0

جلوگیری از فعالیت شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در یزد

  • کد خبر : 7674
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
جلوگیری از فعالیت شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ رضا زارع ارنانی درباره جلوگیری از فعالیت شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در یزد گفت: در ادامه انتشار خبر مرتبط به فعالیت غیر قانونی شرکت‌های بازاریابی، بررسی و ورود به موضوع در اولویت و دستور کار پلیس قرار گرفت. زارع ادامه داد: ماموران […]

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ رضا زارع ارنانی درباره جلوگیری از فعالیت شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در یزد گفت: در ادامه انتشار خبر مرتبط به فعالیت غیر قانونی شرکت‌های بازاریابی، بررسی و ورود به موضوع در اولویت و دستور کار پلیس قرار گرفت.

زارع ادامه داد: ماموران پلیس ویژه با انجام کارهای اطلاعاتی و همچنین تحقیقات گوناگون محسوس و نامحسوس شرکتی را در خصوص بازاریابی شبکه‌ای به طور غیرمجاز در محله بلوار ۱۷ شهریور یزد شناسایی نمودند.

جلوگیری از فعالیت شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در یزد

اظهارات رئیس پلیس یزد

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی یزد درباره جلوگیری از فعالیت شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز در یزد صحبت کرد. وی با اشاره به پلمب شدن شرکت با حضور نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) ادامه داد: در این باره پرونده تشکیل شده است و مسئول مرتبط به آن به مراجع قانونی معرفی گشته. 

زارع تفصیل نمود: لازم است تا شهروندان پیش از حضور و عضویت در این دسته از شرکت‌ها و همچنین خرید و فروش اجناس از آنان، نسبت به استعلام آنان اقداماتی جدی را انجام دهند.

جمع بندی

در این بخش به فعالیت‌های مرتبط به شرکت‌های بازاریابی غیرمجاز پرداختیم. به طور کلی، سایت نتورک نیوز یکی از برترین سایت‌هایی است که اخبار مرتبط به بازاریابی را ارائه می‌کند. شما می‌توانید با ورود به این سایت اطلاعات مورد نیاز خود در خصوص شرکت‌های بازاریابی و را کسب کنید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.