1

ترندهای برتر بازاریابی سال ۲۰۲۴

  • کد خبر : 9096
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
ترندهای برتر بازاریابی سال ۲۰۲۴

به گفته رسانه The Drum عوامل بسیاری سبب شده است که امسال سالی بسیار مهم برای مارکترها باشد همچنین فناوری‌های امروزی بیش از هر چیزی سروصدا کرده و شغل بسیاری از افراد را تهدید می‌کنند. رویدادهای تبلیغاتی بسیار مهمی نظیر یوروویژن، سوپربال، المپیک و انتخابات بریتانیا و آمریکا سالی پرچالش را برای مارکترها ایجاد کرده […]

به گفته رسانه The Drum عوامل بسیاری سبب شده است که امسال سالی بسیار مهم برای مارکترها باشد همچنین فناوری‌های امروزی بیش از هر چیزی سروصدا کرده و شغل بسیاری از افراد را تهدید می‌کنند. رویدادهای تبلیغاتی بسیار مهمی نظیر یوروویژن، سوپربال، المپیک و انتخابات بریتانیا و آمریکا سالی پرچالش را برای مارکترها ایجاد کرده است. به همین دلیل آشنایی با ترندهای برتر بازاریابی سال ۲۰۲۴ سبب می‌شود تا مارکترها بتوانند از این چالش‌ها و فرصت‌ها بهتر عبور کنند.

ترندهای برتر بازاریابی سال ۲۰۲۴

آشنایی با بهترین روش ها برای موفقیت یک برند

 به گفته سم ریچاردسون مشاور CX در Twilioمصرف کنندگان در شرایط سخت اقتصادی باید بتوانند در ازای دریافت خدمات، ارزشمندی کالا را بسنجند. در سال جدید این موضوع برای مشتریان یک مسئله بسیار مهم خواهد شد که در تصمیم خرید آن‌ها بسیار تاثیرگذار است.

از دیگر ترندهای برتر بازاریابی سال ۲۰۲۴ می‌توان به برنامه‌های وفادارسازی مشتریان اشاره کرد. این برنامه‌ها نه تنها در حفظ و نگهداری مشتریان بسیار موثر بوده، بلکه برای توسعه کسب‌وکار برای مشتری محور شدن نیز بسیار موثر هستند.

بر اساس گفته دیوید ترنچر یکی از مهمترین مسائلی که ما در سال‌های اخیر با آن مواجه هستیم، زیر سوال رفتن اینفلوئنسر مارکتینگ‌ها به دلیل رشد جنبش‌های ضد مصرف‌گرایی است. بنابراین برندها باید بدانند چطور و چه وقت خود را در معرض دید قرار دهند. همچنین بر اساس گفته گونگا بوبانی برندهای پرچالش رشد نادرستی کرده و این برندها برای ترند شدن باید روی افزایش سرعت و تمرکز روی مصرف‌کننده و تصمیم‌گیری بر اساس داده‌ها و چابکی کار کنند.

منبع: دی ام برد

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.