3

شرکت بازاریابان خاک اهورایی

  • کد خبر : 3340
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
شرکت بازاریابان خاک اهورایی

شرکت بازاریابان خاک اهورایی فعالیت خود را با کسب مجوز از کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای آغاز نمود. بازاریایی شبکه ای، با توجه به تغییر شیوه معیشتی مردم و داشتن محدودیت زمانی جهت تهیه مستقیم کالای مورد نیاز (با قیمت مناسب و کیفیت خوب) و همین طور استقبال از روش های خرید مستقیم، پا […]

شرکت بازاریابان خاک اهورایی فعالیت خود را با کسب مجوز از کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای آغاز نمود. بازاریایی شبکه ای، با توجه به تغییر شیوه معیشتی مردم و داشتن محدودیت زمانی جهت تهیه مستقیم کالای مورد نیاز (با قیمت مناسب و کیفیت خوب) و همین طور استقبال از روش های خرید مستقیم، پا به عرصه نهاد. در این روش با توجه به حذف واسطه های متعدد و همین طور حذف هزینه های تبلیغات، درآمدهای حاصله از این حذفیات به جوانان مستعد فعال در زمینه فروش اختصاص می یابد. هدف شرکت بازاریابان خاک اهورایی در درجه ی اول رضایت خاطر و آسودگی مشتریان عزیز و درمرحله بعد گسترش زمینه های کسب و کار برای جوانان مستعدی است که جویای کار می باشند تا به بالندگی رسیده و آنچه شوند که لایق آنان اند.

شرکت بازاریابان خاک اهورایی با ورود به عرصه بازاریابی شبکه ای و ایجاد افق های نو در زمینه تجارت الکترونیک گامی موثر در زمینه اشتغال جوانان در امر فروش، حمایت از تولید کنندگان داخلی و واردکنندگان معتبر برداشته است. این شرکت با معرفی هرچه بهتر و علمی تر محصولات  به بازار مصرف، حمایت از هنر و فرهنگ ایرانی با معرفی محصولات تولیدکنندگان فعال در زمینه هنر و ایجاد انگیزه در بین آنان، گسترش و آموزش روش های نوین و جهانی بازاریابی در بین بازاریابان تازه کار و مستعد می باشد. در نتیجه این امر گامی موثر برای پیشرفت و رسیدن به حد تعالی در امر بازاریابی شبکه ای و حمایت هر چه بیشتر و بهتر از بازاریابان پر سابقه در این زمینه و مهم تر از همه کمک به چرخه تولید و اشتغال برداشته‌است.

مفاد و شرایط ثبت نام و استفاده از وبسایت شرکت بازاریابان خاک اهورایی

پذیرش شرایط

با دسترسی و استفاده از وبسایت شرکت بازاریابان خاک اهورایی به نشانی www.LiveDSA.Net یا سایر وبسایتهای ثبت شده شرکت ©LiveDSA دستیابی شما به آن و استفاده مداوم از وبسایتها، منحصرا منوط به پذیرش مفاد و شرایط مندرج در این توافقنامه خواهد بود. از این وبسایتها نباید برای هیچگونه مقاصد غیرقانونی و یا هر نوع اهدافی که توسط این شرایط و مفاد ممنوع اعلام شده، استفاده شود. دسترسی شما و استفاده از وبسایتها شامل پذیرش این شرایط و مفاد و سلب مسئولیت‌هایی است که در اغلب این مفاد و شرایط گنجانده‌شده است. اگر با هر بخش و یا کلیت این مفاد و شرایط موافق نمی‌باشید، به شما توصیه می‌گردد اکیداً از وبسایت بازاریابان خاک اهورایی استفاده ننمایید.

