0

عضویت مدیر بازاریابی شرکت فام در شورای کسب‌وکار

  • کد خبر : 7022
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
عضویت مدیر بازاریابی شرکت فام در شورای کسب‌وکار

به گزارش خبرگزاری پول‌ نیوز و به نقل از نتورک نیوز، عضویت مدیر بازاریابی شرکت فام در شورای سیاست‌گذاری کسب و کار تایید شده است. همچنین پنجمین کنفرانس بین‌المللی الگوهای نوین در حوزه مدیریت کسب و کار‌ در شرایطی ناپایدار، در روز ۱۸ مرداد سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. شایان ذکر است که این کنفرانس را […]

به گزارش خبرگزاری پول‌ نیوز و به نقل از نتورک نیوز، عضویت مدیر بازاریابی شرکت فام در شورای سیاست‌گذاری کسب و کار تایید شده است. همچنین پنجمین کنفرانس بین‌المللی الگوهای نوین در حوزه مدیریت کسب و کار‌ در شرایطی ناپایدار، در روز ۱۸ مرداد سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. شایان ذکر است که این کنفرانس را دانشگاه تهران میزبانی خواهد کرد.

عضویت مدیر بازاریابی شرکت فام در شورای کسب‌وکار

حضور چهره‌های مطرح در نشست دانشگاه تهران

تعداد زیادی از چهر‌‌ه‌های شاخص عرصه‌ مدیریت داخلی و خارجی در کنفرانس مرتبط به عضویت مدیر بازاریابی شرکت فام در شورای سیاست‌گذاری کسب و کار شرکت خواهند کرد و این همایش فرصت مناسبی خواهد بود جهت هم‌‌فکری و ارائه طرح راهکارها و همچنین یافته‌های جدید در حوزه‌های مدیریت.

مدیر بازاریابی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل، دکتر میثم وزیریان، یکی از برترین اعضای شورای سیاست‌گذاری این همایش خواهد بود. حضور دکتر وزیریان، یکی از چهره‌های مدیریتی بانکی کشور می‌باشد؛ فلذا بدون شک قادر هستیم تا به نقش حیاتی مدیریت حوزه‌ مالی، به عنوان یکی از ارکان مدیریت کلان کشور پی‌ببریم. 

دکتر وزیریان‌ به تدریس در دانشگاه‌ها و تألیف چندین جلد کتاب در زمینه‌ مدیریت و بازایابی می‌پردازد؛ همچنین دارای سابقه‌ مدیریتی در زمینه‌های گوناگون نیز هست. 

محققان و پژوهشگران عرصه‌های مدیریتی، با اشتراک‌گذاری نوین‌ترین و به‌روزترین مقالات فرصت‌های مغتنمی را جهت بهبود فراهم می‌کنند.

منبع: https://khabarban.com/a/37970052


بیشتر بخوانید

لینک کوتاه : https://nwnews.ir/?p=7022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.