2

ممنوعیت پرداخت ها از طریق توکن و رمز ارز در بازاریابی شبکه ای

  • کد خبر : 3899
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
ممنوعیت پرداخت ها از طریق توکن و رمز ارز در بازاریابی شبکه ای

ممنوعیت پرداخت ها از طریق توکن و رمز ارز در بازاریابی شبکه ای ممنوعیت پرداخت ها از طریق توکن و رمز ارز در بازاریابی شبکه ای موضوع خبر امروز نتورک نیوز می باشد. پس تا انتهای این خبر کوتاه همراه ما باشید. شرح خبر به گزارش ایران هشدار به نقل از دبیرخانه کمیته نظارت بر […]

ممنوعیت پرداخت ها از طریق توکن و رمز ارز در بازاریابی شبکه ای

ممنوعیت پرداخت ها از طریق توکن و رمز ارز در بازاریابی شبکه ای موضوع خبر امروز نتورک نیوز می باشد. پس تا انتهای این خبر کوتاه همراه ما باشید.

شرح خبر

به گزارش ایران هشدار به نقل از دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای،  شبکه سازی و پرداخت کمیسیون و پاداش چند سطحی از طریق رمرز ارزهای در سطح کشور و سوالات مطروحه راجع به امکان پرداخت کمیسیون…

نقل از دبیرخانه کمیته نظارت بر عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای:

با عنایت به گزارشات واصله درخصوص شبکه سازی و پرداخت کمیسیون و پاداش چند سطحی از طریق رمرز ارزهای در سطح کشور و سوالات مطروحه راجع به امکان پرداخت کمیسیون و پاداش به بازاریابان شرکت های بازاریابی شبکه ای از طریق رمرز ارز معتبر به آگاهی می رساند:

براساس بند (2) ماده (10) آیین‌نامه اجرایی مواد (2)، (12) و تبصره ماده (87). قانون نظام همچنین وفق بند (13) ماده مذکور، تمامی تراکنش‌های مالی شرکت ها. (از قبیل خرید، فروش و پرداخت حق کمیسیون و پاداش) باید از طریق سیستم بانکی کشور به نام شرکت صورت پذیرد. از آنجایی که پرداخت حق کمیسیون و پاداش از طریق توکن و رمزارز در آیین نامه مذکور و سیستم بانکی کشور تعریف نشده است نمی‎توان در ازای پاداش یا حق کمیسیون بازاریابان، به آن‌ها رمرز ارز پرداخت شود.

 

ادامه خبر

چنانچه شرکت باتوجه به تحریم بانک‌های کشور و یا وضعیت خاص بازاریابان درخارج از کشور، قادر به استفاده از سیستم بانکی نباشد. می‌تواند با استفاده از نهادهای حقوقی موجود همچون وکالت، افتتاح حساب به نمایندگی و یا موارد مشابه، حساب‌های بانکی بازاریابان را تعریف و پاداش و حق کمیسیون را واریز نماید. بدیهی است که استفاده از این سازوکار، صرفاً در شرایطی که به سبب تحریم نمی‎توان از سیستم بانکی استفاده نمود برای بازاریابان خارج از ایران امکان‎پذیر است.

 

تاکید به ممنوعیت پرداخت ها از طریق توکن و رمز ارز

درضمن با توجه به تهدیدات و مخاطرات معامله رمرز ارز، کلیه شرکت ها حتی باید نظارت کافی بر بازاریابان خود درخصوص ممانعت ایشان از تبلیغ، خرید و فروش و یا معامله توکن و رمرز ارز در محل شعب شرکت به منظور ممانعت از جذب سرمایه مردم و بروز صدمات مالی بعمل آورند.

با توجه به اعلام مراتب مذکور، هیچ عذری پذیرفته نبوده و با متخلفین ( شرکت و بازاریاب) برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

منبع خبر: هشدار ایران

 

کلام پایانی

ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.