3

چگونه به یک رهبر/مربی بازاریابی شبکه ای موفق تبدیل شویم؟

  • کد خبر : 3560
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
چگونه به یک رهبر/مربی بازاریابی شبکه ای موفق تبدیل شویم؟

رهبر بودن با یک مربی کاملاً متفاوت است. اگر می خواهید یک تیم موفق ایجاد کنید، باید یک رهبر باشید. قبل از یادگیری موضوعات آموزشی برای رهبران بازاریابی شبکه ای، باید یک رهبر باشید. حمایت و آموزش دیگران برای حفظ انگیزه آنها بخش مهمی از حفظ سلامت و رشد کسب و کار شماست! در ادامه […]

رهبر بودن با یک مربی کاملاً متفاوت است. اگر می خواهید یک تیم موفق ایجاد کنید، باید یک رهبر باشید. قبل از یادگیری موضوعات آموزشی برای رهبران بازاریابی شبکه ای، باید یک رهبر باشید. حمایت و آموزش دیگران برای حفظ انگیزه آنها بخش مهمی از حفظ سلامت و رشد کسب و کار شماست! در ادامه هشت راه برای تبدیل شدن به یک مربی بازاریابی شبکه ای موفق آورده‌شده است.

۱) کار تیم خود را اداره کنید

شما باید مسئولیت تیم خود را بپذیرید. مراقب سرعت پیشرفت تیم خود باشید، چه فرآیند استخدام یا فروش. شما باید هدفی را برای تیم خود تعیین کنید تا محصولات شرکت شما را به اشتراک بگذارد. سعی کنید روزانه با ده تا پانزده نفر صحبت کنید تا تیم را گسترش دهید. وقتی رهبر فعال است، تیم نیز فعال می شود و میزان موفقیت شرکت افزایش می یابد.

۲) به رویاهای اعضای تیم خود احترام بگذارید

شما باید رویاها و آرزوهای اعضای تیم خود را بشناسید تا موقعیت فعلی آنها را ببینید. به این ترتیب متوجه خواهید شد که چگونه به آنها انگیزه دهید. ممکن است بدانید که آیا آنها علاقه مند به پیوستن به شما برای بازاریابی شبکه ای هستند یا خیر. افرادی که مایل به تغییر زندگی خود هستند به شما خواهند پیوست و رهبران آینده خواهند شد. بنابراین، برای ایجاد یک تیم استخدامی قوی، به افرادی نیاز دارید که می خواهند دستاوردهای بالایی در زندگی داشته باشند.

مربی موفق بازاریابی شبکه ای

۳) زمان بیشتری را با تیم خود بگذرانید

گاهی اوقات، افرادی که مایل به گسترش تیم خود هستند فراموش می کنند که وقت خود را با تیم بگذرانند. در حالی که ایجاد یک تیم بازاریابی شبکه ای کارآمد است، صرف زمان زیادی با اعضای تیم اجباری است. شما باید زمان مفید زیادی را با تیم خود بگذرانید. نباید هیچ فرصتی را برای آموزش اعضای تیم از دست بدهید. همچنین با صرف زمان بیشتر با تیم خود، از نقاط قوت و ضعف آنها مطلع خواهید شد که در حین آموزش آنها برای شما مفید است.

۴)جلسات میزبانی در هر هفته

هر هفته یک وبینار یا جلسه زنده برای تیم خود برگزار کنید. انجام این کار تیم شما را متمرکزتر می کند و می توانید آنها را با اطلاعات جدید به روز نگه دارید. اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و مردم به شما به عنوان یک رهبر مفید نگاه خواهند کرد. محتوای جدید در قالب ویدیو و وبلاگ ایجاد کنید تا به مخاطبان خود آموزش دهید.

۵) به پیشرفت خود ادامه دهید

برای خود الگو بگیرید و آنها را مطالعه کنید. به این ترتیب، با استراتژی های زیادی برای بهبود خود به عنوان یک رهبر و تیم خود آشنا خواهید شد. روزانه یک کتاب خوب بخوانید و به پادکست گوش دهید تا انگیزه خود را حفظ کنید. رشد شخصی برای یک مربی خوب مهم است.

۶) اعتماد به نفس تیم خود را تقویت کنید

شما باید روحیه تیم خود را تقویت کنید. موفقیت در بازاریابی شبکه ای بدون اطمینان غیرممکن است. همچنین، ابتدا باید نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید تا دیگران را وادار به انجام همین کار کنید. همچنین، اعتماد کلید جذب مشتریان و افراد به شرکت شما است، زیرا بازاریابی شبکه ای تماماً در مورد تعامل با دیگران است.

۷) محترم باشید

برای جلب احترام باید به دیگران احترام گذاشت. نظرات بیهوده را به دیگران منتقل نکنید و کسی را مسخره نکنید. متواضع باشید و به نظرات دیگران احترام بگذارید. خواه مشتری یا عضو تیم باشد، رفتار محترمانه با آنها باعث شهرت خوبی به عنوان یک رهبر می شود.

