0

آشنایی با ابزار های ایمیل مارکتینگ

  • کد خبر : 4607
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
آشنایی با ابزار های ایمیل مارکتینگ

میدانید که بازاریابی در دنیای دیجیتال بسیار گسترده است و به روش های مختلفی میتوان در دنیای دیجیتال کسب و کارهای متنوع را تبلیغ و معرفی کرد. امروزه یکی از موثرترین ابزارها برای تبلیغات استفاده از ایمیل مارکتینگ است. با توجه به ویژگی‌های ایمیل مارکتینگ بسیاری از کسب و کار های کوچک و بزرگ میتوانند […]

میدانید که بازاریابی در دنیای دیجیتال بسیار گسترده است و به روش های مختلفی میتوان در دنیای دیجیتال کسب و کارهای متنوع را تبلیغ و معرفی کرد. امروزه یکی از موثرترین ابزارها برای تبلیغات استفاده از ایمیل مارکتینگ است. با توجه به ویژگی‌های ایمیل مارکتینگ بسیاری از کسب و کار های کوچک و بزرگ میتوانند از آن برای پیشرفت خود استفاده کنند. با وجود این که ایمیل مارکتینگ جرو یکی از روشهای قدیمی برای بازاریابی به شمار میرود، اما همچنان مانند گذشته یکی از بهترین روشها به شمار میرود. در این قسمت ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که بهترین ابزار ایمیل مارکتینگ چیست؟ در ادامه توضیحات کاملتری در رابطه با این موضوع در اختیار شما قرار داده‌ایم.

ایمیل مارکتینگ چیست؟

ایمیل مارکتینگ چیست؟

قبل از هر گونه توضیحات بیشتری، لازم است که دربارهی ایمیل مارکتینگ اطلاعات لازم را داشته باشید. به عبارت ساده میتوان گفت که ایمیل مارکتینگ به معنای درک نیاز جامعه و افراد و رفع نیازهای آنها است. معمولا افراد از طریق فرمهای مربوطه لیست ایمیل افراد را دریافت میکنند و با توجه به نیازهای انها ایمیلهای مرتبط با نیازهایشان برایشان اراسال میکنند. این روش یکی از کارآمدترین روشها به شمار میرود. علاوه بر این در برخی از مناسبتهای خاص مانند سالروز تولد، ایمیلی شامل تبریک تولد برای کاربران ارسال میشود چنین حرکتهایی باعث میشود نام و برند افراد در ذهن مخاطبان باقی بماند.

مزایای ایمیل مارکتینگ چیست؟

مزایای ایمیل مارکتینگ چیست؟

از مزایای ایمیل مارکتینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزان و سریع بودن: با توجه به تعداد مشتریان و حجم پیامها، استفاده از ایمیل مارکتیک یکی از بهترین روشها برای اطلاع رسانی و بازاریابی است.
  • انعطاف پذیر بودن: منظور از انعطاف پذیری این است که افراد میتوانند هر نوع پیامی همراه لینک، عکس و فیلم را برای افراد مختلف ارسال کنند.
  • ارسال ایمیل هدفمند: منظور از هدفمند بودن ارسال پیام برای افراد با تخصصهای مربوطه است.
  • ساخت راحت و آسان لیست ایمیل: برای این که بتوان لیستی از افراد با تخصصهای مربوطه ساخت، لازم است که فرمی در سایت برای عضویت در خبرنامه ایجاد کرد.

مزایای ایمیل مارکتینگ چیست؟

معرفی بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ

ابزارهای ایمیل مارکتینگ به طور کلی در دو دسته رایگان و پولی دسته بندی میشود. البته بیشتر ابزارهای پولی هم قیمت بالایی ندارند و با پرداخت مبلغی اندک میتوان از آنها استفاده کرد. در ادامه به معرفی بیشتر ابزارهای ایمیل مارکتینگ پرداختهایم.

Convertkit

 این ابزار برای تبلیغات ایمیلی استفاده میشود. همچنین بخشهایی دارد که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر پولی هستند. با استفاده از ابزارهای رایگان این بخش از ایمیل مارکتینگ، افراد میتوانند تبلیغات خود را با دسترسی به ایمیل 1000  مخاطب آغاز کرد. بخش پولی آن با توجه به تعداد مخاطبانی که در اختیار شما قرار داده میشود قیمت متغیری دارد. ولی بازه قیمت آن بین 29 دلار تا 4000 دلار است. همچنین با استفاده از این ابزار ایمیل مارکتینگ، افراد میتوانند کمپینهای مختلفی برای افزایش بهرهوری خود راهاندازی کنند. البته باید در نظر داشته باشید برای این که بتوانید از ابزارهای ایمیل مارکتینگ استفاده کنید، نیاز است که اطلاعاتی دربارهی برنامه نویسی و HTML داشته باشید.