شرکت بازاریابان خاک اهورایی

مالکیت معنوی ( کپی رایت )

۱- شرکت بازاریابان خاک اهورایی حق استفاده انحصاری کل مالکیت حقوقی و معنوی و مجوز تمام حقوق کپی رایت، مارکهای تجاری را در این وبسایت و محتوای آن (و بدون هرگونه محدودیت راجع به طراحی، متن، گرافیک و تصاویر و کلیه نرم افزار و کدهای منبع مرتبط با این وبسایت) مطابق با شرایط مجاز قانونی، برای خود محفوظ می داند.
۲- با دسترسی به خدمات وبسایتها، شما می پذیرید که نیت و هدف شما صرفا انجام معامله تجاری و شغلی با توجه به طرح درآمدزایی تأیید شده‌شرکت بازاریابان خاک اهورایی می باشد. هیچ کدام از مطالب و محتویات این سایت نباید بدون کسب رضایت کتبی و قبلی شرکت، کپی رایت، دانلود، کپی برداری، تکثیر، ارسال، ذخیره سازی و فروخته یا توزیع شود. این شرط شامل دانلود کردن، کپی برداری و یا چاپ کردن صفحات وبسایت مورد نظر بطور صریح و منحصرا برای مقاصد تجاری، بر همکاران تجاری (BA ) جاری نمی شود.
۳- همکاران تجاری حق تولید محتوا چه بصورت چاپی و چه بصورت الکترونیک بدون کسب مجوز کتبی را ندارند بدیهی است کلیه مسئولیت ها و عواقب ناشی از این عمل بر عهده شخص همکار تجاری بوده و شرکت حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می دارد.

مقررات مربوط به ثبت نام :

۱- مسئولیت صحت اطلاعات وارده بر اساس شناسنامه و کارت ملی در فرم ثبت نام به عهده شخص متقاضی ثبت نام‌بوده. ثبت نام و فعالیت برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز می‌باشد. شرکت هیچگونه مسئولیتی نسبت به ورود اطلاعات غلط و ناقص نخواهد داشت. و در صورت مشاهده اطلاعات غیر واقعی قرار داد همکاری فسخ و بازاریاب  و افراد معرف تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
۲- با عنایت به اینکه ورود اعضاء در عضوگیری شبکه©LiveDSAبصورت رایگان بوده و هیچگونه حق عضویتی از اعضاء دریافت نمی گردد. لیکن هیچ یک از بازاریابان اجازه دریافت وجهی از مشتریان و بازاریابان زیر گروه خود بابت دفتر کار سایبری نخواهند داشت.
۳- قطعی شدن خرید و واریز پورسانت منوط به واریز کل وجه به حساب بانکی شرکتLiveDSA خواهد بود.
۴- در صورتیکه پس از واریز وجه، خریدار از خرید منصرف گردد، برگشت از خرید(طبق دستورالعمل بازپسگیری )  پورسانت بازاریابان محاسبه و پرداخت می گردد.
۵- با توجه به اینکه از طریق وب سایت شرکت LiveDSA امکان ارتباط با درگاه پرداخت اینترنتی شرکت پرداخت الکترونیک  پاسارگاد با استفاده از کلیه کارتهای بانکی  عضو شبکه شتاب مهیا شده‌است، مجددا تاکید می گردد جهت جلوگیری از بروز مشکلات آتی نسبت به ورود اطلاعات دقیق طبق شناسنامه و کارت ملی اقدام نمائید.
۶- کلیه اعضاء موظف به رعایت مقررات و قوانین حاکم بر بازاریابی شبکه ای که توسط کمیته محترم نظارت بر بازاریابی شبکه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت تنظیم گردیده خواهند بود.
۷- تمام همکاران تجاری، برای انکه بتوانند کمیسیون های خود را در حساب بانکی خویش دریافت نمایند ، موظف هستند تصویر واضح از کارت ملی خود را که اطلاعات مندرج روی آن با مشخصات صاحب دفتر کاری مطابقت کامل دارد، برای شرکت ارسال کنند. شرکت LiveDSA جهت سهولت در پرداخت کمیسیونها به حساب بازاریابان با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد برای آنان کارت خرید ( LiveDSA کارت ) تهیه نموده و کمسیون بازاریابان به کارتهای انها واریز خواهد شد (هزینه صدور کارت به عهده بازاریابان می باشد).
۸- بر اساس قوانین مالیاتی کشور، مالیات بر درآمد بازاریابان، از مبلغ کمیسیون واریزی به حساب آن ها کسر خواهد شد.

