2

دستگيري سرشاخه هاي اصلي 2 شرکت هرمي

  • کد خبر : 3949
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳
دستگيري سرشاخه هاي اصلي 2 شرکت هرمي

دستگيري سرشاخه هاي اصلي 2 شرکت هرمي؛ موضوع خبر امروز نتورک نیوز می باشد. پس تا انتهای این خبر کوتاه همراه ما باشید. شرح خبر خبرگزاری آریا-رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگيري سرشاخه هاي اصلي 2 شرکت هرمي غیرمجاز در شهرستان خوی خبر داد. به گزارش خبرگزاری آریا، ناصر اعتباتی گفت: در پی […]

دستگيري سرشاخه هاي اصلي 2 شرکت هرمي؛ موضوع خبر امروز نتورک نیوز می باشد. پس تا انتهای این خبر کوتاه همراه ما باشید.

شرح خبر

خبرگزاری آریا-رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگيري سرشاخه هاي اصلي 2 شرکت هرمي غیرمجاز در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا، ناصر اعتباتی گفت: در پی اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز دو شرکت هرمی قوچپین و تیمون در شهرستان خوی و هدایت گسترده وجوه نقد به کانال‌های یاد شده موضوع تحت رصد اطلاعاتی دادسرای خوی با همکاری نهاد‌های امنیتی قرار گرفت و با انجام تحقیقات و شناسایی سرشاخه‌های این سایت‌ها تعداد14نفر از آن‌ها که تا حدود 400 نفر زیرمجموعه داشتند و مبالغی را هم به حساب سرشاخه‌ها واریز کرده بودند دستگیر شدند و تحقیقات مقدماتی در خصوص آن‌ها آغاز شد.

 

ادامه خبر

وی افزود، پس از ارجاع پرونده به بازپرس دادسرای خوی 14 متهم پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب اعضای متعدد جدید برای کسب سود دو گروه غیرمجاز تیمون و قوچپین پس از اقرار به عضویت و کسب سود‌های کلان با صدور قرار بازداشت به زندان خوی معرفی شدند و سپس جهت انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیل پرونده در اختیار نهاد‌های امنیتی قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه تامین حقوق مالباختگان توسط دادسرای عمومی و انقلاب خوی به عنوان اولویت اصلی پرونده در حال انجام است از مردم استان خواست فریب چنین شرکت‌های هرمی غیرمجاز را نخورند و براحتی اموال خود را در اختیار چنین افرادی قرار ندهند.

منبع: خبرگزاری آریا

 

کلام پایانی

ممنون که تا انتهای این خبر همراه همراه نتورک نیور بودید. اگر علاقه مند به پیگری اخبار گوناگون در زمینه بازاریابی شبکه‌ای هستید. و یا قصد دارید اطلاعات خود را در زمینه بازاریابی شبکه‌ای افزایش دهید، میتوانید سایر مقالات موجود در سایت نتورک نیوز را مطالعه نمایید.

 

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=3949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.