1

فریب اعضای شرکت هرمی با وعده پاداش‌های دلاری

  • کد خبر : 8051
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
فریب اعضای شرکت هرمی با وعده پاداش‌های دلاری

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ “حمیدرضا میرحبیبی” درباره فریب اعضای شرکت هرمی با وعده پاداش‌های دلاری اعلام کرد که طبق گزارش ارسالی از پلیس آگاه استان ایلام، در تازه‌ترین وقوع، یک پروژه مشبوه مبتنی بر هوش مصنوعی با نام Laxsson به شکل یک نرم افزار در فضای مجازی به […]

به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از نتورک نیوز، سرهنگ “حمیدرضا میرحبیبی” درباره فریب اعضای شرکت هرمی با وعده پاداش‌های دلاری اعلام کرد که طبق گزارش ارسالی از پلیس آگاه استان ایلام، در تازه‌ترین وقوع، یک پروژه مشبوه مبتنی بر هوش مصنوعی با نام Laxsson به شکل یک نرم افزار در فضای مجازی به صورت شبکه‌ای هرمی فعالیت غیرقانونی خود را آغاز کرده است. به تفصیل، هر فرد مشترک در این پروژه مکلف به عضو‌گیری و جذب حداقل ۱۰ نفر در سطح اول از شبکه می‌شود و هر یک از این اعضا نیز باید ۱۰ نفر دیگر را در سطح دوم به این شبکه افزوده کنند.

 

فریب اعضای شرکت هرمی با وعده پاداش‌های دلاریقربانیان شرکت غیر مجاز

سرهنگ “حمیدرضا میرحبیبی” پیرو فریب اعضای شرکت هرمی با وعده پاداش‌های دلاری بر موارد فریب‌دهی به افراد اشاره کرد:

  • قول پاداش‌های مالی متنوع از جمله دلار
  • گوشی‌های هوشمند گرانقیمت
  • شمش طلا

وی همچنین اظهار کرد که شهروندان از این پروژه‌های غیرقانونی و هرمی که با استفاده از حقیقت‌پوشی‌هایی به مردم وعده‌های سودآور می‌دهند، مطلع شوند.

وی توجه به لزوم ایجاد آگاهی عامه درباره این نوع کلاهبرداری‌ها کرد. رییس پلیس آگاهی استان کرمان تاکید کرد که شرکت‌های هرمی اغلب از سودهای به دست آمده از جذب افراد جدید به شبکه خود بهره‌بری می‌کنند و این موضوع منجر به افزایش طمع و انگیزه افراد برای ورود به این شبکه‌ها می‌شود. وی از مردم خواست تا همیشه هوشیار و آگاه باشند و در مواجهه با چنین سیاق‌های مشبوه، بلافاصله به مراجع انتظامی اعلام کنند.

منبع: تابناک

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8051

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.