اراده حوزههای فنی و بازاریابی بیمه سرمد برای جهش بزرگ؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز میباشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.
شرح خبر
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، جلسه تخصصی معاونان و مدیران فنی و بازاریابی و روسای شعب و نمایندگان منتخب این شرکت، با حضور و راهبری اعضای هیات مدیره برگزار شد.
این جلسه به منظور افزایش و بهبود عملکرد فروش و ارتقای کیفی سطح خدمات بیمه سرمد، با حضور همه مدیران بخشهای فنی و بازاریابی برگزار شد. همچنین روش های طراحی و خلق محصولات نوین بیمهای، در آن مورد بررسی قرار گرفت. هدف این جلسه این بود که، همه ارکان شرکت، در اقدامی هماهنگ و منسجم، برای ثبت عملکردی فراتر از برنامه مصوب هیات مدیره برنامهریزی کنند.
ادامه خبر | بازاریابی بیمه سرمد
در این نشست تخصصی که با حضور و راهبری اعضای هیات مدیره برگزار شد. با توجه به واگذاری اختیارات صدور، کارشناسی و اصلاح فرآیندها به شعب سراسر کشور و همچنین نمایندگان شرکت، تصمیمات جدیدی برای افزایش اختیارات شعب و نمایندگان اتخاذ شد.
همچنین بر اساس تصیمات اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد، راهکاری لازم برای توسعه و افزایش فروش بیمههای خرد در بخش بیمههای زندگی، بدنه اتومبیل، آتشسوزی و بالاخص بیمههای مهندسی و مسئولیت با حمایت مدیریتهای فنی و مدیریت بازاریابی و امور شعب بررسی شد.
بیمه سرمد در راستای هدفگذاری جدید قصد دارد، با اصلاح و بهبود شیوههای کسب و کار خود و تقویت برند و شخصیت حرفهای سازمان، جایگاه خود را در صنعت بیمه کشور ارتقا دهد. همچنین عنوان نوآورترین شرکت را در صنعت بیمه کسب کند.
منبع: خبرآنلاین
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.