1

چرا استفاده از شیر پاک‌ کن ویتامینه لدورا توصیه می شود؟

  • کد خبر : 8171
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
چرا استفاده از شیر پاک‌ کن ویتامینه لدورا توصیه می شود؟

شیر پاک ‌کن ویتامینه لدورا یه پاک کننده قوی و در عین حال حاوی مواد مغذی است که برای پاکسازی روزانه پوست بسیار مناسب است. پاک سازی سطحی پوست، به صورت روزانه اولین گام در مراقبت از پوست می‌باشد. سطح پوست و منافذ آن در طول روز از سلول‌های مرده پوست، آلاینده‌های محیطی و مواد […]

شیر پاک ‌کن ویتامینه لدورا یه پاک کننده قوی و در عین حال حاوی مواد مغذی است که برای پاکسازی روزانه پوست بسیار مناسب است. پاک سازی سطحی پوست، به صورت روزانه اولین گام در مراقبت از پوست می‌باشد. سطح پوست و منافذ آن در طول روز از سلول‌های مرده پوست، آلاینده‌های محیطی و مواد آرایشی پوشیده می‌شوند که به مرور آسیب‌های جبران ناپذیری را به پوست وارد کرده و باعث زیاد شدن منافذ باز پوست می‌شوند.

از این رو پاک‌کننده‌های پوست نقش مهمی در برداشتن لایه‌های کراتینه، پاکسازی منافذ پوست و حفظ سلامت و بهبود کیفیت پوست ایفا می‌کنند. استفاده از شیر پاک‌ کن ویتامینه لدورا مناسب انواع پوست و علی الخصوص پوست چرب می‌باشد.

در ادامه به بررسی شیر پاک‌ کن ویتامینه لدورا از بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز خواهیم پرداخت. در ادامه همراه ما باشید.

شیر پاک کن چیست؟

شیر پاک کن محصولی سفید رنگ و کرم مانند است و با استفاده از آن می‌توان به پاک کردن پوست از مواد آرایشی، آلودگی‌ها و چربی‌ها پرداخت، بدون آن که هیچگونه آسیبی به بافت پوست وارد شود.

به دلیل لطافتی که شیر پاک‌ کن ویتامینه لدورا دارد، استفاده از آن باعث ایجاد آرامش به پوست و لطیف شدن پوست می‌شود. شیر پاک‌ کن ویتامینه لدورا از شرکت بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز به دلیل داشتن ویتامین‌هایی مانند ویتامین E، محصولی بی‌نظیر در سلامت پوست به حساب می‌آید.

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی نیز به شمار می‌آید و از به وجود آمدن چین و چروک بر روی پوست جلوگیری می‌کند. شیر پاک کن را باید به صورت درست و منظم استفاده کرد تا تاثیر فوق العاده‌ آن را در تمیز کردن و پاکسازی پوست مشاهده کرد.

لازم به ذکر است که استفاده از شیر پاک کن‌ها، از لحاظ اقتصادی نسبت به سایر محصولات پاک کننده، مقرون به صرفه هستند. شیر پاک کن علاوه بر پاکسازی پوست، در رساندن مواد مغذی به پوست و آبرسانی پوست، نقش زیادی دارد.

 

. درباره وست ویژن بیشتر بخوانید.

 

شیر پاک کن ویتامینه لدورا تمیز کزدن صورت

معرفی شیر پاک کن ویتامینه لدورا

شیر پاک کن ویتامینه لدورا یک پاک ‌کننده مناسب برای پوست صورت است و به ‌راحتی آرایش‌های ضد آب را نیز پاک می‌کند. حلال‌های به‌کاررفته در این محصول بدون آسیب به پوست به‌ راحتی آلودگی‌ها و ترکیبات آرایشی روی پوست را تمیز می‌کند. عصاره دانه اسکالیس (گیاه ترشک) در این محصول به‌کاررفته است.

 گیاه اسکالیس غنی از ویتامین C، آهن و فسفر بوده و در بهبود لک‌های پوستی، حفظ شادابی پوست، درمان آکنه، کنترل منافذ و حساسیت‌های پوست مؤثر است. روغن کرچک نیز دیگر ماده مؤثر در شیر پاک ‌کن ویتامینه لدورا است که باعث رطوبت رسانی و بهبود چین ‌و چروک‌ها می‌شود.

چرا از شیر پاک کن ویتامینه لدورا استفاده می‌کنیم؟

دلیل علاقه بعضی افراد به شیر پاک کن ویتامینه لدورا چیست؟ به موارد زیر توجه کنید:

رفع آلودگی‌ها: شیر پاک کن لدورا حاوی مواد ضدعفونی کننده‌ای است، که با کمکشان می‌توان احتمال عفونت‌های پوستی را کاهش داده و آلودگی‌های روی پوست را پاک کرده و از بین برد.

تمیز کردن عمیق پوست: این محصول حاوی ترکیباتی مانند گلیسرین، آب، الکل و اسیدهای آلفا هیدروکسی (AHA) است که به کمکشان می‌توان پوست را به طور عمیق تمیز کرد و آلودگی‌هایی را که با استفاده از محصولات نظافت روزمره دیگر قابل حذف نبودند را از سطح پوست برداشت.

