0

بازاریابی گردشگری در متاورس، تحولی رو به رشد است!

  • کد خبر : 7072
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
بازاریابی گردشگری در متاورس، تحولی رو به رشد است!

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، امروزه تحولاتی در جهت تکنولوژی و فناوری‌های جدید ایجاد می‌شود. در همین راستا فضای بیشتری در اختیار بازاریابی می‌گذارد و سبب گسترده‌تر شدن حوزه بازاریابی گردشگری در متاورس می‌گردد. طی یک نشست هم‌اندیشی علمی در رابطه با نقش پدیده‌های جدید فناورانه، به موضوع گسترش بازاریابی […]

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از نتورک نیوز، امروزه تحولاتی در جهت تکنولوژی و فناوری‌های جدید ایجاد می‌شود. در همین راستا فضای بیشتری در اختیار بازاریابی می‌گذارد و سبب گسترده‌تر شدن حوزه بازاریابی گردشگری در متاورس می‌گردد. طی یک نشست هم‌اندیشی علمی در رابطه با نقش پدیده‌های جدید فناورانه، به موضوع گسترش بازاریابی در سرتاسر دنیا، با استفاده از متاورش اشاره شد. در این جلسه، پژوهشگران فناوری‌های نو مورخ ششم تیر ۱۴۰۲ گرد هم آمدند. شایان ذکر است که این جلسه به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

رئیس مرکز گردشگری دانشجویان ایران در این جلسه حضور داشت. وی گفت: با تحولات موجود در زمینه‌های گوناگون، اشکال و انگیزه‌های سفر تا حد بسیار بالایی دچار تغییر شده است. حدوداً ۱۷۰ نوع گردشگری وجود دارد که هر ساله در حال تغییر و افزایش می‌باشد.

بازاریابی گردشگری در متاورس

تحولات متاورس در حوزه گردشگری

بازاریابی گردشگری در متاورس سبب شد تا این حوزه به طور چشمگیری پیشرفت کند و دستخوش دچار تغییراتی شود. رحیم یعقوب ‌زاده بیان کرد: هوش مصنوعی تا ۷ سال آینده، سال ۲۰۳۰، تا حد چشمگیری تکامل می‌یابد. کشور‌هایی که زیرساخت مورد نیاز آن را نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد.

بازاریابی گردشگری در متاورس سبب می‌شود که این حوزه تا حد بسیار زیادی پیشرفت کند و دستخوش دچار تغییراتی شود. رحیم یعقوب ‌زاده بیان کرد: هوش مصنوعی تا ۷ سال آینده، سال ۲۰۳۰، تا حد چشمگیری تکامل می‌یابد و کشور‌هایی که زیرساخت مورد نیاز آن را نداشته باشند، با مشکل مواجه خواهند شد. وی افزود: متاسفانه کشور ما سرعت بسیار پایینی در حوزه‌های فناوری داشته و در حوزه گردشگری نیز همچنان در ابتدای دوره مدرن به سر می‌بریم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7072

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.