1

راز موفقیت مارک یارنل چیست؟ | راز نتورکر موفق

  • کد خبر : 5335
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
راز موفقیت مارک یارنل چیست؟ | راز نتورکر موفق

کشیشی به نام مارک یارنل، مقیم یک شهر کوچک در ایالت تگزاس بود. این فرد به علت ورشکستگی ناگهانی، تمام دارایی و اموال، حتی خانه و اتومبیل شخصی خود را از دست داد. او به دنبال راهی بود تا بتواند خود را از این وضعیت هولناک نجات دهد، که توسط یکی از دوستان خود با […]

کشیشی به نام مارک یارنل، مقیم یک شهر کوچک در ایالت تگزاس بود. این فرد به علت ورشکستگی ناگهانی، تمام دارایی و اموال، حتی خانه و اتومبیل شخصی خود را از دست داد. او به دنبال راهی بود تا بتواند خود را از این وضعیت هولناک نجات دهد، که توسط یکی از دوستان خود با بازاریابی شبکه‌ای آشنا شد. راز موفقیت مارک یارنل، مانند تمام دیگر افراد موفق در می‌باشد. ما در‌ این مقاله قصد داریم تا به شرح راز موفقیت مارک یارنل بپردازیم.

راز موفقیت مارک یارنل چیست؟ | راز نتورکر موفق

پنج راز موفقیت مارک یارنل

جملات و نکاتی باتوجه به راز موفقیت مارک یارنل بیان میشوند که عبارت‌اند از:

  • حرفه‌ای‌ها بها پرداخت می‌کنند و آماتورها بهانه می‌آورند
  • افراد موفق در حرفه خود به سختی کار می‌کنند
  • نتورکرهای موفق با افتخار راجع به کارشان سخن می‌گویند
  • بدون حد و مرز بودن
  • کمک به افرادی که از نظر جایگاه پایین‌تر هستند

حرفه‌ای‌ها بها پرداخت می‌کنند و آماتورها بهانه می‌آورند

باتوجه به راز موفقیت مارک یارنل، شما باید مسیر خود را انتخاب کرده و از انجام فعالیت‌های اشتباه اجتناب کنید. به طور مثال، شما باید درگیر ارتباط با افراد بالاتر و زیر مجموعه‌های خود باشید و در کارهایی مانند قیمت گذاری شرکت، دخالت نکنید! نتورکرهای موفق و ثروتمند، بیشتر محصولات شرکت را می‌فروشند و افراد جدیدی را وارد سازمان می‌کنند؛ همچنین زمان خود را صرف کارهای دیگر نمی‌کنند.

بسیاری از افراد، سال‌ها در بازاریابی شبکه‌ای می‌مانند و به موفقیت نمی‌سرند و هیچ‌گاه علت عدم موفقیت خود را نیز کشف نمی‌کنند! 

مارک می‌گوید که، من یک سوال از این افراد می‌پرسم:

امروز چند نفر را جذب سازمان خود کرده‌اید و به چند نفر محصول فروخته‌اید؟

رفتار افراد در مقابل این سوال می‌تواند مختلف باشد. فقط لازم است تا این را بدانید که، افراد موفق در این حرفه بهای موفقیت خود را پرداخت کرده‌اند.

پنج راز موفقیت مارک یارنل

افراد موفق در‌ حرفه خود به سختی کار می‌کنند

شاید شما، چند ساعت در روز را به کار خود اختصاص دهید؛ اما در این زمان باید بر روی فروش محصولات و معرفی افراد جدید نیز، به خوبی تمرکز ‌داشته باشید. شما باید حداقل ۲ ساعت، در روز را به طور مستمر برای این کار زمان بگذارید تا به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنید.

شما نباید فکر کنید که صرفا ۲ ساعت، برای موفق شدن در این کار کافی‌ست. نکته جالب این است که هر کدام از ما در هر زمان مکانی که تصمیم به شروع بگیریم و خود را برای پرداخت بهای موفقیت آماده کنیم، سختی‌های راه نمی‌تواند ما را از رسیدن به هدف باز دارد. نتورکرهای ضعیف، وقت زیادی را صرف پیدا کردن میانبرهای موفقیت می‌کنند تا بتوانند سریع و سا‌ده به هدف خود برسند. اما این باعث می‌شود که از مسیر اصلی خود دور شوند و فعالیت‌های مهم روزمره خود را انجام ندهند.

نتورکرهای موفق، زمان خود را صرف فروش محصولات و جذب افراد جدید می‌کنند؛ اما افراد ضعیف، به دنبال بهانه می‌گردند و زمانشان را بیهوده اتلاف می‌کنند.افراد موفق و ثروتمند، قبلا همان نتورکرهای معمولی بوده‌اند که به ماندن در حد وسط قانع نبوده و به جهت رشد توانایی‌ها و سازمانشان وقت بیشتری را صرف کرده و از حداکثر پتانسیل خود استفاده بهینه کرده‌اند. شما باید کار‌ خود را به افراد دیگر از قشرهای مختلف معرفی کنید، تا بتوانید آن‌ها را جذب این شغل کنید.

