0

بیش از ۲۰۰ شرکت هرمی سال گذشته پلمب شده است

  • کد خبر : 9113
  • ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
بیش از ۲۰۰ شرکت هرمی سال گذشته پلمب شده است

در جریان گفت‌وگو سردار محمد قنبری با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تفاوت کلاهبرداری با دزدی از افراد، سردار بیان کرد: ممانعت از کلاهبرداری صرفا مسئولیت پلیس نبوده و مانند سرقت، پلیس گشت قادر نخواهد بود که به‌صورت فیزیکی در خیابان باشد. همچنین او خاطرنشان کرد که تفاوت اصلی سرقت و کلاهبرداری در ماهیت آن بوده […]

در جریان گفت‌وگو سردار محمد قنبری با باشگاه خبرنگاران جوان درباره تفاوت کلاهبرداری با دزدی از افراد، سردار بیان کرد: ممانعت از کلاهبرداری صرفا مسئولیت پلیس نبوده و مانند سرقت، پلیس گشت قادر نخواهد بود که به‌صورت فیزیکی در خیابان باشد. همچنین او خاطرنشان کرد که تفاوت اصلی سرقت و کلاهبرداری در ماهیت آن بوده و سارق در سرقت، اموال دیگری را بدون اجازه مالک می‌برد. درحالی‌که در کلاهبرداری مالک شخصا اموال خود را تحویل سارق می‌دهد. افزایش کلاهبرداری‌ها توسط برخی شرکت‌ها به‌گونه‌ای بوده که بیش از ۲۰۰ شرکت هرمی سال گذشته پلمب شده است.

 بیش از ۲۰۰ شرکت هرمی سال گذشته پلمب شده است

شناسایی و پلمپ تعدادی از شرکت‌های هرمی

طی سال‌های اخیر شرکت‌های هرمی افراد مختلف را به داخل شرکت وارد نموده و پس‌ از کارکردن روی جنبه‌های روانی و ذهنی، آن‌ها را به‌گونه‌ای قانع می‌کنند که فرد حتی اطلاعات حقیقی را در اختیار خانواده خود قرار نمی‌دهد. همچنین این شرکت‌ها با برخی ترفندها سایر افراد را نیز وارد این چرخه می‌نمایند.

رئیس پلیس آگاهی فرا جا اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ شرکت هرمی سال گذشته پلمب شده است. در ادامه سردار محمد قنبری وی بیان نمود: 293 پرونده نیز در سطح کشور تحت رسیدگی قرار گرفته و 1209 نفر دستگیر شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9113

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.