0

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از عدم بازاریابی محصولات کشاورزی

  • کد خبر : 8742
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از عدم بازاریابی محصولات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نتورک نیوز، نماینده ولی فقیه مازندران در دیدار با کشاورزان، به هدر رفت محصولات کشاورزی در اثر نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی اشاره کرد. در این دیدار ضمن انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از عدم بازاریابی محصولات کشاورزی، به این موضوع نیز اشاره شد که مسئولان باید […]

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نتورک نیوز، نماینده ولی فقیه مازندران در دیدار با کشاورزان، به هدر رفت محصولات کشاورزی در اثر نبود صنایع تبدیلی و بازاریابی اشاره کرد. در این دیدار ضمن انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از عدم بازاریابی محصولات کشاورزی، به این موضوع نیز اشاره شد که مسئولان باید مشکلات جامعه کشاورزی را به درستی احصاء و جهت رفع آن اقدام کنند.

انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران ازعدم بازاریابی محصولات کشاورزی

بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی

آیت الله محمد باقر محمدی نائینی، کشاورزی را پایه تولید و توسعه برشمرد و بیان کرد: کشاورزان منشا خدمات در جامعه هستند و خدمتگزاری به این قشر زحمتکش جامعه یک توفیق الهی است. در نتیجه برنامه ریزی و سیاست‌گذاری بر اساس بیشترین بازدهی در بخش کشاورزی امری ضروری است. وی گفت: انتظار داریم دولت به استان مازندران به عنوان قطب کشاورزی نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: با برندسازی و توسعه فرآوری در بخش کشاورزی به ویژه در روستاها، توسعه مشاغل خانگی، توسعه اقتصاد در روستاها و در نهایت سبد اقتصاد خانوار غنی‌تر خواهد شد.

در این دیدار، ضمن انتقاد نماینده ولی فقیه در مازندران از عدم بازاریابی محصولات کشاورزی، وی افزود: بسیاری از محصولات کشاورزی در اثرعدم بازاریابی از بین رفته و کشاورز این جهت متضرر می‌شود؛ در نتیجه مسئولان باید در بازاریابی و فروش محصولات کشاورزی نگاه ویژه‌ای داشته باشند. وی در پایان این نکته را بیان کرد که انتظار می‌رود مشکلات کشاورزان و دامداران توسط اهل فن و با ارائه راهکارهای مناسب برطرف شود.

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=8742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.