بیشتر بخوانید

افراد موفق در‌ حرفه خود به سختی کار می‌کنند

نتورکرهای موفق با افتخار راجع به کارشان سخن می‌گویند

مهم‌ترین‌ راز موفقیت مارک یارنل آن است که به شغل‌اش افتخار می‌کرده است. او توصیه می‌کند که به شغل افتخار کنید. شما باید مانند یک وکیل مدافع برای شغلتان باشید و هیچ وقت فعالیت خود را پنهان نکنید و به صنعت و شغلی که در اختیارتان قرار گرفته است، افتخار کنید.

نتورکرهای موفق، موفقیت خود را در رسیدن به هدف تیمی می‌بینند و این فرهنگ را با تمامی سازمان خود به اشتراک می‌گذارند.

اگر در مجموعه شما، فردی هست که مانند شما جدی کار می‌کند باید خوشحال باشید، چراکه شما به موفقیت نزدیک می‌شوید.

یکی از اصول پایه در نتورک مارکتینگ، عبرت گرفتن از سایرین می‌باشد!

خوشحال باشید، که هزاران نفر به واسطه شما می‌توانند به رویاها و آرزوهای خود برسند. به کار خود و سرعت بازده بالایی که دارد، افتخار کنید که افراد جدی و هدفمند را می‌تواند به سرعت هر چه بیشتر به اهداف و آرزوهایشان برساند. مارک می‌گوید گه به اعتقاد من، حدود چهار سال زمان می‌برد تا شما از فرش به عرش برسید. به عنوان نمونه، در آوریل ۱۹۸۶ بانک مرا تهدید کرده بود که تا ۶ ماه آینده خودروی مرا مصادره خواهد کرد. ۴ سال بعد، من ۳ خانه، یک کشتی تفریحی و یک هواپیمای شخصی داشتم و با آن به بیشتر مناطق دنیا مسافرت کرده بودم.

بیشتر بخوانید:

نتورکرهای موفق با افتخار راجع به کارشان سخن می‌گویند

بدون حد و مرز بودن

نکته دیگر در راز موفقیت مارک یارنل، بدون حد و مرز بودن است. این نکته توسط بسیاری از اساتید توصیه شده است. زمانی که شما هیچ حد و مرزی برای موفقیت و درامد خود تعریف نکنید، می‌توانید بهترین نتایج را بگیرید و روز به روز به موفقیت خود بی‌افزایید.

.بیشتر بخوانید:

۱۴ ویژگی رهبر موفق! ویژگی‌های یک رهبر موفق چیست؟

کمک به افرادی که از نظر جایگاه پایین‌تر هستند

در بخش پنجم راز موفقیت مارک یارنل، او به نگرش و نظام باورهای یک نتورکر موفق و ثروتمند، نگاهی جامع و عمیق داشته و عنوان می‌کند که  افراد می‌توانند با کمک کردن به افرادی که از نظر جایگاه پایین‌تر هستند، ارتقاء یابند. مارک می‌داند که آموزش صحیح و انتقال درست مهارت‌ها می‌تواند فرد را به یک نتورکر قروتمند تبدیل کند. توصیه جدی مارک یارنل برای تبدیل شدن از یک نتورکر نه چندان موفق، به یک نتورکر ثروتمند، این است که فرد بتواند خودخواهی خود را مهار کرده و همکارانش را از خود راضی نگهدارد و یاد بگیرد که انسان متعادلی باشد.

بدون حد و مرز بودن

راز نتورکر موفق

راز موفقیت مارک یارنل به خوبی و با شفافیت بسیار بالا، بیان می‌کند که موفق شدن در‌ هر زمینه‌ای، به خصوص در زمینه‌ نتورکینگ، مستلزم داشتن استمرار و پشتکار می‌باشد. به طور کلی، داشتن اراده قوی، انگیزه و استمرار، باعث می‌شود تا شما در هر کاری به موفقیت‌های بالا و شگفت‌انگیزی دست پیدا کنید. البته توجه داشته باشید که اولین مرحله در شروع فعالیت‌هایی در زمینه نتورکینگ و بازاریابی شبکه‌ای آن است که شما برنامه‌ریزی داشته باشید و مخاطبان هدف خود را به درستی انتخاب کنید.

.بیشتر بخوانید:

بهترین شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در جهان

راز نتورکر موفق

جمع بندی

همانطور که در متن بالا گفته شد، راز موفقیت مارک یارنل شروعی دوباره از یک موقعیت اسفناک بوده است. این فرد نکات ویژه‌ای را برای رسیدن به موفقیت، به خصوص در زمینه نتورکینگ و بازارستبی شبکه‌ای، پیشنهاد می‌کند. شما با داشتن اراده قوی‌ و داشتن یک برنامه مناسی می‌توانید به بالاترین سطوح موفقیت برسید.


سوالات متداول

مهم‌ترین پیشنهاد مارک یارنل برای موفقیت چیست؟

داشتن استمرار از مهم‌ترین توصیه‌های‌ این فرد می‌باشد.

راز موفقیت یک نتورکر موفق چیست؟

اصلی‌ترین راز موفقیت یک نتورکر موفق کمک کردن به افرادی‌ست که از لحاظ جایگاه از شما پایین‌تر هستند.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.