1

اعلام ضوابط انتظامی اختصاصی تاسیس شعب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

  • کد خبر : 5050
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱:۰۵
اعلام ضوابط انتظامی اختصاصی تاسیس شعب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای

اعلام ضوابط انتظامی اختصاصی تاسیس شعب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای ؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر ضوابط انتظامی اختصاصی تاسیس شعب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای  از سوی پلیس محترم نظارت بر اماکن عمومی ناجا اعلام شد. ادامه خبر | اعلام ضوابط انتظامی […]

اعلام ضوابط انتظامی اختصاصی تاسیس شعب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای ؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

ضوابط انتظامی اختصاصی تاسیس شعب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای  از سوی پلیس محترم نظارت بر اماکن عمومی ناجا اعلام شد.

ادامه خبر | اعلام ضوابط انتظامی اختصاصی

به گزارش ایران هشدار به نقل از دبیرخانه کمیته نظارت؛ به اطلاع کاربران و کلیه فعالین شرکت های بازاریابی شبکه ای می رساند؛  ضوابط انتظامی اختصاصی تاسیس شعب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای  از سوی پلیس محترم نظارت بر اماکن عمومی ناجا به شرح زیر اعلام گردیده است:

1. استقرار و فعالیت دفاتر مرکزی و شعب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در واحدهای مسکونی یا مجتمع‌هایی که واحدهای مسکونی در آن مستقر می‌باشد، ممنوع است.

2. افتتاح شعب و سایر اماکن وابسته (‌دفاتر و انبار) به شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در مجاورت مراکز دارای طبقه بندی (‌امنیتی، سیاسی، نظامی و انتظامی‌)‌، آموزشی و مذهبی ممنوع است.

3.معابر ورودی، خروجی وکلاس های آموزشی شعب و سایر اماکن وابسته به شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای (دفاتر و انبار) مجهز به دوربین مداربسته (‌برابر استانداردهای ضوابط انتظامی عمومی‌) باشد.

4. حضور مستمر مسئول شعبه و یا شخص جایگزین در محل شعبه برای همکاری با عوامل انتظامی در هنگام مراجعه به شعبه ضروری است.

5. وجود حداقل 30 متر فضای مفید برای برگزاری جلسات و فعالیت آموزشی در محل شعبه الزامی است.

6. اعلام دقیق نشانی شعبه/ دفتر و شماره تلفن همراه مسئول شعبه و شخص جایگزین برای هماهنگی درهنگام بازدید عوامل انتظامی به مرجع صدور مجوز ضروری است.

ضمناً با وحدت ملاک از ماده (8) دستورالعمل بند (د) ماده (55) قانون نظام صنفی، درصورتی که با اعلام پلیس نظارت بر اماکن عمومی موارد مذکور اسقاط شود مراتب بصورت مستند حسب مورد از طریق سازمان‌های صمت یا این دفتر به طور کتبی به شرکت اعلام می گردد تا ظرف مدت یک ماه نسبت به رفع آن اقدام گردد. درصورت عدم رفع آن، این دفتر پس از اخطار پانزده روزه به شرکت، مجوز شعبه مربوطه را باطل می‌نماید.

http://www.iranhoshdar.ir/Newsb/1/42244

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه ما بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید، و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید. این سایت روزانه با ارائه اخبار و آموزش های جدید و متنوع در زمینه بازاریابی کمک شایانی به رشد و پیسرفت نتورکرها می نماید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=5050

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.