3

واکنش جامعه کریپتو به جنگ روسیه در اوکراین

  • کد خبر : 1806
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
واکنش جامعه کریپتو به جنگ روسیه در اوکراین

مداخله نظامی روسیه در اوکراین واکنش شدید جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخته است. خبر تهاجم در ابتدا باعث سقوط بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال شد. دولت ایالات متحده از آن زمان به تهاجم روسیه با تحریم‌های اقتصادی سخت‌گیرانه پاسخ داد که به بازگشت قیمت کریپتوها به قیمت اولیه کمک کرد. در میان این […]

مداخله نظامی روسیه در اوکراین واکنش شدید جامعه ارزهای دیجیتال را برانگیخته است. خبر تهاجم در ابتدا باعث سقوط بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال شد.

دولت ایالات متحده از آن زمان به تهاجم روسیه با تحریم‌های اقتصادی سخت‌گیرانه پاسخ داد که به بازگشت قیمت کریپتوها به قیمت اولیه کمک کرد. در میان این همه بدبختی و تاریکی، چند صدای امید در جامعه رمزنگاری وجود دارد.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، شهروند روسیه، مخالفت شدید خود را با تهاجم روسیه اعلام کرد و گفت که این کشور نباید چشم انداز حل و فصل مسالمت آمیز درگیری را رها می کرد.

سام بنکمن-فرید، مدیر عامل FTX تصمیم گرفت تا حمایت پولی خود را از معامله گران اوکراینی ارائه دهد. Bankman-Fried در توییتر اعلام کرد، هر دارنده حسابی که در پلتفرم ارز دیجیتال FTX ثبت نام کرده باشد، واجد شرایط دریافت 25 دلار پول رایگان است و نوشت: “ما فقط 25 دلار به هر اوکراینی در FTX دادیم تا کاری را که باید انجام دهید.”

 

ما فقط 25 دلار به هر اوکراینی در FTX دادیم

کاری را که باید انجام دهید انجام دهید

— SBF (@SBF_FTX) February 24, 2022

 

جامعه کریپتو به پیام توییتری که خواستار کمک مالی به سربازان کشور شده بود، پاسخ داد و از وزارت دفاع خواست تا یک کیف پول رمزنگاری ایجاد کند. تاکنون هیچ کدام به دلیل قوانین کشور ایجاد نشده است.

با ادامه درگیری روسیه و اوکراین، افراد بیشتری برای کمک به تامین مالی ارتش اوکراین به بیت کوین روی می آورند. طبق گزارشی از شرکت تحلیل بلاک چین Elliptic، مردم بیش از 400000 دلار بیت کوین به سازمان غیردولتی Come Back Alive داده اند. این سازمان غیردولتی تجهیزات نظامی و همچنین مواد غذایی و پزشکی را در اختیار ارتش محلی قرار می دهد. علاوه بر این، یک مشارکت کننده مرموز اخیراً 80 بیت کوین به ارزش بیش از 3 میلیون دلار به قیمت فعلی را به سازمان خیریه حامی ارتش اوکراین اهدا کرد.

 

از آنچه در حال حاضر اتفاق افتادن است بسیار نگران هستم، و هر کاری که بتوانم برای حمایت از آنها در این دوران سخت انجام می دهم.

من به تازگی 10000 دلار به صلیب سرخ اوکراین برای کمک به قربانیان این جنگ اهدا کرده ام. من به همه کسانی که این را می خوانند توصیه می کنم اگر می توانند کمک کنند.
— Mr. Whale (@CryptoWhale) February 25, 2022

 

Cyber ​​Alliance، جامعه ای متشکل از فعالان سایبری اوکراینی، تقریباً 100000 دلار بیت کوین، اتر (ETH)، لایت کوین (LTC) و ترکیبی از استیبل کوین ها را در سال گذشته دریافت کرده است.

Pussy Riot، یک گروه راک روسی که به دلیل اعتراضات خود علیه دولت شناخته شده است، با Trippy Labs و PleasrDAO برای ایجاد UkraineDAO همکاری کرده است. UkraineDAO NFT های اتریوم را برای کمک به اوکراینی های آسیب دیده از جنگ می فروشد. ده هزار NFT پرچم اوکراین تشکیل داده شد. پول جمع آوری شده از طریق فروش این سکه به NGO Proliska و بنیاد بازگشت زنده اهدا خواهد شد.

به @Ukraine_DAO خوش آمدید.

هدف ما جمع آوری کمک های مالی برای کمک به سازمان های غیرنظامی اوکراینی است که به کسانی که از جنگی که پوتین در اوکراین آغاز کرد، کمک می کنند.

ما یک NFT پرچم اوکراین خواهیم خرید.

حمایت و عشق بسیار به اوکراین @TrippyLabs @PleasrDAO pic.twitter.com/cxVS7OiP2K

— (@pussyrrriot) February 24, 2022

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=1806

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.