0

طرح سوددهی شرکت‌های بازاریابی شبکه ای و اصول کلی آن

  • کد خبر : 6046
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۰۳
طرح سوددهی شرکت‌های بازاریابی شبکه ای و اصول کلی آن

موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ طرح سوددهی شرکت‌های بازاریابی شبکه ای و اصول کلی آن است که منبع آن سایت دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم…  اصول کلی حاکم بر طرح سوددهی شرکت‌های بازاریابی […]

موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ طرح سوددهی شرکت‌های بازاریابی شبکه ای و اصول کلی آن است که منبع آن سایت دبیرخانه کمیته نظارت برعملکرد شرکت های بازاریابی شبکه ای و کسب و کارهای مجازی می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم…

 اصول کلی حاکم بر طرح سوددهی شرکت‌های بازاریابی شبکه ای

1-عدم لحاظ هیچ گونه شرط، جهت دریافت سود خرده فروشی در ازای مرحله اول در صورت افزایش پلکانی سود خرده فروشی.

2-پرداخت سود خرده فروشی به صورت تخفیف و عدم واریز به صورت ماهیانه (درصورت ارجاع مستقیم مصرف کننده نهایی به شرکت، سودخرده فروشی باید برای بازاریاب اعمال گردد). درضمن کمیسیون خرده فروشی می بایست از کمیسیون و پاداش مجموعه ای تفکیک شود.

3-عدم اختصاص پاداش استخری[1] به عنوان مشوقی جهت افزایش خرده فروش بازاریاب.

4-حداکثر مبلغ خرید برای امکان دریافت کمیسیون و پاداش در طرح یک میلیون ریال است. ( تعیین این مبلغ در قالب امتیاز مجاز نیست).

5-تجمیع حجم فروش برای محاسبه کلیه شیوه های پرداخت کمیسیون حداکثر تا (7) سطح در ازای مشارکت جمعی بازاریابان سطوح بالاتر درجذب، آموزش و حمایت بازاریابان جدید.

6-در نظر گرفتن حداقل(15) رده مدیریتی جهت افزایش تدریجی معیارهای ارتقاء بازاریاب. معیارهای ارتقاء بازاریاب شامل:

  • افزایش حجم فروش گروهی
  • افزایش تعداد بازاریابان دارای رده مدیریتی
  • حفظ حجم فروش در بازه زمانی مشخص
  • تعداد مستقیم گروه فروش فعال است

7-حذف هر گونه پاداش بر اساس دو گروه فروش و میزان امتیاز مشخص در هر شاخه به صورتی که انگیزه لازم از شخص برای توسعه و ساختن گروه های فروش بیشتر گرفته شود. (مواردی نظیر جابجایی شاخه ها یا تفکیک آنها به دو شاخه بزرگ و کوچک از طریق تجمیع گروه های فروش، مشمول این مورد خواهند بود)

8-حذف هر گونه کمیسیون و پاداش محدود شده تحت عنوان سقف درآمدی درطرح سوددهی به صورت روزانه یا ماهیانه.

9-تخصیص حداکثر چهل درصد از فروش شرکت به طرح سود دهی با توجه به حذف هزینه تبلیغات انبارداری و حذف واسطه‌ها.

منبع: https://easnaf.mimt.gov.ir/s/mfaczKO

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیشرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=6046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.