به گزارش خبرگزاری پول نیوز و به نقل از نتورک نیوز، در جلسه معارفه کریم میرزاخانی به عنوان سرپرست معاونت مدیرعامل بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی، رئیس هیات مدیره این بانک، درباره تقویت حوزه بازاریابی، مهمترین ماموریت معاون جدید بانک توسعه تعاون تاکید کرد: تقویت بخش بازاریابی یکی از اهداف اساسی و ماموریتهای مهم سرپرست معاون مدیرعامل در امور استانها و بازاریابی است. او اظهار داشت که بانک با بهرهگیری از تجهیزات و تخصیص منابع به شیوهای بهینه توانست رشد قابل توجهی داشته باشد. همچنین مشتریان جدیدی جذب کند، و نتیجتاً این امر نتیجه تلاش و همت مشتریان و کادر مدیریتی بانک میباشد.
پتانسیلهای بانک توسعه تعاون
رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون درباره تقویت حوزه بازاریابی، مهمترین ماموریت معاون جدید بانک توسعه تعاون بیان کرد که با تعداد تقریبی ۴۵۰ شعبه و هماهنگی دقیق، تمرکز بر همکاریها و اجرای راهبردها، میتوان به تحقق اهداف و تعهد به شاخصهای عملکردی، به ویژه در زمینه تجهیز منابع و بهرهگیری بهینه از آنان پرداخت. همچنین، در صورتی که یکی از شعب به تحقق اهداف و شاخصهای مورد انتظار نرسد، واحدهای مربوط با راهنمایی، همراهی و ارائه راهکارها و ابزارهای مناسب به آن شعبه کمک خواهند کرد تا عملکرد آن به سطح قابل قبولی ارتقا یابد.
وی در ادامه افزود: سیستم بانکی به عنوان ابزاری حیاتی در فرآیند ایجاد پول و با داشتن مکانیزمهای ضریب فزاینده پولی باید به نحوی عمل کند که نقدینگی و تسهیلات به صورت هدفمند مدیریت شود. این اقدامات، تطابق با دستورالعملهای مقام معظم رهبری جهت مهار تورم و افزایش تولید که به عنوان شعار سال اعلام شده است، و مشارکت سازنده و تأثیرگذار در جامعه و اقتصاد را تضمین میکند.
منبع: پول نیوز
بیشتر بخوانید