1

سریعترین راه برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 3446
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
سریعترین راه برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه ای

مهم ترین دلیل افراد برای پیوستن به بازاریابی شبکه ای این است که می دانند از طریق این کسب و کار می توانند به بزرگترین رویاها برسند. بنابراین اگر به رشد با سرعت و دستیابی به ارتفاعات بزرگ معتقد هستید، خواندن این وبلاگ برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه ای نقطه عطفی برای شما […]

مهم ترین دلیل افراد برای پیوستن به بازاریابی شبکه ای این است که می دانند از طریق این کسب و کار می توانند به بزرگترین رویاها برسند. بنابراین اگر به رشد با سرعت و دستیابی به ارتفاعات بزرگ معتقد هستید، خواندن این وبلاگ برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه ای نقطه عطفی برای شما خواهد بود.

پس با ما همراه باشید.

هرگز “مکث” را نزنید

هرگز ارائه های تجاری خود را متوقف نکنید. هرچه برنامه های بیشتری نشان دهید، شانس موفقیت شما بیشتر است. اکثر اوقات، همکاران جدید از فیلم ها و برنامه های آموزشی هیجان‌زده می شوند، اما وقتی بیرون می روند و جواب منفی دریافت می کنند، از بازی خارج می شوند. کلید موفقیت سریع در فروش مستقیم، ثبات در نمایش ارائه های تجاری به حداکثر افراد است. اجازه ندهید که چند مورد رد شدن مانع تمرین و یادگیری شما برای مدت طولانی شود. از پوسته خود بیرون بیایید؛ اجازه ندهید ترس و ناامنی شما بزرگتر از ایمان شما شود. وقتی روزهایی با فروش صفر دارید، به خودتان بگویید که آن روز، روز شخصیت‌سازی بود.

از کاه کوه نسازید

زمانی را به یاد بیاورید که از یک فرد کاملاً غریبه ساعت یا مسیر را پرسیدید. آیا با خود فکرکردید که آنها هرگز دوباره با شما صحبت نخواهند کرد یا اینکه وجهه خوبی ندارد؟ نه فقط پرسیدید.

بازاریابی شبکه ای تفاوتی با آن ندارد. شما فقط باید با یک “انسان” صحبت کنید. صحبت کردن با یک غریبه یا آنها را به یک دوست خوب تبدیل می کند یا ممکن است دیگر عرگز با آنها صحبت نکنید. در هر صورت، هیچ ضرری به شما نمی رساند.

عادات خوب را در خود ایجاد کنید

شما به دلیل عادت هایی که در خود ایجاد کرده‌اید، امروز خود را دارید. افرادی که در راس هستند کارها را متفاوت از بقیه انجام می دهند. به همین سادگی. افراد پایین می دانند چگونه موفق شوند، اما از منطقه امن خود خارج نمی شوند. عادات خوب برای افراد موفق به همان اندازه دشوار است، اما آنها همچنان ادامه می‌دهند و نتایجی که به دست خواهند آورد را تصور می‌کنند. با داشتن چشم‌انداز بلندمدت در ذهن خود، عادات روزانه خوب را ایجاد کنید:

از خودتان بخواهید که با 3-5 نفر از طریق پیامک/پست، با 2 نفر جدید صحبت کنید یا هر روز 5 نام را به لیست مشتریان خود اضافه کنید.

قصه بگویید

دو نوع بازاریاب شبکه ای وجود دارد: اولی کسانی هستند که در مورد حقایق و ارقام در مورد شرکت یا محصولات آن صحبت می کنند و دوم کسانی که حقایق را با تجربیات و داستان های شخصی بیان می کنند. داستان ها به ایجاد ارتباط عاطفی با شنونده کمک میکنند. یک داستان ساده می تواند بازی را تغییر دهد. داستان غیر واقعی نسازید، آنها را به گونه ای ارائه دهید که عمیقاً روی مشتری تأثیر بگذارد.

برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه ای 3 نسخه از داستان خود را تنظیم کنید: 60 ثانیه، 2-3 دقیقه، 5-7 دقیقه تا بهتر خود را ارایه دهید.

همیشه مجهز باشید

با کتاب ها، فیلم ها، بروشورها، فایل های صوتی، کاتالوگ ها، مجلات آماده باشید تا توجه و علاقه مشتری خود را جلب کنید. ابزارهای مناسب نه تنها برای کاوش کار می کنند، بلکه می توانند به پیگیری پس از نمایش ارائه های طرح یا برای شروع مناسب پس از شروع تجارت با شما کمک کنند. بهترین بخش این است که ابزارها حتی زمانی که شما کار نمی کنید، کار می کنند. این می تواند اعتماد به نفس و عزت نفس شما را افزایش دهد و در نتیجه تعداد فروش بیشتری داشته باشید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.