0

بازاریابی بهینه و توسعه تبلیغات گردشگری منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 5843
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
بازاریابی بهینه و توسعه تبلیغات گردشگری منطقه آزاد کیش

موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ بازاریابی بهینه و توسعه تبلیغات گردشگری منطقه آزاد کیش است که منبع آن سایت خبری خبرگزاری صدا و سیما می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم… سرتیتر خبر | گردشگری منطقه آزاد کیش به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سعید یکه دهقان در گفتگوی […]

موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز؛ بازاریابی بهینه و توسعه تبلیغات گردشگری منطقه آزاد کیش است که منبع آن سایت خبری خبرگزاری صدا و سیما می‌باشد. همراه ما باشید تا در ادامه به بررسی دقیق این موضوع بپردازیم…

سرتیتر خبر | گردشگری منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، سعید یکه دهقان در گفتگوی اختصاصی به مذاکرات شرکت کنندگان داخلی و خارجی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اشاره کرد. سپس گفت: بازاریابی بهینه گردشگری بویژه برای شش ماهه اول سال در جزیره کیش اولین هدف حضور و مذاکره با شرکت کنندگان دراین نمایشگاه است. لذا هدف این است که با ارتباط گیری با خوشه‌های بزرگ جمعیتی کشور در قالب سازمان ها، نهاد‌ها و مجموعه‌های پر جمعیت بتوانیم حداکثر گردشگر را به جزیره کیش جذب کنیم.

بازاریابی بهینه و توسعه تبلیغات

وی افزود: توسعه تبلیغات گردشگری با حضور بخش خصوصی و سازمان‌ها از دیگر اهداف حضور معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش در این نمایشگاه است.

یکه دهقان گفت: در طول برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران جزیره کیش به عنوان یک بستر ممتاز گردشگری، بیشتر از همیشه معرفی شد. ضمنا تلاش کردیم مخاطبان را با ویژگی‌های جزیره کیش آشنا کنیم و ظرفیت‌های آن را بیشتر از همیشه نشان دهیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در حاشیه نمایشگاه گفت: تفاهم نامه‌های بسیار خوبی نیز با ادارات کل میراث فرهنگی و گردشگری استان‌های گیلان و سمنان امضا شد.

یکه دهقان افزود: مسیر پروازی گیلان به کیش برقرار است، اما از سمنان به جزیره کیش پروازی وجود ندارد و با امضا این تفاهم نامه‌ها در حوزه گیلان توسعه ارتباطات گردشگری و در حوزه سمنان ایجاد ظرفیت گردشگری را خواهیم داشت.

مدیر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حوزه بین المللی جلسانی با حضور افراد ذیل برگزار شد:

  • نماینده کشور‌ روسیه
  • نماینده کشور‌ تاجیکستان
  • نماینده کشور‌ عراق و عمان
  • نمایندگان کشور‌های عضو اکو و حوزه خلیج فارس

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیشرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5843

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.