت خود را برای دریافت آن تلف نخواهید کرد.

اکثر بازدیدکنندگانی که از این فاست‌ها استفاده کرده و پاداش‌ها را دریافت می‌کنند، یا افرادی هستند که چیز زیادی درباره بیت کوین نمی‌دانند یا تازه با آن آشنا شده‌اند.

چگونه از فاست ها استفاده کنیم؟

استفاده از یک فاست بیت کوین خیلی ساده است. بعد از مراجعه به وب‌سایت فاست و ثبت نام در آن، آدرس کیف پول خود را وارد می‌کنید. سپس یک شمارنده، زمانی که شما در وب‌سایت می‌گذرانید را ثبت می‌کند و بعد از آنکه زمان مشخصی را در سایت گذراندید، می‌توانید با کلیک کردن روی دکمه «Claim Now» یا چیزی شبیه به این پاداش خود را دریافت کنید.

فاست (Faucet) چیست؟ دریافت ارز دیجیتال رایگان!
نمونه‌ای از یک فاست بیت کوین

صد البته باید با حل کردن یک کپچا (Captcha) یا حل یک مسئله ساده ریاضی ثابت کنید که یک انسان هستید. این کار برای اطمینان از اینکه شما یک اسکریپت یا ربات نیستید انجام می‌گیرد. به همین سادگی می‌توانید پاداش خود را دریافت کنید.

البته فاست‌ها معمولاً برای جلوگیری از جمع‌آوری تمام پاداش‌ها توسط یک نفر، برای هر بار جمع‌آوری پاداش توسط یک شخص، محدودیتی زمانی در نظر گرفته‌اند که بسته به سیاست فاست می‌تواند از ۵ دقیقه تا ۲۴ ساعت متغیر باشد.

درآمد سایت های فاست از کجا تامین می شود؟

اساس سایت های فاست بر تبلیغات است. اما چگونه؟
زمانی که یک سایت بازدید زیادی دارد و مخاطبین تایم طولانی روی سایت سپری می کنند، ربات های گوگل به سایت اعتماد میکند و در نهایت سایت می تواند تبلیغات زیادی را دریافت کند. هزینه ای که از کنار تبلیغات دریافت می کند به ثانیه حساب می شود.
مثلا یک کسب و کار برای تبلیغات روزی 12 ساعت یک بنر از سایت را اجاره می کند. به ازای هر ثانیه قیمت گذاری می شود.

چگونه می‌توان فاست‌ها را پیدا کرد؟

می‌توانید با جستجوی عبارت «Bitcoin Faucet» (فاست بیت کوین) در گوگل یا یک موتور جستجوی دیگر سایت‌های فاست را پیدا کنید. البته تعداد نتایج این جستجو ممکن است شما را غافلگیر کند. صدها وب‌سایت فاست وجود دارد که می‌توانید ضمن مشاهده و انتخاب آن‌ها تعدادی ساتوشی هم به دست بیاورید. به یاد داشته باشید که یک ساتوشی برابر است با ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۱ یا یک صد میلیونیوم بیت کوین.

مون بیت کوین (Moon Bitcoin)، بیت کوین زیبرا (Bitcoin Zebra)، بیت کوین ۷۷۷ (Bitcoin ۷۷۷)، بیت کوینکر (Bitcoinker) و فری بیت کوین (Freebitcoin) از جمله مشهورترین فاست‌های پادشاه ارزهای دیجیتال هستند.

آیا فاست بیت کوین یک راه امن است؟ | دریافت رایگان ارز دیجیتال

بله. زیرا حداقل کلیدهای خصوصی کیف پول شما را دریافت نمیکند. نهایتا؛ آدرس عمومی کیف پول را ارائه می کنید تا برداشت هایی که تا کنون بوده است وارد کیف پولتان شود.

آیا سایت های فاست بیت کوین یا سایت های ارز های دیجیتال پیشنهاد می شود؟

بله. به دو دلیل.
دلیل اول: بدون هیچ سرمایه گذاری وارد دنیای ارزهای دیجیتال می شوید. در این دوره که یک سایت برای شما استخراج یکی از ارزهای دیجیتال را انجام می دهد؛ شما می توانید اطلاعات بیشتری از این نوع سرمایه گذاری کسب کنید.
دلیل دوم: به نظر می رسد؛ تنها یک زمان است که می توانید از سایت های فاست درآمد خوبی داشته باشید آن هم زمانیست که ارزش هر ارز دیجیتال به مبلغی بیشتر می رسد.

هر فاست بیت کوین چقدر است؟

معمولا هر فاست بیت کوین از یک ساتوشی شروع می شود و ذره ذره زیاد می شود. بنابراین همانطور که پیش بینی می کردیم این روش خیلی زودبازده نیست.
یک ساتوشی یا بیتکوین = 0.000000001 BTC

سایت های فاست بیت کوین

سایت های فاست بیت کوین

 

1- freebitcoin

این سایت جزء اولین سایت ها در زمینه ارز دیجیتال رایگان بود. ویژگی مثبت این سایت که باعث شده همچنان در صدر فاست های بیت کوین باشد، واقعی بودن آن است.
هر یک ساعت شما می توانید شانستان را برای کسب مقداری بیت کوین رایگان امتحان کنید. ممکن است یک بار 200 دلار برنده شوید و یک بار دیگر تنها 1 دلار.

2-cointiply
 و اما یکی از بهترین و معتبرترین سایت های فاست بیت کوین «کوین تیپلای» است. این سایت با سابقه درخشانی که در زمینه پرداخت های به موقع دارد توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند.
به همین دلیل؛ یکی از بهترین سایت ها برای نمایش آگهی و تبلیغات است. 

3- freebitcoin.io

در 2 سایت قبلی تنها زمانی می توانیم از سایت ها برداشت کنیم که موجودی حسابمان به حد قابل قبولی که سایت گفته است برسد. اما نکته مثبت در این سایت، این است که نیازی نیست سایت به عدد خاصی برسد. مثلا شما می توانید زمانیکه موجودی سایتتان به 1 دلار رسید هم موجودی حساب را به کیف پولتان انتقال دهید. 

چه زمانی می توانیم ارز دیجیتال یا بیت کوین را برداشت کنیم؟

صفحه ثبت نام دیجی کوین

بستگی به سایت دارد. بیشتر سایت ها زمانی که ارزش کیف پول به 20 دلار برسد اجازه برداشت ارز دیجیتال را به شما می دهد.
اما برخی از سایت ها هم برای واریز پول هزار نوع بهانه می آورند. بنابراین؛ بهتر است قبل از ثبت نام و صرف زمان های طولانی در سایت، تحقیقات لازم را به عمل آورید.

آیا راه اندازی فاست بیت کوین فایده ای هم داشته است؟

بله. همانطور که اشاره کردیم افراد زیادی هستند که تنها خواستار آشنایی با نحوه فعالیت ارزهای دیجیتال هستند و سایت های فاست بهترین موقعیت برای این افراد است که بدون سرمایه گذاری این حوزه را بررسی کنند.
چه بسا اکثریت افراد پس از مدتی خواستار سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال می شوند و بعدها به عنوان ساده ترین روش جهت علاقمند کردن افراد به ارزهای دیجیتال نامیده شد.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=1006

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.