2

بزرگترین نتورکرهای ایران را بشناسید!

  • کد خبر : 3953
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
بزرگترین نتورکرهای ایران را بشناسید!

حوزه بازاریابی در دنیای امروز بسیار گسترده‌تر شده و یکی از اصطلاحاتی که در این زمینه متداول و رایج می‌باشد، واژه نتورکر است. شاید برای شما نیز سؤال با شد که منظور از نتورکر چیست؟ در پاسخ باید بگوییم به فردی که در زمینه بازاریابی دانش بالایی دارد و در این حوزه به موفقیت نسبتاً […]

حوزه بازاریابی در دنیای امروز بسیار گسترده‌تر شده و یکی از اصطلاحاتی که در این زمینه متداول و رایج می‌باشد، واژه نتورکر است. شاید برای شما نیز سؤال با شد که منظور از نتورکر چیست؟ در پاسخ باید بگوییم به فردی که در زمینه بازاریابی دانش بالایی دارد و در این حوزه به موفقیت نسبتاً خوبی رسیده است، نتورکر گفته می‌‎شود. بسیاری از افرادی که در حوزه بازاریابی شبکه‌ای به موفقیت قابل توجه‌ای رسیده‌اند، در مسیر خود ثابت قدم بوده و هرگز از تلاش و برنامه‌ریزی برای هدف خود دست نکشیده‌اند. ما در این مقاله قصد داریم بزرگترین نتورکر‌های ایران را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.


فهرست مطالب


حمیده باقری

یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران، خانم حمیده باقری است که یکی از باسابقه‌ترین بانوان بازاریاب در این زمینه محسوب می‌شود.

حوزه کاری و نحوه ورود به حوزه بازاریابی شبکه‌ای

وی دارای مدارک معتبر در حوزه مدیریت بازرگانی و آی تی است. مدیر پروژه‌های آی تی بخش سلامت الکترونیک وزارت بهداشت، تنها یکی از سوابق کاری بزرگ خانم باقری است. او بر روی پروژه‌هایی در بخش توسعه سازمان ملل نیز نظارت‌هایی داشته است. یکی دیگر از سوابق کاری خانم حمیده باقری، فعالیت در حوزه آی تی دانشگاه علامه طباطبایی می‌باشد.

سرانجام باقری پس از فعالیت در بخش آی تی شرکت‌های مختلف، شرکت بازرگانی خود را تأسیس نمود و پس از اینکه فعالیت خود را در آن ادامه داد، وارد شرکت پنبه ریز شد. هم اکنون حمیده باقری مدیرعامل شرکت پنبه ریز است. این شرکت در حال حاضر یکی از بهترین شرکت‌های بازاریابی در ایران محسوب می‌شود.

یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران، خانم حمیده باقری است که یکی از باسابقه‌ترین بانوان بازاریاب در این زمینه محسوب می‌شود.

مجید معین

دکتر معین دیگر نتورکر برتر ایرانی است که در حوزه بازاریابی بسیار موفق عمل کرده است. او متولد ۱۷ مرداد سال ۱۳۶۳ بوده و فعالیت خود را از سنین پایین در حوزه بازاریابی شروع کرده است.

حوزه کاری و نحوه ورود به حوزه بازاریابی شبکه‌ای

در حال حاضر مجید معین در مجموعه بادران مشغول به فعالیت است. داشتن یک میلیون زیرمجموعه باعث شده دکتر معین یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران محسوب شود.

وی در یکی از مصاحبه‌های خود از اتفاقی که در جوانی برای وی افتاد؛ سخن می‌گوید. او در ۱۸ سالگی به خواستگاری می‌رود اما با جواب منفی روبرو می‌شود. مجید معین از این اتفاق بسیار ناراحت شده و به حدی این شوک برای وی سنگین بوده که برای مدتی دچار لکنت زبان می‌شود. معین اشاره می‌کند که همین موضوع باعث شده که قوی‌تر از گذشته به میدان بازگردد و بتواند به موفقیت‌های بسیاری در این زمینه دست یابد. او با گذشت زمان رشد شخصیتی بسیار خوبی پیدا کرد؛ به گونه‌ای که توانست مدرک مهارت‌های زندگی را از انگلستان دریافت نماید. در ادامه دکتر مجید معین اشاره می‌کند که این اتفاقات باعث پیشرفت او شده است.

