1

محصولات شرکت بازاریابی شبکه‌ای سفیران یگانه بازاریابی آسیا

  • کد خبر : 6931
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
محصولات شرکت بازاریابی شبکه‌ای سفیران یگانه بازاریابی آسیا

شرکت بازاریابی شبکه‌ای سفیران یگانه بازاریابی آسیا، مجوز‌های مربوط به بازاریابی شبکه‌ای را دریافت کرده و در زمینه راه اندازی انواع فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اجرای طرح‌های تولیدی و خدماتی و بازرگانی در حال فعالیت است. محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا در دسته‌بندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند. انواع شامپو، پودر لباس شویی، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، […]

شرکت بازاریابی شبکه‌ای سفیران یگانه بازاریابی آسیا، مجوز‌های مربوط به بازاریابی شبکه‌ای را دریافت کرده و در زمینه راه اندازی انواع فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اجرای طرح‌های تولیدی و خدماتی و بازرگانی در حال فعالیت است. محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا در دسته‌بندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند. انواع شامپو، پودر لباس شویی، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، محلول‌های ضد عفونی و پاک کننده، انواع روغن موتور، روان کننده صنعتی، شوینده‌های نانو، شوینده‌های بهداشتی و کرم‌های آرایشی فعالیت می‌کند. این شرکت در حال حاضر با مدیریت سبا معقولی دارای پروانه کسب از صنف بازاریابی شبکه‌ای است. ما در ادامه انواع محصولات این شرکت را به شما معرفی می‌کنیم.

.در نتورک نیوز بیشتر بخوانید:

مجوز شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای توسط وزارت صمت اعطا می‌شود.

کرم دور چشم

این محصول برای رفع چروک دور چشم به کار می‌رود و حس نرمی، سبکی و لطافت بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما با استفاده از این کرم دور چشم پوست خود را در برابر پرتوهای مضر آفتاب محافظت می‌کنید. این محصول حاوی ویتامین ث و مواد روشن کننده پوست می‌باشد. در این کرم از انواع ترکیبات آنتی باکتریال طبیعی استفاده شده است. کرم دور چشم از سوزش، خارش و قرمزی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول غنی از لیمونن، دیپانتن و سیترال بوده که هر یک ویژگی‌های خاصی به محصول می‌افزایند.

کرم دور چشم

کرم ضد آفتاب رنگی SPF ۵۰

کرم ضد آفتاب رنگی یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا محسوب می‌شود. این کرم دارای ترکیباتی است که یک سد محافظتی بر روی پوست شما ایجاد می‌کند و باعث مرطوب شدن سطح پوست شما می‌شوند. در این کرم از ترکیبات ضد چین و چروک استفاده شده است که چین و چروک پوست شما را بسیار کاهش می‌دهند. کرم ضد آفتاب رنگی حاوی مواد ضد تحریک پوست می‌باشد. همچنین در آن از عصاره گیاه هفت بند استفاده شده که با توجه خاصیت دارویی آن، ویژگی‌های خاصی به محصول می‌دهد.

کرم جوانساز پوست (ضد چروک)

محصول فوق، چین و چروک‌های پوستتان را کاهش داده و موجب کاهش التهابات و لک‌های پوستی شما می‌شود. ویتامین E موجود در این کرم یک مرطوب کننده قوی بوده و با آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه‌های مضر خورشید مبارزه می‌کند. کرم جوانساز پوست دارای ویتامین C بوده که با ساخت کلاژن از پیری پوست جلوگیری کرده و از پوست در برابر تغییر رنگ محافظت می‌کند.

کرم جوانساز پوست علاوه بر کاهش چروک، لکه‌های پوستی و جای جوش را از بین برده و باعث کاهش لایه برداری و انعطاف‌پذیری پوست می‌شود. ترکیبات موجود در کرم جوانساز پوست:

ستو استئاریل الکل، اسید استئاریک، پترولیوم ژل، گلیسیرین، مینرال اویل، کوآنزیم ۱۰، توکوفریل استات، ویتامین C، فنوکسی اتانول، فسفاتیدیل کولین، ایزوپروپیل میر استئارات، تری اتانول آمین، پروپیلن گلیکول، اسانس، آب دیونیزه.

