0

بازاریابی تخصصی، چالش‌ صادرات شرکت‌های دانش بنیان

  • کد خبر : 4305
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
بازاریابی تخصصی، چالش‌ صادرات شرکت‌های دانش بنیان

بازاریابی تخصصی، چالش‌ صادرات شرکت‌های دانش بنیان؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم. شرح خبر به گزارش خبرنگار علم و آموزش ایرنا، رضا اسدی فر روز سه شنبه در نخستین روز رویداد استیج G-forum در یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ افزود: شرکت […]

بازاریابی تخصصی، چالش‌ صادرات شرکت‌های دانش بنیان؛ موضوع خبر امروزِ نتورک نیوز می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی موشکافانه این مسئله بپردازیم.

شرح خبر

به گزارش خبرنگار علم و آموزش ایرنا، رضا اسدی فر روز سه شنبه در نخستین روز رویداد استیج G-forum در یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲ افزود: شرکت های دانش بنیان باید محصول خود را با دید بین المللی تولید کنند. این روند در طراحی محصول تاثیرگذار است. شرکت ها فقط به فکر رسیدن به مرحله فروش میباشند. اما این کافی نمی‌باشد.

ادامه خبر | بازاریابی تخصصی

وی بیان کرد: عمده سیاست‌های حمایتی کنونی این گونه است که شرکت‌ها را رشد دهیم تا مستقل جلو بروند. اما باید توان شرکت‌ها را هم در نظر بگیریم که معمولاً اینطور پیش نمی رویم. معمولاً رفتار قبلی شرکت را در نظر نمی‌گیریم، البته معیارهای مختلفی را استخراج کردیم که یکی از مولفه‌های آن سابقه رفتار شرکت و نقش آن در حمایت‌های صادراتی بوده است.
اسدی فر با اشاره به اهمیت بازاریابی تخصصی در حوزه دانش‌بنیان گفت: بسیاری از بازاریاب‌های جنرال توجهی به بازارسازی ندارند و اولویت های بازاریابی محصولات های‌تک را نمی‌دانند.

 

تولید محصولات ملی

سرپرست مرکز ارزیابی مرکز موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان در معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در خصوص تولید محصولات ملی گفت: به عنوان یک رسالت ملی، باید حواس ما به تصویر ملی که از خود نشان می دهیم باشد، زیرا غیر از صدمه به خود، به هم وطن و دیگر کسب و کارهای ملی آسیب می زنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حمایتی از کسب و کارهای داخلی برای ورود به بازارهای خارجی ارائه نشده. در این باره افزود: حمایت های محدودی در این خصوص ارائه شده. متاسفانه اغلب نگاه های کمی بر کیفی غلبه کرده است. از طرفی حمایت ها بر پایه شرکت ها بنا نشده و این ضعف کارکرد ما را نشان می دهد.
رویداد استیج G-forum با هدف فرهنگ ‌سازی کارآفرینی، شنیدن ناشنیده‌ ها و همچنین ایجاد انگیزه کار استارتاپی در جوانان با بیش از ۳۰ ساعت سخنرانی، پنل و گفت ‌وگو در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ در پارک فناوری پردیس به مدت چهار روز در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

سخن آخر

ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=4305

برچسب ها

ثبت دیدگاه

  1. متن بسیار مفیدی بود. ممنون ازتون. برای آشنایی بیشتر با شرایط بازرگانی و سفارش واردات و صادرات کالا میتونین از سایت ما دیدن کنین. http://alvandtejarat.com شرکت بازرگانی الوندتجارت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.