0

نمایشگاه بازاریابی و مشاغل خانگی بانوان در قزوین افتتاح شد

  • کد خبر : 5546
  • ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
نمایشگاه بازاریابی و مشاغل خانگی بانوان در قزوین افتتاح شد

نمایشگاه بازاریابی و مشاغل خانگی بانوان در قزوین افتتاح شد؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان با حضور فرماندار قزوین در سرای سعدالسلطنه افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان روز سه […]

نمایشگاه بازاریابی و مشاغل خانگی بانوان در قزوین افتتاح شد؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان با حضور فرماندار قزوین در سرای سعدالسلطنه افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نمایشگاه مشاغل خانگی بانوان روز سه شنبه با حضور عباس کاظمی فرماندار قزوین، غریب مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری و مهدی مدرسی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در سرای سعدالسلطنه افتتاح شد.

ادامه خبر | بازاریابی و مشاغل خانگی

عباس کاظمی فرماندار قزوین ضمن بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه با هنرمندان و کارآفرینان حاضر در این نمایشگاه گفتگو کرد.

فرماندار قزوین در این بازدید اظهار داشت: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت سیزدهم است و با توسعه و حمایت از مشاغل خانگی می‌توانیم میزان اشتغال را افزایش دهیم.

وی افزود: نبود توان عرضه کالا و نداشتن دانش بازاریابی یکی از مهمترین مشکلاتی است که مشاغل خانگی با آن روبرو هستند و برگزاری نمایشگاه‌ها فرصتی برای معرفی این محصولات و ارائه آموزش های لازم برای بازاریابی در حوزه مشاغل خانگی است.

منبع: خبرگزاری برنا

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.