این محصول باید در دو نوبت در روز استفاده شود. به منظور تاثیر بهتر لازم است یکبار صبح‌ها پس از بیدار شدن و همچنین هرشب قبل از خواب مقدار کافی از کرم جوانساز را بر روی پوست خود مالیده و مدتی اجازه دهید تا جذب شود.

. درباره شربت کبوسل بیشتر بدانید!

کرم لیفتینگ (سفت کننده پوست)

این کرم بافت پوست را صاف کرده و دارای ترکیبات ضد پیری است. شما با استفاده از کرم لیفتینگ از دهیدراته شدن پوست خود جلوگیری کرده و چروک‌های ریز موجود در این ناحیه را نیز برطرف می‌کنید. کرم لیفتینگ مانع از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست شده و از زبری پوست شما جلوگیری می‌کند. این محصول بی‌نظیر، شادابی و درخشندگی پوست را به شما بازمی گرداند.

روش مصرف به این صورت است که قبل از استفاده از کرم باید پوست خود را تمیز کرده و سپس لایه برداری و خشک کنید. سپس مقدار کافی از کرم را بر روی پوست خود مالیده و به شیوه حرکت دورانی انجام دهید تا جذب کامل صورت بگیرد.

ترکیبات موجود در کرم لیفتینگ:

  • ستو استئاریل الکل
  • اسید استئاریک
  • پترولیوم ژل
  • گلیسیرین
  • مینرال اویل
  • گلیکولیک اسید
  • هیالورونیک اسید
  • توکوفریل استات
  • ویتامین C
  • فنوکسی اتانول
  • فسفاتیدیل کولین
  • گلیکول میر استئارات
  • تری اتانول آمین
  • پروپیلن گلیکول
  • اسانس
  • آب دیونیزه

کرم لیفتینگ (سفت کننده پوست)

سرم روشن کننده پوست

این سرم برای رفع التهاب، رفع خارش و قرمزی پوست، درمان اگزما و روشن کردن پوست به کار می‌رود. شما با استفاده از این کرم لکه‌های پوستی خود را از بین برده و از پوست خود در برابر اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری می‌کنید. این سرم از بین برنده لکه‌های پوستی نیز بوده و آکنه را نیز درمان می‌کند.

با استفاده از این محصول آبرسانی قوی برای پوست شما انجام می‌شود و رطوبت آن حفظ می‌شود. جلوگیری از زبری پوست، ضد پیری پوست، حفظ شادابی و درخشندگی پوست و از بین برنده لکه‌های تیره روی پوست صورت از دیگر مزایای این سرم است. توصیه می‌شود از این سرم در دو نوبت در روز استفاده شود. مقداری از آن را بر روی پوست خود مالیده و اجازه دهید که جذب شود. این محصول یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا به شمار می‌آید.

ترکیبات موجود در سرم روشن کننده پوست:

  • ویتامین C
  • عصاره شیرین بیان
  • اسانس پرتقال
  • گلیسیرین
  • ویتامین A و E
  • هیالورونیک اسید
  • آلفا هیدروکسی اسید
  • اسکوآلان
  • عصاره لیمو ترش
  • آب دیونیزه

کرم آبرسان SIB

محصول فوق دارای هیالورونیک اسید بوده که یک عامل طبیعی مرطوب کننده پوست به حساب می‌آید که هم آبرسان پوست چرب به حساب می‌آید و هم آبرسان پوست خشک. شایان ذکر است برای پوست‌های خشک لازم است یک لایه‌ای چرب تشکیل شود تا جذب و ماندگاری در بالاترین سطح خود قرار بگیرد. این محصول انعطاف‌پذیری پوست را بالا برده و به رشد و ترمیم کلاژن کمک می‌کند.

