2

ارز دیجیتال بیکری توکن

  • کد خبر : 1416
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
ارز دیجیتال بیکری توکن

ارز دیجیتال بیکری توکن | بیکری سوآپ (BakerySwap) پلتفرم مورد علاقه ی این روزهای دنیای ارز های رمزپایه، شامل رمز ارز و صرافی اختصاصی است. این شبکه خود را به عنوان تکرار یونی سواپ معرفی می کند و در سال 2020 وارد عرصه شد. هدف پلتفرم این است که نسخه سریعتر، ارزانتر و دلپذیرتری از Uniswap باشد. به ارائه دهندگان نقدینگی، توکن […]

ارز دیجیتال بیکری توکن | بیکری سوآپ (BakerySwap) پلتفرم مورد علاقه ی این روزهای دنیای ارز های رمزپایه، شامل رمز ارز و صرافی اختصاصی است. این شبکه خود را به عنوان تکرار یونی سواپ معرفی می کند و در سال 2020 وارد عرصه شد. هدف پلتفرم این است که نسخه سریعتر، ارزانتر و دلپذیرتری از Uniswap باشد. به ارائه دهندگان نقدینگی، توکن های BAKE اعطا می شود که از این طریق می توانند سهمی از هزینه های معاملات BakerySwap را پرداخت کرده و به عنوان بخشی از حاکمیت این شبکه برای رای دادن از آن استفاده کنند. در این مقاله راهنمای جامعی برای آشنایی و نحوه فروش و خرید بیکری توکن برای تریدر ها و سرمایه گذاران علاقه مند به توکن آماده کرده ایم.

ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE چیست؟

ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE چیست؟
ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE چیست؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE، توکن ارائه شده صرافی غیرمتمرکز بیکری سواپ BakerySwap می باشد. توکن BAKE نقش خود را به عنوان پاداش برای تامین کنندگان نقدینگی و حق رای در پروتکل بیکری سواپ ایفا می کند. این یک توکن BEP-20 است که کاربران می توانند با تامین نقدینگی آن را کسب کنند. همچنین می توانید به غیر از بیکری سواپ در صرافی هایی مانند بایننس، پنکیک سواپ، Gate.Io، OpenOcean و … توکن های BAKE را خریداری کنید.

از آنجا که بیکری سواپ با زنجیره هوشمند بایننس کار می کند، استخر BAKE-BNB ده برابر بیشتر از استخرهای دیگر پاداش می دهد. حداکثر عرضه توکن BAKE کمی بالاتر از 277 میلیون توکن است. در حالی که عرضه در دسترس تقریبا 189 میلیون توکن است. شبکه بیکری توکن، امنیت خود را با استفاده از سیستم های اطلاعاتی ایمن تامین می کند. 

تاریخچه و بنیان گذاران ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE

تاریخچه و بنیان گذاران ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE
تاریخچه و بنیان گذاران ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE

ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و یکی از جدیدترین کوین های موجود در بازار است. بنیان گذاران این ارز دیجیتال افرادی ناشناس می باشند. در واقع تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال BAKE گروهی ناشناس می باشند که این افراد به آینده سازمان های غیرمتمرکز یا DAO اطمینان دارند.

عملکرد ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE چگونه است؟

عملکرد ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE چگونه است؟
عملکرد ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE چگونه است؟

با توجه به مطالب قبلی که در این مقاله بیان نمودیم، بیکری سواپ BakerySwap یک پروتکل اتوماتیک و غیرمتمرکز بازارساز در Binance Smart Chain است. کوین BAKE برای مدیریت پلتفرم مورد نیاز است. این توکن با استفاده از تامین نقدینگی توسط کاربران به دست می آید.

