0

کمپین بازاریابی و تبلیغات اسنپ فود با بازی مرکب

  • کد خبر : 9097
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کمپین بازاریابی و تبلیغات اسنپ فود با بازی مرکب

با راه‌اندازی کمپین بازاریابی و تبلیغات اسنپ فود با بازی مرکب بازیکنان این بازی می‌توانند ۶ آذر وارد مسابقات مجازی شوند بر اساس تعداد نفرات ثبت نام کننده در این بازی قوانین مسابقات همسو خواهد بود و به ازای هر نفر یک هزار تومان به جایزه کل که به برندگان می‌رسد، تقسیم می‌شود. چندی پیش […]

با راه‌اندازی کمپین بازاریابی و تبلیغات اسنپ فود با بازی مرکب بازیکنان این بازی می‌توانند ۶ آذر وارد مسابقات مجازی شوند بر اساس تعداد نفرات ثبت نام کننده در این بازی قوانین مسابقات همسو خواهد بود و به ازای هر نفر یک هزار تومان به جایزه کل که به برندگان می‌رسد، تقسیم می‌شود. چندی پیش اسنپ فود طرح‌های گرافیکی سریال بازی مرکب را در اپلیکیشن خود به نمایش گذاشت و تبلیغاتی با همین نام آغاز شد. اسنپ  فود علاوه‎بر تبلیغات مجازی به تبلیغات میدانی نیز اقدام کرده است. تاکنون آمار ثبت نام کنندگان این بازی به بیش از ۳۴۰ .هزار نفر رسیده است.

کمپین بازاریابی و تبلیغات اسنپ فود با بازی مرکب

آشنایی با طراحی بازی مرکب کمپین اسنپ فود

در کمپین بازاریابی و تبلیغات اسنپ فود با بازی مرکب از روش گیمیفیکیشن در تبلیغات استفاده شده است. در این بازی از فرمول سریال استفاده شده و طی ۵ روز، ۵ مسابقه آنلاین بین ده ها هزار شرکت کننده برگزار می‌شود. در واقع اسنپ فود با برگزاری این کمپین سعی در ایجاد یک بازی مرکب ایرانی دارد.

المان‌های بصری و گرافیکی که طراحان در این کمپین به کار برده‎اند، به حال و هوا سریال شباهت بسیاری داشته و توانسته است بازیکنان را جذب خود کند. تبلیغاتی که اسنپ فود در طول سال‌های اخیر استفاده کرده امضا شخصی این برند بوده و متفاوت از سایر اپلیکیشن‌ها است. با برگزاری این کمپین باید دید در مسابقه‌ای که ۶ آذر آغاز می‌شود، چه فرد یا افرادی برنده خواهند شد.

منبع: دی ام برد

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.