لانولین موجود در این کرم، چروک‌های ریز را برطرف کرده، چربی و رطوبت پوست را حفظ کرده و به حفظ سلامت پوست کمک بسیاری می‌کند. نرمی پوست و رفع خشکی از دیگر ویژگی‌های لانولین موجود در این محصول است. این ترکیب به عنوان یک ماده پایه و اولیه در بسیاری از محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. جلوگیری از خشکی چشم از دیگر مزایای لانولین است. از این ماده به طور قابل توجه‌ای در محصولات آرایشی بهداشتی ضد پیری استفاده می‌شود.

جلبک اسپرولینا از دیگر ترکیبات موجود در کرم آبرسان SIB است. جلبک‌های دریایی گیاهانی آبزی بوده که در نقاط کم عمق دریا یافت می‌شوند. آن‌ها قهوه‌ای رنگ بوده که اغلب از آنان برای تهیه خوراکی، کود و محصولات مراقبتی پوست و مو استفاده می‌شوند زیرا سرشار از مواد معدنی و ویتامین بوده و فواید بسیاری برای بدن دارند. از جمله خواص جلبک‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • روشن کننده
  • لیفت کننده
  • شفاف کننده
  • افزایش سوخت و ساز پوست
  • مرطوب‌کنندگی
  • درمان اگزما
  • افزایش جریان خون
  • ضد التهاب
  • تامین ویتامین‌های مورد نیاز پوست
  • حذف لک‌های پوست و دور چشم
  • ضد آکنه
  • حاوی پروتئین و مواد معدنی

کرم آبرسان SIB

فوم شستشوی صورت

این محصول پوست را مرطوب نگه می‌دارد و التهابات پوستی شما را برطرف می‌کند. کاهش چین و چروک‌های پوستی و کاهش لکه و قرمزی پوست، از دیگر فواید این محصول منحصربفرد می‌باشند. روش مصرف فوم شستشوی صورت اینگونه است که ابتدا باید آرایش خود را پاک کرده و صورت خود را با آب مرطوب کنید. سپس مقداری از فوم را بر روی صورت خود مالیده و آن را ماساژ دهید و بعد از مدتی کوتاه آن را با آب ولرم شستشو دهید.

ترکیبات موجود در فوم شستشوی صورت:

تگزاپون ۷۰ درصد، بتایین ۳۰ درصد، پروپیلن گلیکول، پلی کواترنیوم ۷، دکسپنتانول، ویتامین E، گلیسیرین، عصاره چای سبز، بیزابولول، سالیسیلیک اسید، فنوکسی اتانول ۹۰ درصد، نیاسینامید، اتیل هگزیل گلیسیرین ۱۰ درصد، اسانس مجاز و آب دیونیزه.

محلول پاک کننده آرایش

این محلول علاوه بر پاک کردن آرایش شما به شیوه موثر، مزایا و فواید بسیاری برای پوست شما دارد. محلول پاک کننده آرایش شرکت سفیران، خاصیت ضد پیری داشته و التهابات پوستی را کنترل می‌کند. پف چشم را برطرف کرده و قرمزی و سوزش پوست را کاهش می‌دهد. کاهش خطوط سیاه دور چشم و روشن‌کنندگی و درخشش پوست از دیگر مزایای این محصول بی‌نظیر است.

روش مصرف محلول پاک کننده آرایش به این صورت است که ابتدا باید پد پمبه‌ای را با محلول پاک کننده آرایش آغشته کرده و سپس آن پد را بر روی صورت خود بکشید. توصیه می‌شود حتماً بعد از آن از مرطوب کننده استفاده کنید. شایان ذکر است که این محلول نیازی به شستشو نداشته و مغذی صورت نیز محسوب می‌شود. این محصول یکی از پرفروش‌ترین پرفروش‌ترین محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا به شمار می‌آید.

ترکیبات موجود در این محصول:

پروپیلن گلیکول، روغن کرچک هیدروژنه، سدیم EDTA، ستریمونیوم کلرید، ستنارات ۲۵، آلانتویین، ویتامینE، B۵ و A، سدیم PCA، عصاره خیار، عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا، تویین ۲۰، فنوکسی اتانول، اسانس مجاز و آب دیونیزه.

