0

اهمیت بازاریابی برای پیدا کردن بازارهای صادراتی جدید

  • کد خبر : 8530
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
اهمیت بازاریابی برای پیدا کردن بازارهای صادراتی جدید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، اهمیت بازاریابی برای پیدا کردن بازارهای صادراتی جدید شفاف شده است. در همایش معرفی ظرفیت‌های واردات و صادرات تاجیکستان و استان چهارمحال و بختیاری، اصغر عبدالهی صبح امروز به افزایش قابل توجه صادرات از استان خود در مقایسه با سال‌های گذشته اشاره کرد. وی بیان […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نتورک نیوز، اهمیت بازاریابی برای پیدا کردن بازارهای صادراتی جدید شفاف شده است. در همایش معرفی ظرفیت‌های واردات و صادرات تاجیکستان و استان چهارمحال و بختیاری، اصغر عبدالهی صبح امروز به افزایش قابل توجه صادرات از استان خود در مقایسه با سال‌های گذشته اشاره کرد. وی بیان کرد که ایجاد استراتژی‌های بازاریابی برای شناسایی بازارهای صادراتی جدید بسیار حیاتی و اساسی است.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری همچنین اطلاعات بیشتری ارائه داد و گفت: در سال ۱۴۰۲، حجم صادرات از گمرک استان به کشور تاجیکستان به میزان ۱۹۴ هزار تن با ارزش ریالی ۱۵۶ میلیون دلار بوده است. همچنین میزان واردات از این کشور در همان دوره ۱۵ هزار تن کالا با ارزش ۴۰ میلیون دلار اعلام شده است.

اهمیت بازاریابی برای پیدا کردن بازارهای صادراتی جدید

صادرات و واردات ایران

اطلاعات ارائه شده توسط وی نشان می‌دهد که پسته، کف‌پوش، کاشی، سرامیک، روکش سیم و کابل از جمله محصولات اصلی صادرات ایران به تاجیکستان محسوب می‌شوند.

علاوه بر این، واردات کشور از محصولاتی همچون پنبه و نخ نیز انجام می‌شود. عبدالهی پیرو مبحث اهمیت بازاریابی برای پیدا کردن بازارهای صادراتی جدید در ختام بحث بیان کرد که در اولین ۸ ماه سال جاری، حدود ۶۲ هزار تن کالا با ارزش حدود ۶۱ هزار دلار از استان چهارمحال و بختیاری به تاجیکستان صادر شده است. این مقدار از صادرات به عنوان بخش عمده توسط محصولات خوراکی آبزیان و مخزن گاز CNG تشکیل شده است.

منبع: مهر

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8530

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.