کاربرانی که قبلا توکن های BAKE دارند می توانند از این توکن ها برای رای دادن به مدیریت یا به دست آوردن سهم سود از کارمزد معامله استفاده کنند. پاداش BAKE از استخرهای نقدینگی مختلف ارائه می شود. بیکری سواپ از همه تراکنش های 0.30% کارمزد تراکنش می گیرد، 0.25% از این مقدار را به ارائه دهندگان نقدینگی توزیع می کند و 0.05% باقیمانده را به توکن های BAKE تبدیل می کند تا به عنوان پاداش به دارندگان BAKE ارائه دهد.

ویژگی های منحصر به فرد توکن بیک (BAKE)

Bakery Swap بر روی زنجیره هوشمند Binance اجرا می شود. انتظار می‌رود استخر BAKE-BNB نسبت به دیگر استخرها ده برابر پاداش اختصاص دهد.

BakerySwap دو نوع مجموعه نقدینگی دارد: با پاداش BAKE و بدون آنها. این کار به منظور تسهیل ایجاد اشتغال های نقدینگی جدید توسط جامعه انجام می شود.

فقط استخرهای تعیین شده دارای جوایز BAKE خواهند بود. ضریب پاداش هر کدام بر اساس ارزشی که برای دارندگان BAKE ارائه می دهند متفاوت خواهد بود.

BakerySwap برای کلیه صرافی ها و معاملات 0.30٪ کارمزد می گیرد که 0.25٪ از آن به تامین کنندگان نقدینگی تعلق دارند.

فقط استخرهای تعیین شده دارای جوایز BAKE خواهند بود. ضریب پاداش هر کدام بر اساس ارزشی که برای دارندگان BAKE ارائه می دهند متفاوت خواهد بود.

BakerySwap برای کلیه معاملات 0.30٪ کارمزد دریافت می کند که 0.25٪ از آن به تامین کنندگان نقدینگی تعلق می گیرد.

سایر ویژگی های توکن بیک 

  • با استفاده از مارکت NFT امکان دریافت توکن های غیر قابل تعویض (Non-Fungible Token) برای شما فراهم می شود. شما می‌توانید این توکن ها را به‌عنوان حیوانات خانگی دیجیتال و منحصربه‌فرد خود در بلاکچین فرض کنید.
  • یکی دیگر از ویژگی ها، Bakery Swap Launchpad است. از این طریق شما قادر به دسترسی به شبکه های تازه راه‌اندازی شده در BSC هستید.
توکن Bake

بررسی آینده ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE

بررسی آینده ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE

ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE ویژگی هایی را دارا می باشد که می تواند آینده خوبی برای این ارز دیجیتال رقم بزند. این ارز دیجیتال موجب آسودگی سازندگان NFT می شود، به طوریکه دیگر نگران فروش نمی باشند. زیرا سازندگان NFT می توانند توکن های خود را به BAKE تبدیل نمایند.

افزایش اعتماد توسعه دهندگان به تیم توسعه دهنده این توکن می تواند یکی دیگر از عواملی باشد که بر آینده این ارز دیجیتال تاثیر گذار است. با این حال پیشنهاد می شود که قبل از سرمایه گذاری تمامی جوانب را در نظر بگیرید و قیمت این ارز دیجیتال را بررسی کنید.


کلام پایانی ارز بیکری توکن BAKE

با خواندن این مقاله شما می توانید با ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE و پلتفرم آن آشنا شوید. بیکری توکن BAKE توکن ارائه شده صرافی بیکری سواپ است. این صرافی یکی از صرافی های غیرمتمرکز می باشد که از پروتکل AMM در ساختار خود استفاده می نماید. ارز دیجیتال BAKE در پروتکل بیکری سواپ به عنوان پاداش برای تامین کنندگان نقدینگی مورد استفاده قرار می گیرد. بیکری توکن مبتنی بر استاندارد BEP-20 است و برای ذخیره سازی این رمز ارز می توان از کیف پول های متامسک، بایننس چین ولت و سیف پل استفاده نمود. امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعات لازم در ارتباط با ارز دیجیتال بیکری توکن BAKE را دریافت نمایید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=1416

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.