1

برگزاری رویداد یک روزه منتورینگ بازار در سمنان

  • کد خبر : 8704
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
برگزاری رویداد یک روزه منتورینگ بازار در سمنان

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، به منظور ارتقاء فعالیت‌های بازاریابی و توسعه فروش در واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان، پارک علم و فناوری سمنان یک رویداد منتورینگ بازار برگزار نمود. این رویداد یک روزه در محل پردیس مرکزی پارک علم و فناوری سمنان برگزار گردید و با حضور […]

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، به منظور ارتقاء فعالیت‌های بازاریابی و توسعه فروش در واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان، پارک علم و فناوری سمنان یک رویداد منتورینگ بازار برگزار نمود. این رویداد یک روزه در محل پردیس مرکزی پارک علم و فناوری سمنان برگزار گردید و با حضور مشاوران متخصص در زمینه بازاریابی و فروش، به صورت جلسات تعاملی برگزار شد. برگزاری رویداد یک روزه منتورینگ بازار در سمنان نتایج مثبتی را به دنبال داشته است.

برگزاری رویداد یک روزه منتورینگ بازار در سمنان

توجه به اهمیت بازاریابی

پیرو برگزاری رویداد یک روزه منتورینگ بازار در سمنان، باید گفت که توجه و نگرش صحیح به اهمیت بازاریابی و فروش به عنوان کلید موفقیت در دنیای فعلی بازاریابی و فروش، امری بحرانی برای کسب و کارهاست. رقابت فراوان و تغییرات سریع در بازارها و روندهای پیش‌بینی ناشده، اهمیت توجه به بازاریابی و فروش را نسبت به چند سال گذشته به دو چندان افزایش داده است.

جمع بندی

نتورک نیوز یکی از برترین وب سایت‌های خبر است که به روزترین اخبار و‌اتفاقات را در اسرع وقت پوشش می‌دهد. شما می‌توانید برای پیگیری اطلاعات مرتبط به بازاریابی و شرکت‌های این حوزه بررسی این سایت را در اولویت قرار دهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

بخش مهمی از اقتصاد سینمای امروز ما بازاریابی است

اراده حوزه‌های فنی و بازاریابی بیمه سرمد برای جهش بزرگ

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.