2

اصول اولیه برای ایجاد تجارت آنلاین بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 2315
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
اصول اولیه برای ایجاد تجارت آنلاین بازاریابی شبکه ای

برای شروع بازاریابی شبکه ای، یا اگر در این صنعت بوده اید و موفق نشده اید، باید اصول اولیه را بیاموزید. اگر در کسب و کارتان پول در نمی آورید به این دلیل است که برخی از مهارت های اساسی را از دست داده اید. و این مهارت‌ها همان چیزی است که باید به آن […]

برای شروع بازاریابی شبکه ای، یا اگر در این صنعت بوده اید و موفق نشده اید، باید اصول اولیه را بیاموزید. اگر در کسب و کارتان پول در نمی آورید به این دلیل است که برخی از مهارت های اساسی را از دست داده اید. و این مهارت‌ها همان چیزی است که باید به آن فکر کنید و تمام انرژی خود را در آن متمرکز کنید. سپس هنگامی که پایه های خود را ثابت و محکم کردید، می توانید شروع به اضافه کردن تمام ابزارها کنید تا نتایج خود را چند برابر کنید.

اصل شماره 1 – ارزش شما

کشف کنید که مهارت ها، استعدادها و تجربیات منحصر به فرد شما چیست.

شما باید ارزش منحصر به فرد خود را داشته باشید. بسیاری نمی دانند ارزش منحصر به فرد آنها چیست. خیلی‌ها نمی‌دانند پیام منحصر به فردشان چیست، دیدگاهشان چیست، مهارت‌ها، استعدادها و تجربیات منحصربه‌فردشان چیست که از آن استفاده کنند.

استفاده از آن مهارت ها، استعدادها و تجربیات نه تنها برای جدا کردن خود از رقبا در بازار مفید است، بلکه نتایج بهتری نیز به دست می‌آورید.

اگر من یک کسب و کار را شروع کنم، روی نقاط قوت خود کار خواهم کرد تا نتایج بسیار بهتر و سریع‌تری به دست بیاورم. و شخص دیگری را وادار می کنم کارهایی که من در آنها ضعیف هستم را انجام دهد. خیلی خوب است که روی نقاط ضعف خود کار کنید، اما اگر می خواهید نتیجه بگیرید، باید روی نقاط قوت خود تمرکز کنید. آیا می دانید مهارت ها، استعدادها و تجربیات منحصر به فرد شما چیست؟ در حال حاضر از آنها در تجارت خود استفاده می کنید؟

آیا در مورد ایجاد یک تجارت بازاریابی شبکه ای جدی هستید؟ آیا در مورد ایجاد یک کسب و کار آنلاین جدی هستید؟ یا فقط می خواهید ببینید این روش کار می کند یا خیر؟ اگر 110 درصد خود را وقف نکنید، اگر متخصص نباشید، کارساز نخواهد بود.

اصل شماره 2 – یادگیری اصول بازاریابی با پاسخ مستقیم

وقتی با یک مشتری صحبت می کنید، وقتی یک ویدیو می سازید، یک مقاله می نویسید، وقتی در حال ایجاد یک صفحه فروش هستید، وقتی در حال تولید محتوا هستید، یک وبلاگ تهیه می کنید، به این موضوع فکر کنید. این قوانین را یاد بگیرید:

همیشه یک پیشنهاد برای همه محصولات شما وجود دارد.

همیشه یک دلیل قوی برای پاسخ دادن وجود دارد.

این باید یک دلیل قوی خاص باشد که به نوعی دردی را ایجاد می کند که شما احساس می کنید. چشم انداز شما را از درد به سمت لذت می کشاند. مشتری خود را به عنوان یک فرد تنبل و دارای اضافه وزن در حال خوردن چیپس سیب زمینی، نوشیدن آبجو، تنبلی که روی مبل نشسته و در حال تماشای آگهی تبلیغاتی شما در تلویزیون است و تلفن در سراسر اتاق است و به نحوی باید این فرد را از روی کاناپه پایین بیاورید تا تلفن را بردارد تا برای خرید محصول شما تماس بگیرد.

باید دلیل محکمی برای پاسخ دادن وجود داشته باشد. اینطوری باید به فروش و بازاریابی خود فکر کنید.

اصول اولیه بازاریابی شبکه ای

دستورالعمل ها را واضح بیان کنید.

ما اخیراً آزمایشی را در یک صفحه انجام دادیم که در آن دو کلمه را تغییر دادیم. به جای “انتخاب در زیر” گفتیم “نام و آدرس ایمیل خود را در زیر قرار دهید”.

ورود 35٪ افزایش یافت.