مجید معین در حال حاضر کلاس‌های مختلفی را برگزار می‌کند که در آن‌ها تجربیات و دانش خود در زمینه بازاریابی را به دیگران منتقل می‌کند. حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر تاکنون از آموزش‌های دکتر معین استفاده کرده‌اند.

بازاریابی شبکه ای مجید معین . بزرگترین نتورکرهای ایران

ماریا قادری

یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران، خانم ماریا قادری است؛ به طوری که او در سال ۲۰۱۵ کاندید بهترین نتورکر زن بوده است.

حوزه کاری و نحوه ورود به حوزه بازاریابی شبکه‌ای

در مصاحبه‌ای که با وی انجام شده است درباره شیوه ورود وی به حوزه بازاریابی سخن گفته است. او می‌گوید در ابتدا به درخواست برادر خود در یک مصاحبه شغلی شرکت می‌کند. در زمان انجام مصاحبه از صحبت‌های دکتر و مهندس‌های مصاحبه‌کننده سردرگم می‌شود اما با دیدن تصاویر ماشین‌ها و منازل لوکس و همچنین مشاهده جمله (دیگه وقتشه آزاد زندگی کنید) به شدت به این حوزه علاقمند شده و جذب آن می‌شود.

او به همراه برادر خود در شرکت آرایشی بهداشتی موردنظر شروع به فعالیت می‌کند. ماریا قادری در ابتدا به عنوان زیرمجموعه برادرش فعالیتش را شروع می‌کند و به فکر موفقیت و پیشرفت خود در شرکت است. او اشاره می‌کند که در بسیاری از مواقع افرادی را می‌دید که پس از مدت زمان کوتاهی، فعالیت در شرکت خود را ر‌ها کرده و مشغول کار در شرکت دیگری می‌شدند. ماریا قادری در این زمینه می‌گوید که یکی از دلایل عدم موفقیت برخی بازاریابان این است که ثابت قدم نیستند و به طور دائم بر روی یک زمینه و شرکت متمرکز نمی‌شوند.

ماریا قادری از مشاوران بزرگی نظیر لیور اسکیلر تأثیرپذیرفته است و یکی از دلایل موفقیت خود را استفاده از دانش و تجربیات دیگر نتورکر‌های بزرگ آن زمان اشاره کرده است. وی اشاره می‌کند که اسکیلر با وجود سن کم، به خانه و ماشین بسیار لوکسی رسیده بود و هر هفته به یکی از کشور‌های مختلف جهان سفر می‌کرد. شیوه زندگی اسکیلر، ماریا قادری را به فکر فرو برده که چگونه فردی با سن کم به چنین موفقیتی می‌رسد. همین موضوع باعث شد ماریا قادری به فکر پیشرفت خود بیفتد و یک شرکت فروشگاه مجازی برای خود احداث کند. سپس از راهنمایی‌های مشاوران بزرگ این حوزه نهایت استفاده کرد و کار خود را گسترش داد. همین موضوع باعث شد ماریا قادری امروز به یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران تبدیل شود.

ماریا قادری بزرگترین نتورکر ایرانی

احمد عیوضی

یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران آقای احمد عیوضی است که در حال حاضر مدیرعامل شرکت پارس نیوشا نیک می‌باشد. او در سال ۱۳۷۹ رتبه برتر کنکور را به دست آورد و در یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور مشغول تحصیل حقوق گردید.

حوزه کاری و نحوه ورود به حوزه بازاریابی شبکه‌ای

به گفته احمد عیوضی او پس از مدت زمان کوتاهی پی برد که هیچ علاقه‌ای به رشته خود و دانشگاه ندارد و تنها برای دریافت مدرک لیسانس ادامه تحصیل داده است. او پس از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل گردید، در تجارتخانه پدر خود مشغول به کار شد. پس از یک سال با تأسیس شرکت پخش نیوشاداران، به طور مستقل در حوزه پخش مواد غذایی و آشامیدنی فعالیت خود را آغاز کرد.

