1

برگزاری دوره آموزشی بازاریابی و فروش سفال و سرامیک

  • کد خبر : 7825
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
برگزاری دوره آموزشی بازاریابی و فروش سفال و سرامیک

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز،  معاون صنایع ‌دستی اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، حسین ایزدی، درباره برگزاری دوره آموزشی بازریابی و فروش سفال و سرامیک گفت: دوره آموزشی اصول کاربردی فروش و بازاریابی سفال و سرامیک برای صنعتگران صنایع ‌دستی رشته سفال و سرامیک برگزار شد. محل […]

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز،  معاون صنایع ‌دستی اداره ‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران، حسین ایزدی، درباره برگزاری دوره آموزشی بازریابی و فروش سفال و سرامیک گفت: دوره آموزشی اصول کاربردی فروش و بازاریابی سفال و سرامیک برای صنعتگران صنایع ‌دستی رشته سفال و سرامیک برگزار شد. محل برگزاری این دوره نیز سالن اجتماعات اداره ‌کل بوده است. معاون صنایع ‌دستی اداره ‌کل میراث‌فرهنگی و گردشگری مازندران اضافه کرد: در این دوره ۴۰ صنعتگر استان شرکت کرده‌اند.

برگزاری دوره آموزشی بازاریابی و فروش سفال و سرامیک

جمع بندی

در این بخش به بررسی دوره بازاریابی و فروش سفال و سرامیک پرداختیم. این دوره توانست تا افراد زیادی از علاقه‌مندان را یاری کند. دوره آموزشی فروش و بازاریابی سرامیک و سفال در مازندران برگزار شد و اصول کاربردی سفالگری در آن ارائه گردید.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت نتورک نیوز مراجعه کنید. این وب سایت معتبرترین سایت خبری بوده که اغلب اطلاعات مرتبط به شرکت‌های بازاریابی و همچنین دوره‌ها و نمایشگاه‌های مرتبط به این حوزه را به اشتراک می‌گذارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.