کاهش جوش و لک‌های پوستی: آلفا هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید دو ترکیب مهم در این شیر پاک کن هستند که به نرخ بالایی لایه‌های مرده پوست را برداشته و از بین می‌برند. این ترکیبات می‌توانند با کم کردن چربی پوست، از تولید چربی اضافی جلوگیری کرده و از تعداد و شدت جوش‌های پوستی پیشگیری کنند.

رطوبت رسانی پوست: شیر پاک کن‌ لدورا معمولاً حاوی ترکیبات مرطوب کننده همچون گلیسرین و هیدرولیزات نشاسته با دانسیته كم هستند كه می‌توانند رطوبت رسانی موثری به روی پوست داشته و پوست را نرم و مرطوب نگه دارند.

.بیشتر بخوانید:

آموزش ثبت شرکت بازاریابی شبکه ای

ویژگی‌های شیر پاک کن ویتامینه لدورا

  • پاک کننده آرایش صورت (به جز دور چشم)
  • کنترل کننده منافذ باز پوست
  • ترمیم کننده
  • مرطوب کننده
  • شاداب کننده
  • تسکین دهنده
  • ضد التهاب
  • محافظت کننده پوست
  • مناسب انواع پوست‌ها(حتی پوست خشک و حساس)
  • مورد استفاده 15 سال به بالا

شیر پاک کن ویتامینه لدورا بازاریابی شبکه ای مروارید گنبه ریز

ترکیبات شیر پاک کن ویتامینه لدورا

ترکیبات به کار رفته در شیر پاک کن لدورا از شرکت بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز به شرح زیر می‌باشد:

1.دی پنتنول ( ویتامینB5 ): این ماده مؤثر باعث ترمیم، بازسازی، آبرسانی به پوست می‌شود و لطافت و طراوت و تازگی را به پوست صورت هدیه می‌دهد.

  1. روغن کرچک: رطوبت رسانی پوست را تأمین می‌کند و چین و چروک‌ها و آسیب‌های پوستی را درمان می‌کند و به مرور پوستی صاف و یکدست را خواهیم داشت.

3.روغن دانه آفتابگردان: این روغن منبع غنی از ویتامین E می‌باشد و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و باعث نرمی و کاهش آثار پیری و احیای پوست می‌شود.

4.اسید لینوسین (اسید آمینه): نقش مهمی در کلاژن سازی و احیای پوست دارد و به عنوان ماده معجزه گر داخل این پاک کننده شناخته شده است و باعث افزایش ساخت پروتئین در پوست می‌شود.

5.عصاره دانه اسکالیس (گیاه ترشک): این گیاه سرشار از ویتامین C، آهن و فسفر می‌باشد و در بهبود لک‌های پوستی، شادابی پوست، آکنه و کنترل منافذ پوست و حساسیت پوستی بسیار مؤثر می‌باشد.

موارد استفاده از شیر پاک کن

  • پاک کردن آرایش از چشم و صورت
  • پاک کردن و شستشوی مداوم صورت برای از بین بردن چربی و تعرق
  • از بین بردن آلودگی‌های محیطی نشسته بر روی پوست

به علت وجود ترکیبات کاملاً سازگار با پوست استفاده بیش از یک مرتبه از شیرپاک کن به پوست شما صدمه‌ای نخواهد زد، اما استفاده بسیار زیاد از آن ممکن است برای برخی افرادی مشکلات جزئی را پدید آورد. لذا توصیه می‌شود شیر پاک کن را یک مرتبه صبح، پس از بیدار شدن و یک مرتبه شب هنگام خواب استفاده کنید تا بیشترین اثربخشی را برای شما داشته باشد.

بهترین زمان استفاده از شیر پاک کن

بهتر است بدانید که این محصول حاوی مواد مغذی سازگار با پوست است و استفاده از آن به جز در موارد نادر مشکلی در روی پوست ایجاد نمی‌کند. بهترین زمان استفاده از این محصول یک بار صبح پس از شستشوی صورت و یکبار شب در هنگام خواب است.

مقداری از شير پاک‌ کن را روی پنبه و يا پد آرايشی ريخته و تمام صورت به جز دور چشم را با آن پاک کنيد. بهتر است بعد از استفاده از شير پاک کن پوست با آب يا دستمال مرطوب تميز شود.

.درباره معجون ژوناس بیشتر بدانید.

چند نکته حائز اهمیت در مورد شیر پاک کن‌ها

شیر پاک کن‌ها انواع مختلفی دارند که باید با توجه به نوع پوست، خریداری و بهره بگیرد. در صورتی که دارای پوست خشک هستید، باید شیر پاک کن‌های متناسب با پوست خشک استفاده نماید و اما در صورتی که شما پوستی چرب دارید باید از شیر پاک کن‌های متناسب با پوست چرب استفاده کنید. اغلب افرادی که دارای پوست معمولی هستند از شیر پاک کن‌های خشک استفاده خواهند کرد.

شیر پاک کن ویتامینه لدورا تمیز کردن صورت بعد از آرایش

سخن آخر

شیر پاک کن ویتامینه لدورا جهت پاکسازی پوست‌های چرب و معمولی طراحی شده است. جهت پاکسازی عمقی پوست استفاده از شیر پاک ‌کن ویتامینه لدورا از بازاریابی شبکه‌ای مروارید پنبه ریز را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. این شیر پاک کن فاقد هر گونه الکل و مواد شیمیایی دیگر می‌باشد که داخل اکثر پاک کننده‌ها بکار رفته است، علاوه بر این حاوی مواد مغذی و مواد گیاهی مناسب پوست نیز می‌باشد.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.