لوسیون بدن

محصول فوق سرشار از ویتامین E بوده و بهترین منبع منیزیم، پتاسیم و مس است. این لوسیون سرشار از آنتی اکسیدان بوده و خواص ضد التهاب و تقویت‌کنندگی سیستم ایمنی بدن را دارد. حاوی امگا ۳ است و به جوان‌سازی و رفع ترک‌های پوستی کمک بسیاری می‌کند. طریقه مصرف به این صورت بوده که لازم است مقداری از لوسیون را به نقاط مختلف بدن خود مالیده و کاملاً ماساژ دهید تا جذب شود.

ترکیبات موجود در این محصول:

گلیسیرین، استناریک اسید، ایزوپروپیل میریستات، سیکلوپنتاسیلوکسان، گلیسیرین مونو استنارت، ستیل الکل، روغن بادام شیرین، اسانس مجاز، کربومر، تری اتانول آمین، عصاره آلوئه ورا، ویتامین E، نگهدارنده و آب دیونیزه.

لوسیون بدن

شامپو ضد شوره

محصول فوق خواص ضد التهابی دارد و ترمیم و بهبود مشکلات پوستی شما کمک می‌کند. این شامپو به رفع خارش و قرمزی پوست سر شما کمک شایانی کرده و ضد قارچ و ضد التهاب می‌باشد. این محصول ضد ریزش مو بوده و یک آبرسان قوی برای پوست سر است. همچنین شامپو ضد شوره این شرکت، PH پوست کف سر شما را تنظیم می‌کند. شایان ذکر است که این محصول به دلیل داشتن کلیمبازول فاقد سمیت و هرگونه اثرات جانبی است.

شامپو کراتین

شامپو کراتین پیله ابریشم به ترمیم و بازسازی موهای رنگ شده و آسیب دیده کمک بسیاری می‌کند. افزایش شفافیت و درخشندگی موها، نرم کننده و حالت دهنده از دیگر مزایای این محصول شرکت سفیران است. شامپو کراتین برای انواع مو مناسب بوده و برای شستشوی روزانه موهای حساس بهترین گزینه است. این محصول یک آبرسان قوی بوده و بدون ایجاد حساسیت، شکستگی و موخوره‌های موجود در ساقه مو‌ها را بهبود می‌بخشد. شایان ذکر است که این شامپو موهای شما را بسیار تقویت کرده و از ریزش آن‌ها جلوگیری می‌کند.

شامپو تقویت کننده مو حاوی نانو ذرات Zno

ممکن است شما نیز به دلیل موهای ضعیف و بی‌جان خود احساس ناخوشایندی داشته باشید. زیبایی و جذابیت افراد تا حد زیادی به حالت موها بستگی دارد. یکی از روش‌های موثر برای تقویت مو، استفاده از شامپو مخصوص برای این موضوع است. این محصول یک شامپو تقویت کننده بوده که حاوی نانو ذره اکسید روی می‌باشد. با استفاده از این شامپو ریزش مو متوقف شده و موهای براقی خواهید داشت.

ضد آفتاب، ضد باکتری – ویروس و ضد التهاب از ویژگی‌های دیگر شامپو Zno سفیران به شمار می‌آیند. این شامپو دارای ویتامین‌های D و E بوده و با استفاده و ماساژ، مواد مغذی به سرعت جذب شده که نتیجه آن تقویت و رشد سریع موها می‌باشد. این شامپو یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا به حساب می‌آید.

شامپو تقویت کننده مو حاوی عصاره سبوس برنج

این شامپو حاوی آهن، ویتامین B و E بوده که باعث تقویت پیازمو می‌شود. همچنین با استفاده از شامپو تقویت کننده سفیران می‌توانید از سفید شدن زودرس موهای خود جلوگیری کرده و گردش خون را در این ناحیه بهبود ببخشید. محافظت از موها در برابر اشعه مضر خورشید یک مزیت دیگر این محصول است. توصیه می‌شود این محصول در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

شامپو تقویت کننده مو حاوی عصاره سبوس برنج

شامپو سر بزرگسال نرمال

این محصول فاقد سولفات بوده و ریزش مو را متوقف می‌کند. شامپو سر بزرگسال شرکت سفیران حاوی ویتامین E بوده و یک ضد آفتاب و ضد باکتری – ویروس قوی محسوب می‌شود. همچنین این محصول براق کننده قوی مو به شمار می‌آید که درخشندگی را به موهای شما بازمی گرداند.