چرا؟ وقتی می‌گوییم «نام و آدرس ایمیل خود را قرار دهید»، نسبت به اینکه بگوییم «انتخاب کنید» بسیار واضح‌تر و آسان‌تر است زیرا ممکن است همه منظور شما را متوجه نشوند. دستورالعمل های خود را مشخص و واضح بیان کنید.

همیشه در حال اندازه گیری و ردیابی باشید

همیشه در حال اندازه گیری و ردیابی باشید تا بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست. این یک اصل اساسی بازاریابی است.

همیشه پیگیری وجود خواهد داشت. سرنخ ها، مشتریان احتمالی و غیره خود را دنبال کنید.

قانون نتایج

تنها چیزی که مهم است نتایج است و اگر در حال ردیابی و اندازه گیری هستید می دانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی خوب نیست. اگر کسی به سراغ ما بیاید و بگوید: “ما این ایده عالی را داریم، بچه ها باید این را امتحان کنید”، اولین سوالی که باید بپرسید این است که: نتایج شما چگونه است؟

ایده ها عالی هستند، ما همیشه آنها را دریافت می کنیم اما تنها چیزی که مهم است نتایج است. آیا آن را تست کرده اید؟ آیا شخص دیگری آن را آزمایش کرده و نتایج خوبی داشته است؟ یک آزمایش انجام دهید تا ببینید آیا واقعاً کار می کند یا خیر زیرا تنها چیزی که مهم است نتایج است.

اصل سوم – مهارت های ارتباطی و فروش

شما باید مهارت های ارتباطی قوی، فروش، ارائه و توانایی تأثیرگذاری بر مردم داشته باشید.

در حال حاضر مهارت های ارتباطی شما چقدر قوی است؟ آیا شما به مهارت های ارتباطی مسلط هستید؟ اگر نه، این همان چیزی است که باید روی آن کار کنید. در شرکت های بازاریابی شبکه ای کسانی هستند که تعداد زیادی سرنخ دارند، اما استخدام کنندگان برتر در شرکت مذکور نیستند. چرا؟ تبدیل افراد به فروش – این چیزی است که اهمیت دارد.

این بدان معنی است که شما می دانید که چگونه با مشتری احتمالی خود ارتباط برقرار کنید. این برای همه رسانه‌هایی که برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنید اعمال می‌شود: حضوری، ویدیویی، در جلسات، روی صحنه، وبینار و ویدیوهای فروش.

رسانه مهم نیست، زیرا هنگامی که مهارت را به دست آوردید، می توانید از هر رسانه ای که انتخاب می کنید استفاده کنید.

به همین دلیل است که مردم با مشکل مواجه می شوند. آنها فکر می کنند که اگر روی رسانه کار کنند به نتیجه می رسند. این درست نیست – ابتدا اصول اولیه را توسعه دهید سپس رسانه ای را که می خواهید استفاده کنید، مشخص کنید.

در ادامه جنبه های مهم مهارت های ارتباطی قوی را بررسی خواهیم کرد:

ایجاد رابطه

توانایی واجد شرایط بودن و طرح سوال

نیازها، خواسته‌ها و خواسته‌های آینده‌تان را عمیق‌تر کنید. به یاد داشته باشید – تنها چیزی که آنها به آن اهمیت می دهند این است که “چه چیزی برای من وجود دارد!”

مکالمه را کنترل کنید

زمانی که با یک مشتری صحبت می کنید، باید بتوانید یک مکالمه را رهبری کنید. باید توانایی هدایت یک بیننده، یک بازدیدکننده یا یک شرکت کننده را داشته باشید.

قدرت

توانایی ارائه اقتدار، تخصص و اعتماد از طریق ارتباطات شما.

آیا مشتریان احتمالی را میخکوب کرده اید؟ آیا به آنها مسلط شده اید؟ اینها چیزهایی هستند که باید روی آنها تمرکز کنید چون برای شما پول زیادی به همراه خواهند داشت. آیا می خواهید مانند رهبران این صنعت باشید؟ آیا می خواهید یک کارآفرین موفق باشید؟ اینها چیزهایی هستند که باید روی آنها تمرکز کنید.

ارزش، پاسخ مستقیم و ارتباطات. اینها رازهای بزرگی است که موجب پیشرفت‌های بزرگ در کسب و کارتان می شود.

اینها رازهای بزرگی هستند که موجب موفقیت شما می‌شوند و عامل موفقیت اکثر کارآفرینان و تولیدکنندگان برتری هستند که در این صنعت می شناسید. این مهارت ها را توسعه دهید و بعد مهم نیست که چه وسیله ای را برای استفاده انتخاب می کنید.

امیدواریم این مطالب را در کسب و کار خود به کار ببرید و روی اصول اولیه بازاریابی شبکه ای تمرکز کنید. 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=2315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.