1

کلاهبرداری شرکت هرمی در رامسر صحت دارد؟!

  • کد خبر : 6872
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
کلاهبرداری شرکت هرمی در رامسر صحت دارد؟!

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نتورک نیوز، کلاهبرداری شرکت هرمی در رامسر سبب انهدام آن شده است. قیصری، رئیس پلیس استان مازندران، از کشف یک شرکت هرمی در رامسر خبر داد. وی در ادامه بیان نمود: با تلاش‌های فراوان اعضای پلیس، این شرکت پلمب شد. رئیس پلیس آگاهی رامسر گفت: بعد از […]

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از نتورک نیوز، کلاهبرداری شرکت هرمی در رامسر سبب انهدام آن شده است. قیصری، رئیس پلیس استان مازندران، از کشف یک شرکت هرمی در رامسر خبر داد. وی در ادامه بیان نمود: با تلاش‌های فراوان اعضای پلیس، این شرکت پلمب شد. رئیس پلیس آگاهی رامسر گفت: بعد از بررسی‌های نامحسوس و تایید خبر، موضوع به دادستان شهرستان اعلام گردید. همچنین پس از آن دستورات لازم برای توقیف مدارک و مستندات مشخص گردید.

کلاهبرداری شرکت هرمی در رامسر صحت دارد؟!

اطلاعات مرتبط به شرکت هرمی رامسر

پس از انجام بررسی‌های لازمه، مشخص شد که این شرکت هیچگونه تابلویی جهت فعالیت نداشته و صرفاً چند نفر از بانوان در  مقر اصلی این شرکت در حال فعالیت بوده اند. قیصری ادامه داد: طی بررسی‌های دفتر این شرکت، مشخص شد که شرکت حتی دارای مجوز نیز نبوده و فقط در طول فعالیت خود تلاش به جذب زیرمجموعه کرده است. وی تصریح کرد: با عنایت به مستندات، فعالیت شرکت غیرقانونی بود. با اجرای احکم قضایی، مسئول آن دستگیر و به دنبال آن نیز شرکت به طور کلی پلمب شد. قیصری افزود: مدیر شرکت باتوجه به شرایط و مدارک موجود، به جرم‌های خود اعتراف کرد. سپس پرونده قضائی تشکیل به دادسرا ارسال و وی‌ به زندان منتقل شد.

منبع: https://khabarban.com/a/37876388


بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.