معرفی بهترین ابزارهای ایمیل مارکتینگ

Campayn

کمپین جزو یکی از ابزارهای کامل ایمیل مارکتینگ به شمار میرود. ابزار کمپین به طور رایگان حدود 500 مشترک در اختیار شما قرار میدهد. همچنین با استفاده از این ابزار میتوان در طول هر ماه حدود 12500 ایمیل به افراد مختلف ارسال کرد. مبلغ پولی که برای استفاده از این ابزار در طول هر ماه باید پرداخت کرد، حداقل 19 دلار است. با افزایش تعداد ارسالها این قیمت هم افزایش پیدا میکند. یکی دیگر از ابزارهایی که بر راهاندازی کمپینهای مختلف استفاده میشود، همنی ابزار کمپین است.

ابزار کمپین شامل ابزارهای دراگ و دراپ است. شما می توانید با استفاده از این ابزارهای برندتان را شخصی سازی کنید و همانطور که می خواهید آن را دیزاین کنید. همچنین  این ابزار به افراد این امکان را میدهد که فرمهای ثبتنام مختلفی را طراحی کنند. از انواع فرمهای ثبتنام می توان به فرم‌های وب‌سایت، میزبانی شده، فرم‌های فیسبوک اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر: آشنايى با ايميل ماركتينگ و ویژگی های آن

Email Octopus

Email Octopus

این ابزار برای ارسال ایمیل گروهی استفاده میشود. این ابزار هم مانند بخشهای دیگر شامل ابزارهای پولی و رایگان است. با خرید این ابزار، افراد میتوانند با 2500 کاربر دسترسی داشته باشند . به طور نامحدود در طول ماه ایمیل ارسال کنند. البته برای این که بتوانید به این امکانات دسترسی پیدا کنید باید بیش از 19 دلار در طول ماه پرداخت کنید. همچنین امکان برگزاری کمپین نیز وجود دارد. بایگانی ارسال پیامها تا 90 روز باقی میماند. در نظر داشته باشید اگر تعداد ایمیلهای ارسالی در طول ماه بیش از 62 هزار ایمیل باشد، بابت هر هزار ایمیل دیگر 0.10 دلار اضافی باید به شرکت آمازون پرداخت کنید.

MailChimp

MailChimp

با استفاده از بخش رایگان میل چیمپ افراد میتوانند به بیش از 2000 مشترک در ایمیل مارکتینگ دسترسی داشته باشند. همچنین در طول ماه میتوانند تا حداکثر 10 هزار پیام ارسال کنند. حداقل مبلغ پرداختی برای این ابزار ایمیل مارکتینگ از 9 دلار شروع میشود. به طور کلی میتوان گفت که میل چیپ یکی از معروفترین ابزارهای  ایمیل مارکتینگ به شمار میرود. ابزار میل چیپ، تمامی امکانات مورد نیاز برای برای پیشرفت مشاغل کوچک و نوپا را دارا است. نسخهی رایگان میل چیپ به شما اجازه دسترسی به بخش Mailchimp’s Content Studio را میدهد. افراد میتوانند با استفاده از این بخش افراد میتوانند عکسها و دیگر فایلهای گرافیکی را همگام سازی و ذخیره کنند. با وجود این ویژگی کمپین‌های برگزار شده توسط شما همیشه بروز باقی میماند.

MailerLite

ابزار میلر لایت ایمیل مارکتینگ به طور رایگان به کاربران خود این امکان را میدهد که در ماه 12000 ایمیل ارسال کنند و به بیش از 1000 مشترک دسترسی داشته باشند. حداقل میزان پرداخت برای این ابزار 10 دلار است. با خرید بخش پولی آن افراد میتوانند به تمام ابزارهای مورد نیاز برای پیشرفت کسب و کارهای نوپا، دسترسی پیدا کنند.

جمع بندی

ایمیل مارکتینگ علاوه بر مواردی که گفته شد، انواع مختلفی از ابزارها را دارا است. از جمله میتوان به SendinBlue، SendPulse HubSpot Sendicate ، CleverReac، SendLoop، Benchmark Email اشاره کرد. در این مطلب سعی کردیم شما را با برخی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ آشنا کنیم. از این که تاپایان این مطلب همراه ما بودید از شما متشکریم.

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=4607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.