مقررات پرداخت وجه و تحویل کالا

۱- بازاریابان خاک اهورایی، تنها یک روش پرداخت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
 پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب از داخل وبسایت  به درگاه الکترونیک بانک پاسارگاد

۲- در صورتی که به هر دلیل، (اشتباه بودن آدرس اعلام شده توسط مشتری، حضور نداشتن مشتری در آدرس مورد نظر، عدم ارائه مدارک مورد نیاز و موارد دیگر) پست موفق به تحویل کالای سفارش داده‌شده به مشتری نگردد، بعد از مرجوع کردن کالا به انبار شرکت، مشتری موظف است شخصاً به دفتر شرکت مراجعه کرده‌و با پرداخت هزینه ارسال مجدد ، و ارائه مستندات لازم، کالای سفارش داده‌شده را تحویل بگیرد.
۳- خریدار متعهد می گردد که محصول را در هنگام تحویل گرفتن کاملاً بررسی نموده و از صحت و سلامت آن مطمئن می باشد. بدیهی است بعد از تحویل گرفتن کالا، شرکت هیچ ادعایی را مبنی بر معیوب بودن یا اشتباه بودن سفارش ، از خریدار نخواهد پذیرفت.

شرکت بازاریابان خاک اهورایی

آیین نامه انضباطی شرکت بازاریابان خاک‌اهورایی 

تخلفات بر اساس نوع و جایگاه بررسی و بار حقوقی به دوگروه تقسیم میشود.

گروه یک : تخلفاتی که تصمیم نهایی در مورد آن در کمیته انضباطی شرکت گرفته شده و برابر آیین‌نامه با متخلفین برخورد می‌گردد.

گروه دو : تخلفاتی که علاوه بر تصمیم نهایی در کمیته انضباطی شرکت بنا به صلاحدید شرکت متخلفین به مراجع انتظامی و قضایی معرفی می‌گردند.

فرایند ثبت و رسیدگی به تخلفات :

فرایند رسیدگی به تخلفات براساس الگوی زیر صورت می‌گیرد:

تکمیل فرم شکایات و ارائه مستندات

ثبت در پورتال بازرسی

بررسی  اولیه و جمع‌آوری مستندات توسط کارشناس بازرسی

بررسی نهایی و نتیجه گیری توسط واحد بازرسی

تهیه گزارش و ارسال به کمیته انضباطی 

بررسی و اعلام حکم توسط کمیته انضباطی و ارسال به واحد بازرسی

ابلاغ و اجرای حکم توسط واحد بازرسی

دریافت کلیه گزارشات تخلفات فقط از منابع زیر امکان پذیر می‌باشد:

شاکی خصوصی

بازاریاب ارشد

مسئولین شعب

بازرس

مدیریت و معاونین

مراجع ذیصلاح

تنبیهات :

الگوی برخورد وتصمیم گیری نسبت به متخلفین در کمیته انضباطی به شرح زیر می‌باشد:

تبصره: در موارد خاص بر اساس تصمیم کمیته نسبت به بر خورد با متخلف خارج از الگو تصمیم گیری می‌شود

تنبیه1 —- ذکر کتبی با درج در پرونده بازاریابی و کمیته انضباطی و فرصت ده‌روز جهت اصلاح عملکرد و ارائه مدارک مثبته اصلاح عملکرد

تنبیه2 —- تذکر کتبی به بازاریاب با درج در پرونده و کمیته انضباطی و فرصت ده‌روز جهت اصلاح عملکرد و ارائه مدارک مثبته اصلاح عملکرد. تعلیق جایگاه بازاریابی وی به مدت یک ماه و عدم دریافت پورسانت در کل دوران تعلیق