شامپو بدن بزرگسال با عصاره نعنا

شامپو بدن فوق فاقد سولفات بوده و تحریک‌پذیری پوست را کاهش می‌دهد. همچنین با رطوبت‌رسانی موثر لطافت را به پوست شما بازمی گرداند و پوست شما را بسیار نرم می‌کند. شامپو بدن بزرگسال سفیران رایحه‌ای خوش و ماندگار داشته و دارای ویتامین E و گلیسیرین می‌باشد. این محصول به واسطه نانو ذرات ZNO تاثیرات مثبتی بر روی پوست شما می‌گذارد.

شامپو بدن بزرگسال با عصاره لیمو

شامپو بدن بزرگسال سفیران با عصاره لیمو فاقد سولفات است. تحریک‌پذیری پوست را کاهش می‌دهد و به واسطه نانو ذرات ZNO تاثیرات مثبتی بر روی پوست شما می‌گذارد. نرم کننده و رطوبت رسان قوی پوست بوده و دارای رایحه‌ای خوش و ماندگار است. این محصول نیز حاوی ویتامین E و گلیسیرین می‌باشد.

شامپو بدن بچه

پوست کودکان بسیار حساس می‌باشد؛ در نتیجه بهتر از محصولاتی در این زمینه استفاده شود که فاقد سولفات هستند. شامپو بدن بچه سفیران فاقد سولفات بوده و حاوی ویتامین E و گلیسیرین است. به واسطه نانو ذرات ZNO تاثیرات مثبتی بر روی پوست کودکتان می‌گذارد و یک نرم کننده و رطوبت رسان قوی پوست محسوب می‌شود. این محصول دارای رایحه‌ای خوش و ماندگار است.

شامپو بدن بچه

شامپو سر بچه

پوست و موی کودکان حساس است؛ بنابراین باید از محصولات مطمئن و باکیفیت برای شستشو کودک خود استفاده کنید تا هم قدرت پاک‌کنندگی خوبی داشته باشند و هم به پوست وی آسیبی نرسانند. محصول فوق حاوی نانو ذرات تقویت کننده مو بوده و فاقد سولفات است. حاوی ویتامین E بوده و ریزش مو را متوقف می‌کند. از دیگر مزایای این محصول می‌توانیم به ضد التهاب بودن، براق کننده مو، ضد آفتاب و ضد باکتری و ویروس و میکروب بودن آن اشاره کنیم.

سرم نرم کننده موی سر

راه‌های بسیاری برای محافظت از موی سر وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از سرم نرم کننده موی سر است. سرم مو برای انواع مو‌ها مناسب بوده و به نرم شدن فولیکول‌ها کمک بسیاری می‌کند. گلیسیرین موجود در این سرم باعث می‌شود موهای شما براق و لطیف بوده و همچنین مو خوره‌های موجود در آن‌ها کاملاً از بین بروند. سرم‌های مو برخلاف اسپری‌های مو فاقد الکل بوده و با حفظ رطوبت، برای مدت طولانی‌تری موها را خوش حالت نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید

طریقه مصرف به این صورت است که ابتدا باید موهای خود را با شامپو مناسب شستشو داده و سپس مقداری از نرم کننده را به موهای تمیز خود بمالید. شایان ذکر است که این سرم را تنها باید به ساقه‌های موی خود زده تا درخشان‌تر ازهمیشه باشند.

لوسیون شترمرغ

خواص شگفت‌انگیز روغن شترمرغ راه حلی موثر برای بسیاری از مشکلات پوستی است. این روغن طبیعی حاوی اسید‌های چرب و امگا ۳.۶ و ۹ بوده و خواص ضد درد و التهاب دارد. همچنین این لوسیون به ترمیم و بازسازی سلول‌های پوستی کمک بسیاری می‌کند. لوسیون شترمرغ موجب افزایش جریان خون در ناحیه پوست شده و قسمت‌های آسیب دیده را بهبود می‌بخشد.

