2

برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی برای کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی تبریز

  • کد خبر : 7898
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی برای کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی تبریز

 به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، در چارچوب اجرای تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی، یک کارگاه آموزشی در زمینه بازاریابی برای کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی برگزار گردید. این کارگاه یک روزه […]

 به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، در چارچوب اجرای تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی، یک کارگاه آموزشی در زمینه بازاریابی برای کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی برگزار گردید. این کارگاه یک روزه با حضور کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی، به ویژه بانوانی که در زمینه مشاغل خانگی فعالیت دارند، در محل سازمان جهاددانشگاهی استان برگزار شد. مسائلی همچون نوآوری در بازاریابی، شناسایی نیازهای مشتریان مشاغل خانگی، مدیریت ارتباط با مشتریان مشاغل خانگی، تولید کالاها و خدمات بر اساس نیازهای مشتریان و ایجاد ارزش برای مشتریان محصولات مشاغل خانگی در این کارگاه مورد بررسی و بحث قرار گرفت.

برگزاری کارگاه آموزشی بازاریابی برای کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی تبریز

اظهارات دکتر محمدرضا حلاج‌یوسفی

دکتر محمدرضا حلاج‌یوسفی، مدرس دوره‌های بازاریابی، درباره کارگاه آموزشی در زمینه بازاریابی برای کارآفرینان و فعالان مشاغل خانگی اظهار کرد: امروزه یکی از معضلات اصلی حوزه کسب و کارها، مسائل بازاریابی است. وی ادامه داد: معمولاً ما در زمینه تولید محصولات موفق هستیم، اما در زمینه فروش، نمی‌توانیم به درستی عمل بازاریابی انجام دهیم.

وی بیان کرد که رقابت برای دستیابی به فرصت‌های شغلی مطلوب بسیار سخت است و محدودیت‌های محیطی بر روی توانایی خرید عموم مردم تأثیر می‌گذارد.

حلاج‌یوسفی بازاریابی را به عنوان روش شناسایی و تأمین نیازهای مشتریان تعریف کرد. سپس تاکید کرد: باید در این دو مرحله، نیازهای مشتریان را شناسایی کنیم. سپس محصولاتی را تولید کنیم که تا حد ممکن نیازهای مشتریان را برآورده کنند. اگر نتوانیم در این مسیر به موفقیت دست پیدا کنیم، به این معنی است که ممکن است نیاز مشتری را به اشتباه تشخیص داده‌ایم. در این کارگاه آموزشی، مسائل مختلف بازاریابی موفق با مثال‌های عملی بررسی شده و نقدها و اندیشه‌های متنوعی در مورد این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

بیشتر بخوانید

دستگیری سرشاخه کلاهبرداری در کانال‌های تلگرامی
تقویت حوزه بازاریابی، مهم‌ترین ماموریت معاون جدید بانک توسعه تعاون

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.