2

بازاریابی شبکه ای آنلاین

  • کد خبر : 2171
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۵
بازاریابی شبکه ای آنلاین

اساس بازاریابی شبکه ای ایجاد شبکه هایی از افرادی است که به خرید و فروش محصولات می پردازند. پس چه چیزی بهتر از بازاریابی شبکه ای آنلاین؟ طبق آمار جهانی اینترنت، تا سال 2006، بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان آنلاین بودند. جای تعجب نیست که اینترنت مکانی مناسب برای ایجاد یک تجارت […]

اساس بازاریابی شبکه ای ایجاد شبکه هایی از افرادی است که به خرید و فروش محصولات می پردازند. پس چه چیزی بهتر از بازاریابی شبکه ای آنلاین؟ طبق آمار جهانی اینترنت، تا سال 2006، بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان آنلاین بودند. جای تعجب نیست که اینترنت مکانی مناسب برای ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه ای باشد.

ایجاد کسب و کار آنلاین بازاریابی شبکه ای مزایای بسیاری دارد. می توانید به راحتی در خانه کار کنید و فقط با افرادی صحبت کنید که بسیار علاقه مند هستند. کسب و کار شما 24 ساعته برای شما کار می کند، هزینه های تعمیر و نگهداری شما کم است و به راحتی در سطح بین المللی گسترش می یابد. مهم‌تر از همه، هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد، برای دستیابی به موفقیت، لازم نیست نابغه کامپیوتر باشید.

مراحل ساخت وبسایت

اولین قدم داشتن یک زیر ساخت آنلاین است. قبل از شروع ساخت یک سایت، به یک نام دامنه نیاز دارید.پس از تهیه دامنه، باید خدمات هاست بخرید و سپس شروع به ساخت سایت خود کنید.

اگر نمی دانید چگونه یک سایت طراحی کنید، می توانید یک طراح استخدام کنید یا از قالب های از پیش ساخته شده که هاست شما ارائه می دهد، استفاده کنید. صرف نظر از اینکه کدام روش را انتخاب می کنید، سایت شما باید شامل موارد زیر باشد:

1. اطلاعاتی در مورد شرکت، محصول و فرصت شما

2. سیستمی برای سفارش محصول شما یا ثبت نام برای راه اندازی یک تجارت

3. اطلاعات در مورد آموزش و تیم پشتیبانی شما

4. لیستی از مزایای پیوستن به شرکت و تیم شما

5. پیشنهاد یک کتاب الکترونیکی، سند یا خبرنامه رایگان در صورتی که کاربران نام خود و یک ایمیل معتبر را به شما بدهند

6. یک پاسخگوی خودکار که ایمیل های بعدی را برای همه کسانی که اطلاعات تماس خود را ارائه می دهند ارسال می کند. مطمئن شوید که می تواند خبرنامه را نیز ارسال کند.

روش های بازاریابی وبسایت

هنگامی که سایت خود را راه اندازی کردید، باید بازاریابی آن را شروع کنید تا در معرض دید قرار بگیرد. من توصیه می کنم از دو تا پنج روش مختلف بازاریابی استفاده کنید و حداقل چند ماه قبل از ارزیابی مجدد آن را ادامه دهید. تاکتیک های بازاریابی که ممکن است بخواهید امتحان کنید عبارتند از:

1. آگهی های رایگان

2. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک

3. تبلیغات بنری

4. نوشتن مقالاتی که شامل پیوندهایی به وب سایت شما هستند

5. راه اندازی وبلاگ

6. شرکت در انجمن ها و گروه های خبری

7. راه اندازی یک خبرنامه از طریق ایمیل

همه این روش ها به ایجاد در معرض دید قرار گرفتن و جذب مشتریان کمک می کند، اما روش بازاریابی مورد علاقه من “بازاریابی جذب” است. هر زمان که بتوانید خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید، افراد علاقه مند به موضوعی که در مورد آن اطلاعات دارند جذب خواهید کرد. مطمئن شوید که مقالات یا کتاب های الکترونیکی را در سایت خود قرار دهید که شما را به عنوان یک مرجع معرفی کند.

.بیشتر بخوانید:

لیست شرکت های دارای مجوز بازاریابی شبکه ای

کلام آخر

همانطور که مشتریان را جذب می کنید، به یک پایگاه داده برای پیگیری آنها نیاز دارید. اگر خودتان پایگاه داده را ایجاد می کنید، مطمئن شوید که فضای کافی برای پیگیری نام، ایمیل، شماره تلفن و آدرس مشتری را دارد.

هنگامی که مشتری در پایگاه داده شما ثبت شد، یک ایمیل شخصی برای آنها ارسال کنید تا ببینید آیا اطلاعات موجود در سایت شما را ارزشمند می دانند و میزان علاقه آنها به تجارت شما را مشخص کند. از ایمیل‌ها برای ایجاد ارتباط با مشتری و انتقال آنها به سمت تماس تلفنی استفاده کنید. اگر شما یک سیستم ارائه وب و پیگیری موثر دارید و مشتری موافقت می کند که با شما تلفنی صحبت کند، احتمال زیادی وجود دارد که آن شخص به کسب و کار شما بپیوندد یا محصول شما را بخرد.

کلیدهای بازاریابی شبکه ای آنلاین، حضور مستحکم، ثبات و پایداری است، بنابراین سیستم خود را بسازید و تا زمانی که نتایج مورد نظر شما را ایجاد کند، به آن پایبند باشید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.