تاثیرات جوانسازی و ضد چروک این محصول اثرات پیری در پوست شما را از بین می‌برد. این محصول حساسیت زیادی ایجاد نمی‌کند و برای افرادی با پوست حساس نیز مناسب است. علاوه بر این مورد، لوسیون شترمرغ شرکت سفیران چربی بر روی پوست ایجاد نکرده و سبب تشکیل جوش نخواهد شد. توصیه می‌شود افرادی که پوست خشکی دارند و بعد از حمام دچار خارش می‌شوند، پس از شست و شو صورت خود را با لوسیون شترمرغ چرب کنند.

مایع دستشویی کرمی نانو ذرات

مایع دستشویی نانو ذرات، تمامی آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را از پوست دست شما پاک کرده و عطر و بوی بی‌نظیری را برای دستان شما به ارمغان می‌آورد. این محصول قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته و موجب نرمی و لطافت دستان شما می‌شود.

مایع دستشویی کرمی نانو ذرات

گاز پاک کن نانو

از جمله وسایلی که در هنگام آشپزی بیشتر در معرض آلودگی هستند، اجاق گاز و هود بوده که لازم است همیشه پاکیزه باشند. برای برطرف کردن جرم‌ها می‌توانید از مواد شوینده قوی استفاده کنید که گاز پاک کن نانو شرکت سفیران بهترین انتخاب برای این موضوع است. قدرت پاک‌کنندگی بالای این محصول کمک می‌کند تمام چربی‌های قدیمی را پاک کنید. کافی است مقداری از این محصول را به روی کثیفی‌ها بریزید و نتیجه را مشاهده کنید. این محصول علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی بالا، رایحه‌ای معطر داشته و دارای خاصیت ضد باکتری و میکروب نیز می‌باشد.

پاک کننده چند منظوره آنتی باکتریال نانو

این محصول به راحتی جرم و باکتری را از بین برده و سطوح را درخشان می‌کند. پاک کننده چند منظوره سفیران لکه بر قوی بوده و پاک کننده چربی و لکه بر موارد غذایی، رنگ و دوده می‌باشد. شما می‌توانید از این محصول برای فرش و موکت، یخچال و سایر لوازم برقی، هود، کابینت، رادیاتور، سینک، سرامیک، حمام و سرویس بهداشتی و کاشی و سقف استفاده کنید.

اسپری ضد بوی سیگار

یکی دیگر از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا اسپری ضد بوی سیگار بوده که بوی نامطبوع سیگار را در عرض چند ثانیه از بین می‌برد. این محصول باکتری‌های موجود در هوا را برطرف کرده و فاقد هرگونه اسانس و مواد خوشبو کننده است. اسپری ضد بوی سیگار سفیران قدرت فوق العاده‌ای داشته و تاثیر مستقیمی بر روی بوی سیگار می‌گذارد. شایان ذکر است که این محصول فاقد رنگ بوده و باعث می‌شود هنگام استفاده بر روی پارچه یا سطوح سفید هیچ اثری به جای نگذارد.

اسپری ضد بوی سیگار

کنسانتره شیشه شوی خودرو SIB

این محصول بقایای حشرات و گل و لای را از شیشه خودرو شما پاک کرده و دوده و چربی را نیز از بین می‌برد. همچنین این شیشه شوی از مسدود شدن نازل‌های شیشه خودروی شما جلوگیری کرده و تاثیر مخربی بر روی لاستیک یا پلاستیک خودرویتان نمی‌گذارد.

اسپری براق کننده و محافظ لاستیک

لاستیک ماشین به مرور زمان فرسوده می‌شود و کارایی خود را از دست می‌دهد. مراقبت صحیح از لاستیک خودرو می‌تواند عمر آن را طولانی‌تر کند و ایمنی خودرو افزایش یابد. یکی از محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا برای مراقبت از خودرو، اسپری براق کننده و محافظ لاستیک خودرو است. این محصول یک لایه محافظی ماندگار ایجاد کرده که از جذب گرد و غبار و آلودگی محیطی جلوگیری می‌کند. طریقه استفاده به این صورت است که مقداری از آن را باید بر روی لاستیک تمیز خود اسپری کرده و با استفاده از یک دستمال تمیز آن را پاک کنید و از داشتن تایر‌های درخشان لذت ببرید.

