0

بازاریابی و توسعه گردشگری ارس با طرح‌های نوین وزارت گردشگری

  • کد خبر : 7073
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
بازاریابی و توسعه گردشگری ارس با طرح‌های نوین وزارت گردشگری

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از نتورک نیوز، معاون گردشگری وزارت گردشگری اعلام کرده است که بازاریابی و توسعه گردشگری ارس باید افزایش یابد. همچنین برای اینکه سهم استان آذربایجان ‌شرقی و منطقه آزاد ارس از گردشگری بالا رود، لازم است تا در شناساندن جاذبه‌ها کوشش بیشتری صورت گیرد. علی اصغر شالبافیان، در […]

به گزارش خبرگزاری آریا و به نقل از نتورک نیوز، معاون گردشگری وزارت گردشگری اعلام کرده است که بازاریابی و توسعه گردشگری ارس باید افزایش یابد. همچنین برای اینکه سهم استان آذربایجان ‌شرقی و منطقه آزاد ارس از گردشگری بالا رود، لازم است تا در شناساندن جاذبه‌ها کوشش بیشتری صورت گیرد. علی اصغر شالبافیان، در مراسم جشن ژئوپارک ارس گفت: با عنایت به اینکه عدم توزیع سفر یکی از چالش‌های مهم حوزه گردشگری می‌باشد، لازم است تا با تلاش و‌ گوشش در دولت سیزدهم، بحث ۲ روزه شدن تعطیلات در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

بازاریابی و توسعه گردشگری ارس با طرح‌های نوین وزارت گردشگری

اقدام مرتبط به دو روزه شدن تعطیلات

 نتیجه این اقدامات رشد سفرها و رونق گردشگری در کشور است. شالبافیان اضافه کرد: در کنار آماده ‌سازی بستر مناسب برای توزیع سفر لازم است تا استان مرتبط؛ تلاشی جدی برای بازاریابی و توسعه گردشگری ارس داشته باشد. همچنین در معرفی جاذبه‌های گردشگری مفید واقع شود.

وی به عدم تناسب سهم گردشگران آذربایجان‌ شرقی اشاره کرد. در ادامه افزود: اینکه بسیاری از جاذبه‌های تبریز، مغفول مانده‌اند و زمینه آشنایی با آنان فراهم نیست، یک نقطه ضعف محسوب می‌شود.

همچنین یکی دیگر از نیازهای حوزه گردشگری، می‌تواند تقویت حوزه سرمایه‌گذاری باشد. منطقه ارس با ۵ سال گذشته تفاوت‌های زیادی کرده است و بیشتر پروژه‌های گردشگری در آن وجود دارند. با این حال، این بستر نیز نیازمند تقویت حوزه گردشگری می‌باشد.

بیشتر بخوانید

منبع: خبرگزاری آریا

 

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7073

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.