2

دیاکو تاثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی

  • کد خبر : 8522
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
دیاکو تاثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، دیاکو، تاثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی برپا شد. از سال ۱۳۹۰، تیم جوان شرکت دیاکو در حوزه نمایشگرهای LED فعالیت مستمر دارد و با تجربه و دانش به دست آمده، در مدت زمان کوتاهی به اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های صنعتی پرداخته است. ال‌ای‌دی دیاکو […]

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، دیاکو، تاثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی برپا شد. از سال ۱۳۹۰، تیم جوان شرکت دیاکو در حوزه نمایشگرهای LED فعالیت مستمر دارد و با تجربه و دانش به دست آمده، در مدت زمان کوتاهی به اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌های صنعتی پرداخته است. ال‌ای‌دی دیاکو با ادغام تکنولوژی، صنعت و استراتژی بازاریابی، توانسته است به عنوان یکی از غرفه‌های برجسته در نمایشگاه تبلیغات شناخته شود. این تیم با ارائه مهارت‌ها و تخصص‌های خود در این زمینه، درخشش جدیدی از تکنولوژی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورده است.

تبلیغات دیجیتال به عنوان یک راهکار پویا و نوآورانه برای کسب‌وکارها مطرح است. با بهره‌گیری از نمایشگرهای دیجیتال در مکان‌های عمومی، شما توانسته‌اید با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید. به‌اختلاف از تبلیغات چاپی که به صورت ثابت هستند، تبلیغات دیجیتال از محتواهای پویا و متحرک بهره می‌برد و با مخاطبان تعامل مستقیم دارد.

دیاکو تاثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

در دیاکو، تاثیرگذارترین غرفه در نمایشگاه صنعت و بازاریابی محصولات متنوعی ارائه شد. با بیلبورد ۳ بعدی، صنعت تبلیغات وارد یک دوره جدید از هیجان و نوآوری شده و تجربه‌ای فراگیر برای مخاطبان فراهم می‌آورد. در این فضا، ترکیب تخیل و فناوری به یکدیگر می‌آمیخته و تأثیر یادآوری‌ناپذیری روی برندها می‌گذارد. غرفه دیاکو با ویدئو وال سه بعدی، به ویژه توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد. هدف اصلی این اینیسیاتیو ایجاد آگاهی در میان عموم درباره‌ی نوین‌ترین نمایشگرهای روز دنیا بوده و آنان را به سمت تجربه تبلیغات جدید هدایت کند.

نمایشگر ترنسپرنت یا فوق شفاف با جذابیت بصری بی‌نظیری برخوردار است. این نمایشگر با ویژگی‌هایی چون انعطاف‌پذیری و شفافیت، مزایای بسیاری در زمینه تبلیغات دارد و همچنین محدودیتی در پخش تصاویر، فیلم و محتوا ندارد. معمولاً این نمایشگرها در پشت ویترین یا پنجره‌های فروشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها، و اتاق‌های شیشه‌ای استفاده می‌شوند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.