کارپاور

این محصول برای تمیز کردن انژکتور و سوپاپ‌ها به کار می‌رود. کاهش مصرف سوخت، افزایش عدد اکتان بنزین و افزایش قدرت و عمر مفید موتور از مزیت‌های این محصول است. کارپاور شرکت سفیران بدون الکل و نفت سفید بوده که در نوع خود محصولی بسیار باکیفیت است.

اسپری براق کننده رینگ

این محصول با تکیه بر فرمول پلیمری مبتنی بر تکنولوژی نانو یک لایه محافظ ماندگار ایجاد کرده و از جذب مجدد گرد و غبار و آلودگی محیطی بر روی رینگ جلوگیری می‌کند. از مزیت‌های دیگر این محصول این است که یک لایه درخشان بر روی رینگ ایجاد می‌کند.

واکس بدنه خودرو

محصول فوق با استفاده از فرمول پلیمری مبتنی بر تکنولوژی نانو، رسوب و املاح آب را از بدنه خودرو شما پاک کرده و یک درخشان کننده رنگ خودرو قوی محسوب می‌شود. ایجاد لایه محافظ رنگ در مقابل آفتاب سوختگی و آلودگی‌های محیطی از دیگر مزیت‌های این محصول است.

شامپو واکس خودرو کارنوبا

محصول فوق دارای فرمول ویژه‌ای جهت شستشو، واکس و مراقبت از رنگ خودرو بوده که حاوی واکس طبیعی کارنوبا می‌باشد. این محصول یک لایه محافظ رنگ در مقابل آفتاب سوختگی و آلودگی‌های محیطی ایجاد می‌کند که قدرت پاکسازی فوق العاده‌ای دارد.

شامپو واکس خودرو کارنوبا

پولیش و واکس داشبورد

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خودرو داشبورد آن است که باید به زیبایی آن بسیار اهمیت داد. این بخش از خودرو به طور مداوم در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرد که ممکن در گذشت زمان دچار رنگ پریدگی و ترک شود و زیبایی اولیه خود را از دست بدهد. پولیش و واکس داشبورد شرکت سفیران یک محصول منحصربفرد بوده که از رخ دادن مشکلات اینچنینی جلوگیری می‌کند.

این محصول از ترک خوردگی و تغییر رنگ داشبورد خودرو شما جلوگیری کرده و سطح آن را تمیز و براق کرده و الکتریسیته ساکن را از آن تخلیه می‌کند. پولیش و واکس داشبورد سفیران باعث می‌شود که از انعکاس نور در سطح داشبورد جلوگیری شود.

شیشه شوی ضد بخار شیشه

در فصل زمستان به علت افت دمای هوا، مه یا بخار بر روی سطح شیشه‌ای خودرو ایجاد می‌شود که به علت تفاوت دمای داخل و خارج خودرو بخار گرفتگی قابل توجه‌ای ایجاد می‌شود. بخار کردن شیشه‌های خودرو می‌تواند جلوی دید راننده بگیرد؛ در نتیجه شما با استفاده از این محصول از ایجاد مه یا بخار جلوگیری می‌کنید.

بیشتر بخوانید

شیشه شوی ضد بخار شیشه یک محافظ نامرئی و ماندگار ایجاد کرده که از بخار کردن شیشه اتومبیل و شیشه و کلاه ایمنی موتور سیکلت جلوگیری می‌کند. این اسپری ضد بخار با ماندگاری بالایی که دارد دید واضحی از محیط اطراف برای شما فراهم می‌کند.

تمیزکننده و محافظ چرم نانو

امروزه اغلب صندلی‌های خودرو روکشی از جنس چرم هستند. زمانی که وارد خودرو می‌شوید بوی خوش و زیبایی چرم صندلی‌ها از نکات قابل توجه‌ای هستند. این پاک کننده فرمول مبتنی بر تکنولوژی نانو داشته که تمامی لکه‌ها و آلودگی‌های چرم را از بین برده و از روکش چرم صندلی شما در برابر ترک خوردگی و تغییر رنگ محافظت می‌کند. این محصول یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا است.