تنبیه3 —- تذکر کتبی به بازاریاب با درج در پرونده بازاریابی و دفتر کار و کمیته انضباطی و فرصت ده روز جهت اصلاح عملکرد و ارائه مدارک مثبته اصلاح عملکرد و تعلیق جایگاه وی به مدت دو ماه و عدم دریافت پورسانت در کل دوران تعلیق

تنبیه 4 —- تذکر کتبی به بازاریاب با درج در پرونده بازاریابی و دفتر کار و کمیته انضباطی. و فرصت ده روز جهت اصلاح عملکرد و ارائه مدارک مثبته اصلاح عملکرد و تعلیق جایگاه وی به مدت سه ماه و عدم دریافت پورسانت در کل دوران تعلیق

تنبیه 5 —- تذکر کتبی به بازاریاب با درج در پرونده بازاریابی و دفتر کار و کمیته انضباطی واخراج از شرکت

تشویقات :

مجموعه اقداماتی که برای بازاریابان تصمیمات تشویقی اعمال خواهد شد به شرح زیر است:
1-  ترویج نگرش خود اصلاحی در مجموعه خود
2- ارائه آموزش‌های صحیح واستاندارد جهت پیشرفت اصولی سازمان خود و ترویج فرهنگ خورده فروشی همراه با افزایش حجم فروش سازمان خود
3- پیشگیری از انجام تخلف و ارائه راهکارهای جایگزین نگرش‌های غلط
4- ارائه راهکارهایی جهت بهبوالگود روش‌ها و تعالی سازمانی شرکت
5- تمکین به قانون رعایت کامل منشور اخلاقی شرکت

تبصره 1: در صورت ارائه و انجام موارد مورد اشاره پس از تایید واحد بازرسی‌، بازاریاب مورد نظر جهت تشویق به کمیته انضباطی معرفی می‌گردد.

طرح های تشویقی جهت تشویق بازار یابان بصورت زیر می‌باشد:

1- برگزاری جلسات مشاوره با مدیران ارشد فروش لیدرارشد

2- تشویق و تحسین در مراسمات رسمی شرکت

3- اعطا هزینه سفر اماکن متبرکه داخلی کشور

4- اعطاء هزینه سفر به عتبات عالیات و حج عمره

سایر مقررات :

الف ) چنانچه از تاریخ آخرین تخلف طی مدت یکسال در مورد تخلفات گروه – 1 تخلف دیگری از بازاریاباب سر نزد ، آثار تبعی وی با تصمیم کمیته انضباطی و تایید مدیریت ، یک و دو درجه تخفیف داده‌خواهد شد.

تبصره 1 : در صورت تکرار تخلف ظرف مدت شش ماه پس از رفع آثار تبعی با تصمیم کمیته انضباطی تصمیمات شدیدتری طبق جدول تخلفات در مورد متخلف اعمال خواهد شد.

تبصره 2: چنانچه تعداد مورد تخلف با درج در پرونده بازاریابی ظرف مدت یکسال سه‌بار تکرار شود آثار تبعی به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت.

ب)  کمیته می‌تواند در صورت صلاحدید فرد متخلف‌را برای حضور در جلسه دعوت نماید؛ عدم حضور وی مانع از رسیدگی و صدور تصمیم نخواهد بود.

شرکت بازاریابان خاک اهورایی

طرح درآمد زایی بازاریابان خاک اهورایی

پورسانت فروش شخصی(Retail Commission)

در زمان ثبت سفارش در سایت بازاریابان خاک اهورایی، پس از اعمال ضرایب کالامعادل   3 % درصد تخفیف محاسبه و از فاکتور کسر میگردد.

  تبصره 1: جهت ترغیب نماینده فروش جهت فروش هرچه بیشتر فاکتور های بالای 5.000.000 تومان به صورت رایگان ارسال می گردد. فاکتور های زیر 5.000.000 تومان براساس تعرفه مصوب شرکت هزینه ارسال بر روی هر فاکتور محاسبه می گردد.

