به گزارش امتداد نیوز به نقل از نتورک نیوز، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در سفر یک روزه به منطقه خراسان در نشست با روسای شعب این منطقه، ضمن اشاره رشد منابع بانک سینا با اجرای طرح راهبردی کسب و کار بیان کرد: با اجرای طرح راهبردی در سال جاری، شاهد رشد ۳۳ درصدی منابع هستیم و در تلاشیم که این روند مثبت را ادامه دهیم.
نظام بازاریابی بانک سینا
مدیرعامل بانک سینا افزود: این طرح با هدف پیشبرد مطلوب اهداف بانک و با محوریت دو موضوع اساسی یعنی توسعه خطوط کسب و کار و توسعه بانکداری دیجیتال تدوین شده است تا بر اساس برنامه ریزیها موجود بتوان انواع خدمات مالی و بانکی را به گروههای هدف ارائه کرد.
<span style=”font-size: 14pt;”>وی در این باره تصریح کرد: با استفاده از این رویکرد میتوان شاهد رشد منابع بانک سینا با اجرای طرح راهبردی کسب و کار بود و بخش عمدهای از خدمات مالی و بانکی را از طریق بانکداری دیجیتال ارائه نمود. یک مزیت دیگر این طرح، ارائه خدمات مشاورهای و بهره گیری از ظرفیتهای ایجاد سوپرمارکت مالی توسط شعب مختلف بانک است که موجب اصلاح زیرساختها و توانمندسازی نیروی انسانی خواهد شد.
غلامرضا فتحعلی درباره نظام بازاریابی بانک سینا بیان کرد: تسهیلات و ارائه خدمات به مشتریان بر اساس نوع محصولات به گروههای هدف مشخص شده و شخصیسازی محصولات متناسب با نیازهای مشتریان در دستور کار قرار گرفته است. همچنین نحوه ارائه خدمات و سرویسهای بانکی در شعب میتواند به عنوان یک مزیت رقابتی در نظام بانکی عمل کند و رضایت مشتری را به دست بیاورد.
- از پیشنهادات اغواکننده بازاریابی شبکهای تا تخلفات شرکتها
- موج جدیدی از تخلفات در شرکتهای بازاریابی شبکهای در راه است
منبع: امتداد نیوز