1

اعطای مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای به شرکت سلامت انگیزان سینا نوین

  • کد خبر : 6307
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
اعطای مجوز فعالیت بازاریابی شبکه‌ای به شرکت سلامت انگیزان سینا نوین

اعطای مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای به شرکت سلامت انگیزان سینا نوین موضوع خبر امروز است. همراه ما باشید تا به بررسی این مسئله بپردازیم. به گزارش نتورک نیوز و به نقل از ایران هشدار؛ اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی، پروانه کسب بازاریابی شبکه‌ایِ شرکت سلامت انگیزان سینا نوین را برای مدت 5 […]

اعطای مجوز فعالیت بازاریابی شبکه ای به شرکت سلامت انگیزان سینا نوین موضوع خبر امروز است. همراه ما باشید تا به بررسی این مسئله بپردازیم.

به گزارش نتورک نیوز و به نقل از ایران هشدار؛ اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی، پروانه کسب بازاریابی شبکه‌ایِ شرکت سلامت انگیزان سینا نوین را برای مدت 5 سال تمدید نمود.

این شرکت توسط آقای مسعود رویایی، مدیریت می‎شود. همچنین پروانه کسب خود را با شناسه صنفی 0468465360 برای مدت 5 سال تمدید کرده است.  در ضمن آدرس وب سایت شرکت http://sasinnet.ir می‎باشد.

این سایت یک بستر حرفه‌ای و نوین است و تمامی پورسانت‌ها را با صراحت کامل و محاسبات دقیق؛ در پنل کاربری کارکنان به نمایش می‎گذارد و افراد می‌توانند یک گزارش کامل و بی نقص از شرح فعالیت خود در مدت معین؛ دریافت نمایند.

اگر بخواهیم یک توضیح مختصر از نوع فعالیت این کمپانی شرح دهیم؛باید بگوییم که فعالیت مجموعه ساسین نت به صورت یک شخصیت حقوقی مستقل است. پروانه کسب بازاریابی شبکه‎ای آن با آیین نامه تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی تطابق دارد. همچنین هیچگونه وابستگی به نهادهای دولتی، غیردولتی و امنیتی و ارگان‎ها و… ندارد.

اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این شرکت هستید؛ نتورک نیوز را دنبال کنید تا در روزهای آینده خبرهای جدید از این مجموعه را به شما عزیزان ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

مراحل صدور مجوز و پروانه کسب بازاریابی شبکه‌ای

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.