0

ممنوعیت بازاریابی صنایع دستی توسط هنرمندان

  • کد خبر : 8042
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
ممنوعیت بازاریابی صنایع دستی توسط هنرمندان

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، معاون صنایع‌دستی اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی درباره ممنوعیت بازاریابی صنایع دستی توسط هنرمندان اظهاراتی داشت. وی تأکید دارد که فروش و بازاریابی محصولات صنایع‌دستی نیاز به رویکردهای خاص و متفاوت دارد که باید سایر دستگاه‌ها و مراکز مرتبط نیز در […]

به گزارش خبرگزاری ایسنا و به نقل از نتورک نیوز، معاون صنایع‌دستی اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی درباره ممنوعیت بازاریابی صنایع دستی توسط هنرمندان اظهاراتی داشت. وی تأکید دارد که فروش و بازاریابی محصولات صنایع‌دستی نیاز به رویکردهای خاص و متفاوت دارد که باید سایر دستگاه‌ها و مراکز مرتبط نیز در این زمینه فعالیت کنند تا توسعه فروش محصولات صنایع‌دستی تسهیل یابد. رضا ابراهیم‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات سفر مریم جلالی، معاون صنایع‌دستی وزارت گردشگری به مشهد، اظهار می‌کند که این سفر به منظور شرکت در همایش اشتغال در روستاها با همکاری دانشگاه فردوسی در کلات برگزار شده است.

ممنوعیت بازاریابی صنایع دستی توسط هنرمندان

حضور مریم امیرجلالی در نشست بازاریابی صنایع دستی

وی درباره ممنوعیت بازاریابی صنایع دستی توسط هنرمندان اظهار کرد: پس از برگزاری این همایش، به علت کسالت علی پدرامی، یکی از هنرمندان برجسته در حوزه صنایع‌دستی خراسان رضوی در زمینه احجام چوبی، ما از ایشان بازدیدی داشتیم. همچنین، پس از این بازدید، مریم جلالی به چند کارگاه صنایع‌دستی خراسان رضوی نیز سر زد.

معاون صنایع‌دستی اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی افزود: در ادامه، مریم جلالی به بررسی مسائل مرتبط با بیمه هنرمندان صنایع‌دستی و مشکلات مرتبط با سامانه بیمه‌گری برای هنرمندان صنایع‌دستی پرداخت.

ابراهیم‌نیا اظهار کرد: در جریان مذاکرات و گفت‌وگوها، موضوعاتی چون توسعه بازاریابی در زمینه محصولات صنایع‌دستی با حضور معاون صنایع‌دستی وزارتخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و تصمیم گرفته شد که نمایشگاه‌های آموزشی در سطح استان و کشور به منظور ارتقاء دانش هنرمندان و توسعه فروش محصولات صنایع‌دستی در سال جاری نیز برگزار شوند.

وی افزود: باید تمرکز و تفکیک کارها در حیطه هنرمندان صنایع‌دستی متمرکز شود. هنرمندان باید تمام تمرکز خود را بر روی تولید محصولات خود قرار دهند. به وضوح فروش و بازاریابی محصولات صنایع‌دستی مستلزم رویکردهای خاص و متفاوت است که باید سایر دستگاه‌ها و مراکز مرتبط نیز در این زمینه فعالیت کنند تا منجر به توسعه فروش محصولات صنایع‌دستی گردد.

منبع: ایسنا

بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8042

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.