0

برگزاری نمایشگاه خدمات و کسب‌و‌کار با رویکرد بازاریابی در قم

  • کد خبر : 7213
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
برگزاری نمایشگاه خدمات و کسب‌و‌کار با رویکرد بازاریابی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نتورک نیوز، عباس شیر محمدی با خبرنگاران درباره برگزاری نمایشگاه خدمات و کسب‌و‌کار با رویکرد بازاریابی در قم گفت و گویی داشت و اظهار کرد: با دریافت ابلاغیه‌ای از وزارت صمت، مقرر شد که نمایشگاه خدمات و کسب و کار با هدف بازاریابی و تجارت در سراسر […]

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نتورک نیوز، عباس شیر محمدی با خبرنگاران درباره برگزاری نمایشگاه خدمات و کسب‌و‌کار با رویکرد بازاریابی در قم گفت و گویی داشت و اظهار کرد: با دریافت ابلاغیه‌ای از وزارت صمت، مقرر شد که نمایشگاه خدمات و کسب و کار با هدف بازاریابی و تجارت در سراسر کشور تا اواخر شهریور ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

وی اضافه کرد: تا این تاریخ، استان‌های همدان، گیلان و خراسان رضوی به برگزاری این نمایشگاه پرداخته‌اند. همچنین در استان قم، تصمیم گرفتند است که این نمایشگاه از تاریخ ۲۵ الی ۲۸ مرداد‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌ المللی استان قم، در کیلومتر یک اتوبان قم – تهران برپا شود.

برگزاری نمایشگاه خدمات و کسب‌و‌کار با رویکرد بازاریابی در قم

هدف از برگزاری این نمایشگاه

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی قم ادامه داد: هدف اصلی ما از برگزاری نمایشگاه خدمات و کسب‌و‌کار با رویکرد بازاریابی در قم آن است. در این نمایشگاه قرار است که به معرفی ۳۲ خدمت به بازدیدکنندگان بپردازیم. همچنین منظور ما از بازاریابی تجارت به تجارت آن است. یعنی کسب و کاری که طرف معامله آن کسب و کاری دیگر می‌باشد را معرفی کنیم. وی ادامه داد: در این نمایشگاه تلاش داریم تا حداقل ۲ نوع از خدمات را از سوی غرفه‌داران ارائه نماییم.

نهایتاً گفته شد: حضور پر رنگ استارت‌آپ‌ها در استان‌های گوناگون و همچنین توانمندسازی کسب و کارها یکی از اصلی‌ترین اهداف ما جهت برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.

منبع: فارس

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7213

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.