موتورشوی سرد

این محصول بر اساس فرمول پلیمری مبتنی بر تکنولوژی نانو، قطعات مکانیکی چرب و روغنی را به بهترین شیوه تمیز می‌کند. موتورشوی سرد سفیران یک پاک کننده قوی موتور خودرو محسوب می‌شود.

موتورشوی سرد

نانو کارواش بدون آب

ممکن است شما نیز لازم باشد هر چند وقت یکبار خودرو خود را برای شستشو به کارواش ببرید؛ اما شاید به دلیل کمبود وقت نتوانید خودرو خود را به کارواش ببرید. امروزه روش‌های نوینی برای کاهش مصرف آب وجود دارند که بدون معطلی خودرو شما را تمیز می‌کنند.

یکی از بهترین محصولات برای این موضوع، شستشوی ماشین بدون آب و تنها با استفاده از یک اسپری و دستمال نم دار است. نانو کارواش بدون آب شرکت سفیران یک محصول فوق العاده برای این منظور است. نانو کارواش بدون آب فاقد الکل بوده و آسیبی به بدنه خوردو وارد نمی‌کند. شما با استفاده از این محصول علاوه بر تمیزی، براقیت و زیبایی را به خودرو خود هدیه می‌دهید. نانو کارواش بدون آب، یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا است.

سبوس برنج قهوه‌ای

سبوس برنج یک ماده مقوی بوده که فواید بسیاری برای بدن دارد. ریزمغذی‌های موجود در این محصول خواص درمانی و آنتی اکسیدانی بسیاری داشته که برای سلامتی شما لازم است. چنانچه به صورت روزانه ۲ قاشق سوپ‌خوری سبوس برنج مصرف کنید، میزان زیادی از مواد مورد نیاز بدن خود از جمله ویتامین B و E، پتاسیم و فیبر را تامین خواهید کرد. شما می‌توانید سبوس برنج را با غذا یا سایر روش‌های جایگزین مصرف کنید. فواید سبوس برنج:

  • کاهش کلسترول خون
  • کنترل کبد چرب
  • پاکسازی سموم کبد
  • کاهش فشار خون
  • کنترل قند خون
  • کنترل دیابت
  • تقویت حافظه
  • برطرف کردن یبوست
  • کاهش درصد احتمال ابتلا به سرطان
  • کند کردن روند پیری
  • لطافت و درخشندگی موها
  • تحریک رشد مو و احیا موهای شکننده
  • جلوگیری از ریزش مو
  • بهبود پوکی استخوان و سندرم پس از یائسگی
  • نقش ویژه در رژیم‌های غذایی و کاهش وزن
  • بهبود سنگ کلیه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن

مواد معدنی موجود در سبوس برنج:

  • فیبر
  • آهن
  • روی
  • منگنز
  • پتاسیم
  • منیزیم
  • فسفر
  • مس
  • آنتی اکسیدها
  • فیتوستدول

عوارض سبوس برنج:

سبوس برنج ممکن است باعث ایجاد واکنش‌های آلرژیک شود. مصرف بیش از حد آن ممکن است باعث بیماری‌های گوارشی از جمله زخم معده، روده و کولیت شود.

سبوس برنج قهوه‌ای

سبوس سه غله

شرکت سفیران در زمینه مواد غذایی نیز محصولاتی را به بازار عرضه کرده است. سبوس سه غله یکی از این دست محصولات است که شامل ۲۵ ساشه ۱۵ گرمی می‌باشد. ترکیبات موجود در این محصول شامل سبوس برنج، سبوس گندم و سبوس جو بوده که همراه با ماست، انواع نوشیدنی، سوپ، سالاد و… قابل مصرف است.

برای مشاهده سایر محصولات و کسب اطلاعات بیشتر راجع به شرکت سفیران یگانه بازاریابی آسیا؛ لطفا به آدرش مقابل https://sibmlm.ir/ مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.