.مطالعه بیشتر:

۵ ویژگی مهم یک رهبر موفق

۸) دیگران را تصدیق کنید

همیشه از تلاش ها و کمک های دیگران قدردانی کنید و آنها را تحسین کنید. این کار همه اعضای تیم را تشویق می کند تا بهترین کار را انجام دهند.

۹) زیبایی های شرکت و محصولات خود را به اشتراک بگذارید

شما می توانید در مورد زیبایی های کار در کسب و کار خود، در زمان خود، در فضای کاری خود صحبت کنید! کسب و کارهای بازاریابی شبکه ای همیشه یک ایده عالی برای کسب درآمد اضافی یا ایجاد یک شغل کامل از آن هستند! سپس در مورد شگفتی های محصولات صحبت کنید. فروش چیزی که واقعاً به آن اعتقاد دارید آسان تر است.

10) در مورد فرصت های تجاری صددرصد صادق باشید

فریبکاری از طریق این صنعت بسیار شناخته شده است زیرا مربیان اغلب چیزهای خارق العاده ای را ارائه می دهند که دستیابی به آنها تقریبا غیرممکن است. وعده های باورنکردنی ندهید و در عوض هر آنچه را که می توانند در کوتاه مدت به دست آورند به آنها بگویید.

11) آنها را آموزش دهید تا افراد مناسب را هدف قرار دهند تا از ناامیدی جلوگیری کند

یکی از اشتباهات بزرگ اکثر اعضای شبکه این است که فکر می کنند همه می توانند هدف باشند. نه!

برای اینکه مربی بازاریابی شبکه ای موفقی باشید باید تصویر واضحی از هدف خود داشته باشید و تمام تلاش های بازاریابی خود را به سمت آنها معطوف کنید. افراد مناسب را هدف قرار دهید تا از مقدار زیادی ناامیدی جلوگیری کنید. روی افرادی تمرکز کنید که ممکن است به محصول و همچنین فرصت های تجاری علاقه مند باشند. 

مربی موفق بازاریابی شبکه ای

۱۲) در مورد محصولات صحبت کنید!

با گفتن اینکه کدام ابزار هوشمند می‌تواند کارشان را آسان‌تر کند، به رشد دیگران کمک کنید. آنها می توانند از رسانه های اجتماعی استفاده کنند تا همه از محصولات شگفت انگیز مطلع شوند. آنها می توانند یک حساب کاربری ویژه برای این کار ایجاد کنند یا از حساب های شخصی خود استفاده کنند.

نکته مهم: افراد مناسب، گروه ها و انجمن های مناسب را هدف قرار دهید تا سرنخ های ارزشمندی به دست آورید! با استفاده از قالب های طراحی برای ایجاد تصاویر و ویدیوهای جذاب، آنها می توانند هر روز محتوای حرفه ای را در رسانه های اجتماعی ارسال کنند. کمی بازاریابی محتوا می تواند به آنها کمک کند تا محصولات خود را به طور موثر تبلیغ کنند.  

۱۳) بدون اسکریپت!

هر فرد موفق در کسب و کار شبکه به نیازهای مشتری خود واکنش نشان می دهد و به آنها پیشنهاد شخصی می دهد. اسکریپت ها برای تعاملات شخصی مفید نیستند.

۱۴) الهام بخشیدن به جای انگیزه!

برای تبدیل شدن به یک مربی بازاریابی شبکه ای موفق باید الهام بخش باشید.

برای الهام بخشیدن به کسی، باید شخصاً ارتباط برقرار کنید و برای او فردی اعتماد به نفس باشید. به آنها نشان دهید که چگونه کارها را انجام می دهید، واقعاً به چه چیزی اعتقاد دارید.            

مربیگری بازاریابی شبکه ای خود را بهبود بخشید!

راه اندازی کسب و کار خود همیشه یک هیجان است! مدل های کسب و کار بازاریابی شبکه ای به افراد زیادی اجازه می دهد تا کسب و کار خود را با سرمایه گذاری بسیار کم شروع کنند. با این حال، ارتباطات نادرست زیادی در مورد بازاریابی شبکه ای وجود دارد.

تیم شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شماست، بنابراین باید بدانید که چگونه آنها را به عنوان یک رهبر با انگیزه نگه دارید و به این عمل مربیگری بازاریابی شبکه ای می گویند! برای اینکه به دیگران کمک کنید انگیزه خود را حفظ کنند، باید بدانید که آنها چه کسانی هستند و چه چیزی آنها را هدایت می کند! این به این معنی است که وقت خود را صرف کنید تا واقعاً آنها را بشناسید و به آنها اجازه دهید در مورد ناامنی هایی که ممکن است با آنها روبرو شوند با شما صحبت کنند. آنها را تشویق کنید تا در کسب و کار خود کار کنند و با نکات درست آینده ای ثروتمند بسازند. قول نتایج خارق العاده را ندهید مردم قدر صداقت را می دانند و می توانند روی اهداف واقعی کار کنند! 

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.