بانک پتانسیل (Potential Bank)

دو درصد از کل حجم امتیاز فروش کانال پتانسیل هر نماینده به بانک پتانسیل واریز می گردد. (توجه داشته‌باشید چنانچه درصد حداکثری 40% توسط کمیته نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای تغییری داشته باشد این درصد به نسبت حداکثر مجاز جایگزین خواهد شد.)

 بانک تیمی (Team Bank)

سی و پنج درصد کل حجم امتیاز فروش هر نماینده به بانک تیمی واریز میشود. (توجه داشته باشید چنانچه درصد حداکثری 40% توسط کمیته نظارت بر عملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای تغییری داشته باشد این درصد به نسبت حداکثر مجاز جایگزین خواهد شد.)

سهام بندی

سهام هر بازاریاب طبق شرایط زیر محاسبه خواهد گردید:

  1. کانال پتانسیل: 5% از حجم امتیاز فروش به دست‌آمده در این کانال. به عدد به دست‌آمده سهام کانال پتانسیل گفته‌می شود.
  2. کانال شروع کننده: 25% از حجم امتیاز فروش به دست‌آمده در این کانال. به عدد به دست‌آمده سهام کانال شروع کننده‌گفته می شود.
  3. کانال قدرت: 30% از حجم امتیاز فروش به دست‌آمده در این کانال. به عدد به دست‌آمده سهام کانال قدرت گفته‌می شود.
  4. کانال انگیزشی 40% از حجم امتیاز فروش به دست‌آمده در این کانال. به عدد به دست‌آمده سهام کانال انگیزشی گفته‌می شود.

کانال بندی سازمان های اضافی

با توجه به اینکه برای طرح فوق چهار کانال درنظر گرفته شده‌است در صورتیکه نماینده بیش از چهار کانال داشته باشد کانال های مازاد در این چهار کانال بصورت سیستمی ادغام خواهند گردید.

نحوه ادغام کانال ها به این شرح می باشد که کانال های ضعیفتر دو به دو باهم جمع میشوند و این رویه تا زمانی که فقط چهار کانال وجود داشته باشد ادامه خواهد داشت و پس از آن چهار کانال مشخص خواهد شد.

محاسبه سهم برداشت از بانک ها (درصد حق برداشت)

حق برداشت (پورسانت دریافتی) نمایندگان فروش به شرح زیر می باشد:

  • دریافت پورسانت پتانسیل برابر است با میزان سهام پتانسیل به دست‌آمده هر نماینده تقسیم بر مجموع امتیاز پتانسیل تمام نماینده ها ضرب در امتیاز بانک پتانسیل ضرب در 10 هزار.
  • دریافت پورسانت تیمی برابر است با مجموع میزان سهام های به دست‌آمده بجز سهام پتانسیل هر نماینده تقسیم بر مجموع سهام های به دست آمده بجز سهام پتانسیل تمام نماینده ها ضرب در امتیاز بانک تیمی ضرب در 10 هزار.

پاداش تکمیلی بازاریابان خاک اهورایی(Additional bonus)

نوع محاسبات پرداخت پورسانت در تمام طرح سوددهی شرکت بیش از 40 درصد از امتیاز فروش نخواهد بود.

از آنجایی که ممکن است مجموع پاداش های پرداختی در بعضی از ماه های سال به 40 % نرسد و بنا بر سیاست همیشگی شرکت بازاریابان خاک اهورایی مبنی بر شفافیت عملکرد و رعایت اصل صداقت، پاداش تکمیلی به شرح زیر طراحی گردیده‌است: 

در پاداش تکمیلی بازاریابان خاک اهورایی،  مابه التفاوت پاداش تخصیص یافته از فروش شرکت به طرح سوددهی با توجه به حذف هزینه تبلیغات، انبارداری و واسطه های تجاری تا 40 % به صورت باشگاه پاداش بر اساس تعداد امتیازات کسب‌شده بین نمایندگان بر اساس حجم امتیاز فروش شخصی توزیع میگردد.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3340

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.