با گذشت زمان حوزه کاری خود را گسترش داد و توانست در مراکز مهمی از استان‌ها شعبه مخصوص خود را افتتاح کند. احمد عیوضی همزمان با قانونی شدن بازاریابی شبکه‌ای، سیستم فروش مستقیمی را در شرکت خود به کار گرفته که بعد‌ها به موفقیت بسیاری در حوزه فروش محصولات رسید. احمد عیوضی هدف خود از تأسیس شرکت نیوشانیک را خلاص شدن از ساختار فرسوده و معیوب تجارت سنتی بیان کرده است.

یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران آقای احمد عیوضی

کریم دوست محمدی

در حال حاضر مدیر عامل شرکت پنبه ریز کریم دوست محمدی است که یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران به شمار می‌آید.

حوزه کاری و نحوه ورود به حوزه بازاریابی شبکه‌ای

او بیش از ۳۰ سال در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی تجارت و بازاریابی به فعالیت پرداخته است و بیش از ۲۰ سال نیز به عنوان مدیر اجرائی در حوزه‌های مختلف اشتغال و کارآفرینی نیز سابقه فعالیت دارد. شرکت بازاریابی مروارید پنبه ریز یکی از شرکت‌های فعال در حوزه بازاریابی شبکه‌ای است که توسط کریم دوست محمدی مدیریت می‌شود. او تلاش کرده با ارائه کالا‌هایی با کیفیت بالا و قیمت منطقی و همچنین آموزش و فرهنگ‌سازی صحیح اصول کسب و کار، یک شرکت بازاریابی موفق داشته باشد.

با توجه به سابقه بالای فعالیت آقای دوست محمدی در حوزه بازاریابی شبکه‌ای، می‌توان نام او را در لیست بزرگترین نتورکر‌های ایران قرار داد. از نظر او هدف از تأسیس یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای این است که کالا‌های پرمصرف را به شیوه مستقیم به درست مصرف‌کننده برساند. آقای دوست محمدی ویژگی‌های یک شرکت بازاریابی موفق را طرح درآمدی عادلانه، رعایت اخلاق حرفه‌ای و رعایت قوانین و مقررات مرتبط با کسب و کار بیان می‌کند.

مدیر عامل شرکت پنبه ریز کریم دوست محمدی

غلامرضا عطاران

غلامرضا عطاران یک کارآفرین موفق و یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران به شمار می‌آید که در حال حاضر مدیرعامل شرکت بیز است.

حوزه کاری و نحوه ورود به حوزه بازاریابی شبکه‌ای

او دارای کارشناسی ارشد مدیریت سیستم است و حدود ۲۹ سال سابقه فعالیت در حوزه خدمات دولتی را دارد. عطاران در سال ۱۳۹۱ که همزمان مجوز‌های بازاریابی شبکه‌ای توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شد، مجوز‌های مربوطه را دریافت کرده و به صورت رسمی فعالیت خود را در حوزه بازاریابی شبکه‌ای آغاز نمود.

از نظر آقای عطاران، بازاریابی شبکه‌ای زیرمجموعه فروش مستقیم است؛ به بیان دیگر نوعی فروش مستقیم چند سطحی محسوب می‌شود. عمر این حوزه از بازاریابی به نیم قرن می‌رسد که قوانین آن اولین بار در آمریکا تدوین گردید. غلامرضا عطاران از طریق مدیریت حساب شده و سالم، و ارائه کالا‌هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب، توانسته یکی از بهترین شرکت‌ها یعنی شرکت بیز یا همان بازاریابان ایران زمین را به دنیای بازاریابی شبکه‌ای معرفی نماید.

غلامرضا عطاران

مهدی آنت

مهدی آنت، یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران، سرمایه‌گذار و‌ایده پرداز هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم است و همچنین بنیانگذار صرافی آلتچنج و شبکه اجتماعی ایتوک را نیز در کارنامه خود دارد. وی هم اکنون مدیرعامل هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم است.

آنت در سال ۱۳۵۸ در کرمانشاه متولد شد سپس در کودکی به همراه خانواده به تهران مهاجرت کرد و در آنجا به تحصیل و کسب علم پرداخت. وی مدرک دکتری علوم سیاسی را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. آنت مدارک لیسانس و فوق لیسانس خود را نیز از این دانشگاه دریافت نموده است.

