22

وست ویژن از هشدار تا واقعیت

  • کد خبر : 764
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
وست ویژن از هشدار تا واقعیت
وست ویژن از هشدار تا واقعیت | اعلام تخلفی که با توجه به تحقیقات کارشناسان توسط nwnews کذب اعلام شد

موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ وست ویژن از هشدار تا واقعیت است که منبع آن سایت خبرگزاری ایران هشدار می‌باشد. در واقع اخیراً وب سایت ایران هشدار خبری را مبنی بر تخلف یکی از سایت‌های بازاریابی شبکه‌ای که زیر مجموعه این شرکت بوده، را منتشر کرده است. با تحقیقاتی که توسط کارشناسان nwnews صورت گرفت؛ مشخص شد که این خبر غیر موثق می‌باشد. همچنین هیچ مدرک معتبری در این خصوص که وست ویژن کاری خارج از چهار چوب قوانین انجام داده باشد؛ وجود نداشت. در ادامه خبر همراه ما باشید تا به بررسی دقیق‌تر این موضوع بپردازیم.


آخرین آپدیت خبری وضعیت مجوز بازاريابي شبكه اي هلدينگ تجارت قرن بيست و يكم ايرانيان

با توجه به اطلاعات ثبت شده در سایت دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی؛ در مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۷، مجوز فعالیت هلدينگ تجارت قرن بيست و يكم ايرانيان تمدید شده و همچنان به صورت رسمی و قانونی در حال فعالیت می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه؛ خبر زیر را مطالعه فرمایید:


مروری بر گزارش خبرگزاری ایران هشدار

گزارش ایران هشدار مبنی بر این است که وست ویژن با سوء استفاده از نام یکی از شرکت‌های دارای پروانه کسب، از علاقمندان به بازاریابی کلاهبرداری می‌کند. همچنین در ادامه این گزارش اشاره شد که وست ویژن بدون دریافت مجوز معتبر بازاریابی شبکه‌ای، خود را با نام شرکت تجارت قرن ۲۱ ایرانیان معرفی و در حال جذب بازاریاب می‌­باشد.

این مورد درحالی است که وست ویژن زیرمجموعه هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم بوده  و فعالیت آن کاملا قانونی و در چهارچوب ضوابط بازاریابی صورت می‌گیرد. لذا این خبر ایران هشدار کذب بوده و صحت موثقی ندارد.

مروری بر گزارش خبرگزاری ایران هشدار

 

از هشدار تا واقعیت برای وست ویژن یک قدم راه است!

فعالیت اصلی این شرکت در حوزه تولید و فروش محصولات لاغری، فراورده‌های ژل رویال و گانوژل است. در همه شرکت‌های بازاریابی یک اصل وجود دارد که محصولات ارائه شده باید تولید خود شرکت باشد. با بررسی‌های لازم، متوجه شدیم که این موضوع در مورد وست ویژن صدق می‌­کند و تمامی محصولات، تولید همان شرکت می‌باشد.

از هشدار تا واقعیت برای وست ویژن یک قدم راه است!

 

جمع بندی

به انتهای خبر وست ویژن از هشدار تا واقعیت رسیدیم؛ با بررسی‌هایی که صورت گرفت و حتی مصاحبه با مدیر شرکت تجارت قرن ۲۱، وست ویژن هیچگونه فعالیت غیرقانونی نداشته و تمام کارها با مجوز رسمی انجام می‌شود. متأسفانه وب سایت ایران هشدار بدون تحقیق کافی و عدم دریافت اطلاعات درست؛ این خبر را منتشر کرده است. لذا نیاز است تا بار دیگر به مواردی که نشان دهنده صحت عمل وست ویژن است؛ اشاره کنیم:

  • طبق تحقیقات ثبت نام در این سایت رایگان است.
  • مانند سایر فروشگاه‌های اینترنتی، در صورت خرید محصول باید مبلغی از سوی خریدار پرداخت شود.
  • فعالیت این برند کاملا قانونی بوده و دارای مجوز رسمی و معتبر می‌باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=764

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  1. واقعا برای ثبت نام در وست ویژن پیش پرداخت نیاز نیست؟؟

  2. سلام وقتتون بخیر
    چجوری باید در این سایت ثبت نام کنیم ؟؟
    چجوری باید خرید کنیم؟؟

  3. با سلام من خودم در این شرکت فعالیت میکنم و از هر لحاظ قانونی است این شرکت محصولات خود را فقط از طریق بازار یابان به فروش می‌رساند من خودم هم از محصولات استفاده کردم و کل مشکلاتم از قبیل کبد چرب لکه های پوستی روماتیسم سینوزیت از بین رفت و اولین سالی بود که دیگر قرص شیمیایی مصرف نکردم خدا را شکر میکنم بابت آشناییم با این شرکت و محصولات فوق‌العاده اش

  4. با سلام
    تاریخ تمدید مجوزشون کی بوده؟

  5. برای آشنایی با محصولات باید به چه سایتی مراجعه کنیم.

  6. برای ثبت نام در وست ویژن چه شرایط و مدارکی نیاز دارم؟

  7. آیا شرکت وست ویژن قابل اعتماد می باشد؟

  8. آیا دریافت مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای به منزله تأیید فعالیت این شرکت هاست؟

  9. سلام دوستان وقتتون بخیر
    اگر برای خرید محصولات یا ثبت نام نیاز به کمک داشتین من در خدمتتون هستم و راهنماییتون میکنم

  10. سلام دوستان من از محصولات استفاده کردم و بعد یک کاملا تاثیر ش رو دیدم و بعد وارد مجموعه شدم ،اگر کسی اطلاعات بیشتر خواست من در خدمتم راهنمایی کنم🌹

  11. دوستان محصولات شرکت تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان با برند وست ویژن فوق العاده هست من برای میگرنم استفاده کردم و عالی جواب داده الان در مجموعه شون دارم فعالیت میکنم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.