بخش مهمی از اقتصاد سینمای امروز ما بازاریابی است؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز میباشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.
شرح خبر
رئیس سازمان سینمایی با انتشار پیامی ضمن تبریک کسب افتخارهای تازه برای سینمای ایران در جشنوارههای فیلم مسکو و ونیز گفت: امروز برای ما، ورود به بازار و بازاریابی بخش مهمی از اقتصاد سینماست که در آن حوزه باید پیشرفت داشته باشیم.
به گزارش ایران اکونومیست از سازمان سینمایی؛ در پیام تبریک محمد خزاعی با اشاره به دستاوردهای بزرگ سینمای ایران در عرصه رویدادهای بینالمللی در تاریخ سینمای بعد از انقلاب اسلامی بیان شد: تداوم موفقیت هنرمندان عزیز سینمای ایران در جشنوارههای بینالمللی نشان میدهد که خورشید سینمای شریف ایران، همچنان درخشان است.
ادامه خبر | اقتصاد سینمای امروز
باعث خرسندی است که سینماگران ایرانی، همچنان حضوری موثر در عرصه بینالملل دارند و منادی پیام فرهنگ غنی ایرانی با محوریت اخلاق، انسانیت و عدالت هستند. هنرمندان تربیت یافته در بستر سینمای پس از انقلاب، که برغم بدخواهیها و شیطنتهای دشمنان این سرزمین، نه میخواهد و نه قرار است الگوهای از پیش ترویج شده را دنبال کنند. سینمایی سلامت، موفق و زنده که میتواند پیام ایران سرفراز و امیدوار را به گوش جهانیان برساند.
تاثیر بازاریابی بر روی آثار سینمایی
در ادامه این پیام ذکر شد: آثار سینمایی که از طریق مجاری قانونی به جشنوارهها راه مییابند.، علاوه بر کسب موفقیتهای جشنوارهای، به شکلی حرفهای وارد بازار بینالمللی میشود. لذا گسترش مخاطبان و گشایشهای اقتصادی را برای سینما به همراه میآورند.
امروز برای ما، ورود به بازار و بازاریابی بخش مهمی از اقتصاد سینماست که در آن حوزه باید پیشرفت داشته باشیم. به امید روزهای خوش برای خانواده بزرگ سینمای ایران، به آقایان: بهروز شعیبی، هومن سیدی و محسن تنابنده تبریک میگویم. همچنین آرزومندم افتخارهای بینالمللی سینمای شریف ایران مصون از گزند کژاندیشان و بدخواهان مستمر باشد.
منبع: ایران اکونومیست
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.