برند درسا کمپین جدید خود را بهمنظور یادآوری جشن نوروزی از تاریخ 28 اسفند تا 13 فروردین اجرا میکند. در حقیقت این مجموعه برای بازاریابی برند درسا در کمپین بزم دال سعی در نشاندادن تضادهای سنت و مدرنیته در کنار یکدیگر دارد. بههمین منظور روابط عمومی شرکت درسا درباره این کمپین بیان میکند: در کمپین نوروزی درسا قصد ایجاد دنیایی را داریم که از تضادها و هماهنگیهای ویژهای تشکیل شده باشد. بههمین دلیل در دنیایی خیالی از عناصر نوستالژیک ایرانی بههمراه فضا فانتزی در محیطی مدرن الهام گرفته شده تا به همراه یکدیگر زمان را فراموش کنیم.
المان های مورد استفاده در کمپین بزم برند درسا
تیم بازاریابی برند درسا در کمپین بزم دال بهمنظور تداعی کردن حس و حال نوستالژیک ایرانی از پیکان جوانان زردرنگ در کنار گلهای بهاری استفاده نموده است.
روابطعمومی برند درسا دراینباره توضیح میدهد: درسا در کمپین بزم دال بهمنظور ایجاد حس نوستالژیک از پیکان و میدان آزادی بهره گرفته که برای چشم مخاطب بسیار ملموس بوده و با ایجاد تضادهایی جسارت سلیقه مخاطب ایرانی را به چالش کشیده است.
همچنین درسا در این کمپین با شبکه پیاده نیز همکاری داشته و تعیین کرده که در تعطیلات عید نوروز از سوم فروردین حامی پیاده گردهایی باشد که در تعطیلات نوروزی قصد پیادهروی در تهران را دارند.
منبع: دی ام برد