1

نقشه راهی برای موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ

  • کد خبر : 9056
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
نقشه راهی برای موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ

به گزارش پارس نیوز به نقل از نتورک نیوز، امروزه مردم سراسر جهان برای خرید محصولات مورد نیاز خود و همچنین دریافت خدمات مختلف، از بستر اینترنت استفاده می‌کنند. به همین دلیل بی‌توجهی به کسب و کار آنلاین موجب می‌شود از بازار جا بمانید و رقبا از شما پیشی بگیرند. ما در ادامه نقشه راهی […]

به گزارش پارس نیوز به نقل از نتورک نیوز، امروزه مردم سراسر جهان برای خرید محصولات مورد نیاز خود و همچنین دریافت خدمات مختلف، از بستر اینترنت استفاده می‌کنند. به همین دلیل بی‌توجهی به کسب و کار آنلاین موجب می‌شود از بازار جا بمانید و رقبا از شما پیشی بگیرند. ما در ادامه نقشه راهی برای موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ را برای شما بیان می‌کنیم.

نقشه راهی برای موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ موضوع جدیدی نبوده و از حدود دو دهه قبل در زیر مجموعه بازاریابی و مدیریت تبلیغات مورد توجه قرار گرفته است. هدف دیجتیال مارکتینگ همانند بازاریابی سنتی این است که شما مشتری را متقاعد کنید که تا محصولات یا خدمات شما را از بین همه رقبا انتخاب کند.

تفاوتی که بین این نوع بازاریابی با مدل سنتی وجود دارد این است که فعالیت‌های بازاریابی در بستر اینترنت انجام خواهند شد. موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و… از جمله مواردی هستند که شما می‌توانید به عنوان کانال توزیع و فروش از آن‌ها استفاده کنید و برای خود نقشه راهی برای موفقیت در دنیای دیجیتال مارکتینگ داشته باشید.

ویژگی‌های دیجیتال مارکتینگ

ممکن است تخمین تعداد افرادی که بنر تبلیغاتی شما را می‌بینند کار سختی باشد؛ اما در دیجیتال مارکتینگ این امکان فراهم شده است که میزان بازدید‌های روزانه، تعداد مشتریان، آمار فروش و… را به طور دقیق داشته باشید و به خوبی آن‌ها را بررسی نمایید.

تبلیغات تلویزیونی، بنر، بیلبورد و… چندان ارزان نیستند؛ این در حالی است که دیجیتال مارکتینگ هزینه به صرفه‌تر و روش موثر‌تری را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید متناسب با بودجه خود، تبلیغات آنلاین خود را آغاز نمایید. طراحی سایت متناسب با کسب و کار خود و همچنین فعالیت در شبکه های اجتماعی، می‌تواند شروع خوبی در این زمینه باشد.

در بازاریابی سنتی شما با تعداد افراد محدودی در ارتباط هستید اما در دیجیتال مارکتینگ محدودیتی بابت گروه‌های مخاطب نخواهید داشت و می‌توانید در سراسر جهان محصولات خود را معرفی کنید. همچنین دسترسی مشتریان نیز به شما آسان خواهد بود.

منبع: پارس نیوز

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=9056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.