0

جبران اثرات کوتاه مدت تحریم با بازاریابی

  • کد خبر : 8112
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
جبران اثرات کوتاه مدت تحریم با بازاریابی

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، در نشست خبری مجمع کارآفرینان، سرزعیم، پژوهشگر متخصص در حوزه اقتصاد، به بحث پیرامون جبران اثرات کوتاه مدت تحریم با بازاریابی در دوره‌های کوتاه مدت پرداخت و تأکید کرد: “عملکرد بخش صنعت نشان می‌دهد که از سال ۹۹، تأثیرات نواحی مختلف تحریم‌ها موفقانه جبران شده‌اند، […]

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، در نشست خبری مجمع کارآفرینان، سرزعیم، پژوهشگر متخصص در حوزه اقتصاد، به بحث پیرامون جبران اثرات کوتاه مدت تحریم با بازاریابی در دوره‌های کوتاه مدت پرداخت و تأکید کرد: “عملکرد بخش صنعت نشان می‌دهد که از سال ۹۹، تأثیرات نواحی مختلف تحریم‌ها موفقانه جبران شده‌اند، با بیشترین تضرر وارده به بخش نفت و گاز.”وی به اظهارات خود ادامه داد و اظهار کرد که نتایج تحقیقات نشان می‌دهند بخش صنعت به کمک گسترش فعالیت‌های بازاریابی و توسعه صادرات، توانسته است آثار این تحریم‌ها را بهبود بخشده و از تلفات جلوگیری نماید.

جبران اثرات کوتاه مدت تحریم با بازاریابی

ارائه محصولات صنعتی

در نشست خبری مجمع کارآفرینان، مرتبط به جبران اثرات کوتاه مدت تحریم با بازاریابی، پژوهشگر متخصص در حوزه اقتصاد، به بحث پیرامون جبران اثرات تحریم‌ها در دوره‌های کوتاه مدت پرداخت و تأکید کرد: “عملکرد بخش صنعت نشان می‌دهد که از سال ۹۹، تأثیرات نواحی مختلف تحریم‌ها موفقانه جبران شده‌اند، با بیشترین تضرر وارده به بخش نفت و گاز.”

وی به اظهارات خود ادامه داد و اظهار کرد که نتایج تحقیقات نشان می‌دهند بخش صنعت به کمک گسترش فعالیت‌های بازاریابی و توسعه صادرات، توانسته است آثار این تحریم‌ها را بهبود بخشده و از تلفات جلوگیری نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.