نحوه ثبت شکایت از شرکت های بازاریابی شبکه ای ؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز میباشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.
شرح خبر نحوه ثبت شکایت از شرکت های بازاریابی شبکه ای
بخش ثبت شکایات در سامانه دبیرخانه کمیته نظارت راه اندازی شد.
به گزارش ایران هشدار به نقل از سایت اطلاع رسانی فروش مستقیم؛ به اطلاع فعالین حوزه بازاریابی شبکه ای در کشور می رساند:
سامانه دبیرخانه کمیته نظارت مبادرت به راه اندازی بخش ثبت شکایت در ارتباط با کسب و کارهای فضای مجازی و بازاریابی شبکه ای نموده است.
بر همین اساس اگر ظرف مدت ۱۰ روز بعد از اعلام نارضایتی به شرکت، موضوع حل نشده باقی ماند با ارسال مستندات نارضایتی به سامانه دبیرخانه به نشانی (لینک)
https://easnaf.mimt.gov.ir/fa/services/form_complaint/add/template/defaultTemplate/swd_id/104874/
و دریافت کدرهگیری امکان پیگیری نارضایتی فراهم می باشد.
http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/42147
سخن آخر
ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکهای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکهای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.