0

لزوم پرداختن به آموزش در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 5292
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
لزوم پرداختن به آموزش در بازاریابی شبکه ای

لزوم پرداختن به آموزش در بازاریابی شبکه ای ؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر یکی از مؤلفه های دست یابی به موفقیت در هر کسب و کاری یادگیری مداوم است. وقتی به زندگی افراد موفق توجه کنید، می بینید که […]

لزوم پرداختن به آموزش در بازاریابی شبکه ای ؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

یکی از مؤلفه های دست یابی به موفقیت در هر کسب و کاری یادگیری مداوم است. وقتی به زندگی افراد موفق توجه کنید، می بینید که یک ویژگی در همه آن ها مشترک است و آن یادگیری هر روزه و به دنبال رشد بودن است.

ادامه خبر | آموزش در بازاریابی شبکه ای

به گزارش ایران هشدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فروش مستقیم، یکی از مؤلفه های دست یابی به موفقیت در هر کسب و کاری یادگیری مداوم است. وقتی به زندگی افراد موفق توجه کنید، می بینید که یک ویژگی در همه آن ها مشترک است و آن یادگیری هر روزه و به دنبال رشد بودن است. افراد موفق، افراد کاملی هستند که خودشان را نادیده نگرفته اند و بخشی از وقت و درآمدشان را به پیشرفت فردی شان اختصاص داده اند.

شما به عنوان بازاریاب مشغول فعالیت در صنعتی پویا هستید. صنعتی که هر روزه پیشرفت جدیدی را کسب می کند و کار تکراری پاسخگوی کسب موفقیت در آن نیست. همانند سایر کسب و کارها برای این که بتوانید در این کسب و کار هم موفق شوید باید بر روی رشد شخصی تان سرمایه گذاری کنید. موفقیت شما با تلاش بدست می آید؛ اشتیاق شما به آموختن و اعمال مهارت ها، شما را در رسته افراد موفق قرار می دهد.

راه کارهای زیر را برای رشد فردی تان به کار بگیرید:

1. به دنبال ایجاد تغییر باشید.

هر تغییری می تواند برای شما منفعت کاری ایجاد کند. محصولات جدید شما را به سمت مشتریان جدید سوق داده و مشتریان جدید به همکاران جدید تبدیل می شوند. حرکت در مسیرهای جدید و به کارگیری روش های نو در کار، فرصت های جدیدی را برای شما ایجاد می کند.

2. ایده های جدید را یاد بگیرید و به دنبال اطلاعات به روز باشید

این کار باعث می شود کارها را به روش تکراری انجام ندهید و همیشه هیجان و اشتیاق در کارتان وجود داشته باشد. روش های تکراری در انجام کارها منجر به از دست دادن پیشرفت در این حرفه می شود.

3. در کلاس ها، جلسات آموزشی و همایش های آموزشی که به شما پیشنهاد می شود، شرکت کنید. در آموزش ها به دنبال نکات کلیدی باشید که بتوانید در حرفه ی خود به کار ببندید. یک ایده ی به کار گرفته شده، نتایج بهتری نسبت به ایده های جدید محبوس شده در دفتر یادداشت شما ایجاد می کند. ساعات آموزشی را جزو ساعات کاری تان حساب نکنید. برنامه ی زمان بندی آموزشی شما هر چه که هست نباید کار مشتریان، همکاران احتمالی و گروه خود را از قلم بیندازید.

4. از کتاب های آموزشی و سخنرانی های افراد موفق در این حرفه استفاده کنید

انرژی و انگیزه ای که این منابع آموزشی فراهم می کنند به اندازه ایده های آن ها مفید و الهام بخش هستند. گوش دادن به تجربیات افراد موفق در این حرفه و نحوه رویارویی آن ها با چالش های پیش روی شان کمک به توانمندی شما در مواجه با چالش های مشابه می کند.

5. با افراد با استعداد و همفکر، همکاری و نشست و برخاست داشته باشید

نگرش و پویایی آن ها با این همکاری به شما منتقل می شود. سعی کنید تا جایی که می توانید وقت تان را با افراد منفی و بی انگیزه که شما را پایین می کشند تلف نکنید.

به یاد داشته باشید حتی اگر موفق و پرمشغله هم شوید، باز هم نیاز به آموختن دارید. روزی که از یادگیری دست بردارید، رشد تان متوقف می شود و روزی که رشد نکنید در سرازیری رکود قرار خواهید گرفت.

منبع: http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/42031

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.