حوزه کاری و نحوه ورود به حوزه بازاریابی شبکه‌ای

شایان ذکر است که وی در ۱۴ سالگی همزمان با تحصیل در یک حجره پارچه فروشی نیز مشغول کار بود. تا سن ۱۹ سالگی مشغول خرید و فروش پارچه بوده و سپس در سال ۱۳۷۷ در یک شرکت پیمانکاری مخابراتی مشغول به کار شد. در سال ۱۳۸۴ شرکتی در زمینه ارائه خدمات موبایل و کامپیوتر به ثبت رساند. مهدی آنت تا سال ۱۳۹۴ در حوزه مخابرات و دیتا خدمات ارائه می‌کرد. سپس در همین سال، شرکت قرن بیست و یکم را تأسیس کرده و دو برند معروف(Vastmlm و تجارت قرن بیست و یکم) نیز توسط وی ثبت رسمی شدند.

مهدی آنت به منظور تولید ژل رویال(که در حال حاضر محصول معروف این برند است) یک مرکز پرورش زنبور عسل را با رعایت استاندارد‌های جهانی در اواخر سال ۱۳۹۵ راه‌اندازی نمود. در سال ۱۳۹۶ نیز بنا به نیاز شرکت، موادغذایی مفیدی بر پایه ژل رویال ارائه شد. در سال ۱۳۹۷ برند وست ویژن نیز که معرف محصولات بر پایه ژل رویال بود نیز توسط مهدی آنت به ثبت رسید. او هدف از ثبت این برند را تولید محصولاتی از دامان طبیعت در راستای سلامتی بیان کرده است. در سال ۱۳۹۸ با ورود چندین پروژه عظیم دیگر، این شرکت به یک هلدینگ تبدیل شه و مهدی آنت مدیریت آن را برعهده گرفت. تمامی این سوابق کاری و موفقیت‌ها نشان می‌دهد که آنت یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین نتورکر‌های ایران به شمار می‌آید.

مهدی آنت، یکی از بزرگترین نتورکر‌های ایران

مسعود رویایی

مهندس مسعود رویایی یکی دیگر از بزرگترین نتورکر‌های ایران است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شرکت سخت کوشان اریس مشغول به فعالیت است.

حوزه کاری و نحوه ورود به حوزه بازاریابی شبکه‌ای

وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی است. همچنین حدود ۱۸ سال سابقه مدیریت در سازمان‌های مختلف را دارد. بانک تجارت، سازمان منطقه آزاد کیش و قرارگاه خاتم الانبیا از جمله سازمان‌هایی هستند که آقای سمعود رویایی مدیریت آن‌ها را بر عهده داشته است. او گواهینامه‌های رسمی در رشته‌های فاینانس، کنترل کیفیت، گشایش اعتبارات اسنادی، مارکتینگ و… را دریافت نموده است.

شرکت سخت کوشان اریس با مدیریت مهندس مسعود رویایی، مجوز بازاریابی شبکه‌ای خود را در سال ۱۳۹۸ با اعتبار ۵ ساله دریافت کرده است. همچنین به تازگی شرکتی جدید به نام سلامت انگیزان سینا نوین نیز مجوز بازاریابی شبکه‌ای خود را دریافت کرده است که مدیریت آن را مسعود رویایی بر عهده دارد.

مهندس مسعود رویایی یکی دیگر از بزرگترین نتورکر‌های ایران است

جمع‌بندی

ما در این مقاله بزرگترین نتورکر‌های ایران را به شما معرفی کردیم. چنانچه شما نیز قصد دارید به یک نتورکر موفق و ماهر در این حوزه تبدیل شوید، باید مهارت‌های خود را گسترش دهید و در زمینه‌های مختلف پیشرفت کنید. برنامه‌ریزی، فن بیان و روابط اجتماعی قوی، ارائه پرسش‌های استراتژیک و کاربردی، داشتن هدف مشخص، تمرین مداوم و ثابت قدم بودن در مسیر، از ویژگی‌هایی هستند که هر نتورکری باید از آن‌ها بهره‌مند باشد.


بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. عزیزم اینایی که معرفی کردی همه مدیرعامل‌ شرکتهای بازاریابی شبکه‌ای هستن، چندتا نتورکر معرفی کنین که کارشون نتورک هست و درامدشدن از نتورک باشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.